Pagina 30 van 32 EersteEerste ... 2026272829303132 LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 793 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!:
    Persconferentie Rutte en De Jonge over coronamaatregelen




  2. #727

    Standaard

    TERUGKIJKEN: persconferentie over coronamaatregelen


  3. #728

  4. #729
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ene kant is dit normaal, het oude normaal. Aan de andere kant zijn Nederlanders best kuddevolk. Als het mooi weer is wil letterlijk iedereen naar het strand, bos enz. Als oranje speelt zijn opeens voetbalhaters in oranje versierde fans. Als we een Nederlandse darter hebben zijn we massaal fans, dus je kunt er donder op zeggen dat heel Nederland het terras opgaat, ookal regent het pijpenstelen... Zo zijn we nu eenmaal... Is dat raar of typisch Nederlands...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ene kant is dit normaal, het oude normaal. Aan de andere kant zijn Nederlanders best kuddevolk. Als het mooi weer is wil letterlijk iedereen naar het strand, bos enz. Als oranje speelt zijn opeens voetbalhaters in oranje versierde fans. Als we een Nederlandse darter hebben zijn we massaal fans, dus je kunt er donder op zeggen dat heel Nederland het terras opgaat, ookal regent het pijpenstelen... Zo zijn we nu eenmaal... Is dat raar of typisch Nederlands...
    Niet alle nederlanders.
    Aan die voetbalhaters die opeens oranjefans zijn en massaal gezamenlijk EK/WK wedstrijden gaan kijken op schermen vraag ik altijd of ze dat ook gaan doen als PSV/AZ/Ajax/Feyenoord een paar weken later Champions League voorronde speelt en of ze dan ook zo leuk in het rood/wit gaan rondlopen.
    Levert leuke blikken op.









  6. #731

    Standaard

    Dat zal een hoop Corona besmettingen opleveren :

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/2107...ten-op-afstand

    En later piepen dat ze streng zijn met maatregelen!

    Dit allemaal toestaan, terwijl bv anderhalve meter afstand in de bioscoop niet mag pffff, echt onbegrijpelijk. En niet ingrijpen terwijl dat als je iets te dicht bij elkaar zit mee een dikke boete hebt, das te gek voor woorden mijn inziens.

    Je mag ze geen Corona toewensen, maar zal er niet van staan te kijken als er dadelijk in dat gedeelte van Nederland weer een grote besmettingsgolf is.

    Dan is het toch dikke bult, eigen schuld lijkt me.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 02-05-2021 om 19:21

  7. #732

    Standaard

    Lekker selectief om alleen dit aan te geven. Over Vitesse, Cambuur en De Graafschap heb ik niets van je gelezen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lekker selectief om alleen dit aan te geven. Over Vitesse, Cambuur en De Graafschap heb ik niets van je gelezen.
    Dat slaat idd ook nergens op, die groepen zullen misschien/hoogstwaarschijnlijk ook bijdragen aan een boel nieuwe besmettingen. Ik snap niet dat hun het in het hoofd halen om deze risico's te lopen. En dat de politie het toestaat, terwijl een gewone man de dupe is.

    Maar wat betreft selectief: Ik zit niet 24/7 online, dus een ander kan en kon en mocht het ook vermelden. Kan niet alles plaatsen, maar ook de groepen die jij noemden zijn onverantwoordelijk bezig Pepijn. Maar zijn vaak dezelfde hier die plaatsen, dus een ander mag ook wel eens wat aandragen. Iedereen kan niet alles zien en bijhouden, dus ik zou zeggen: ik zie je bijdrages wel tegemoet hier.

  9. #734

    Standaard

    Ach, als er niet snel genoeg wordt doorgeprikt en de ziekenhuizen op code zwart gaan, dan zitten we over een week of twee weer met gesloten winkels, terras en avondklok.

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lekker selectief om alleen dit aan te geven. Over Vitesse, Cambuur en De Graafschap heb ik niets van je gelezen.
    Kan ook niet. Maar bij Ajax was het wel 10.000 mensen bij elkaar die ook nog eens werden gedoogd door de club en gemeente. Ze hadden het terrein moeten afsluiten vanaf bezoeker 1. En de club had nooit naar buiten moeten gaan. Alleen 1 persoon die iedereen opriep weg te gaan. En dat zo kort na een overdrukke koningsdag daar.

  11. #736
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik weet niet of er mensen hier van het weekend zijn wezen winkelen, maar menig winkelstraat -centrum was overladen met mensen en overal lange rijen met weinig afstand. Waarschijnlijk was het over het hele land hetzelfde. Deze menigte bij de Arena zou niet weggaan als ze de selectie met schaal ff konden zien, dat was waarschijnlijk veel erger geweest, omdat men dan gefrustreerd raakt met alle gevolgen van dien. Hadden ze de stadions maar open moeten gooien I.p.v. straks 4000 mensen in een gesloten hal tijdens het Songfestival.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik weet niet of er mensen hier van het weekend zijn wezen winkelen, maar menig winkelstraat -centrum was overladen met mensen en overal lange rijen met weinig afstand. .
    Het was inderdaad druk in Utrecht maar de rijen stonden wel goed op afstand. Alleen het eenrichtingsverkeer in Utrecht werd niet gehandhaafd terwijl er wel stewards liepen. Mensen liepen dus dwars door elkaar in beide richtingen op de Oudegracht. Het was even passen en meten om afstand te bewaren maar lukte nog. Gelukkig heb ik inmiddels al de eerste prik gehad (week is al voorbij) omdat ik net in een medische groep viel.

  13. #738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En later piepen dat ze streng zijn met maatregelen!
    Nah, men wilt graag weer terug naar de lockdownperiode incl gesloten winkels, lege terassen en een avondklok.
    Daarom dom volk en ja ik tel ook de winkele klanten mee. Thuis kan je wel een doelpunt van menig clubje vieren en thuis kan je online winkelen.
    Maar neee, de behoefte tijdens een pandemie om in een wei te gaan huppelen en gaan staan bleren. Mensen zijn net schapen. In feite is dat wel een belediging voor de schapen. Want schapen gedragen zich wel uitstekend in een pandemie waar zij niet ziek van worden.

  14. #739

    Standaard

    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!:


  15. #740

    Standaard

    En nog steeds geen melding over het opheffen van de mondkapjesplicht in openbare gesloten ruimtes. Vind ik toch wel vreemd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #741
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wel binnen naar de sportschool, maar nog geen restaurants open. Degene die het het best voor elkaar hadden qua regels staan achteraan de rij. Ze zullen zich het stoutste jongetje uit de klas voelen. Opleiding superbelangrijk, maar nu ff nog niet... Maar goed, een kinderhand is inmiddels snel gevuld.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #742

    Standaard

    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!:

    Persconferentie over versoepelingen



  18. #743

    Standaard

    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!:

    Rutte en De Jonge kondigen versoepelingen aan

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 18-06-2021 om 18:54

  19. #744

    Standaard

    Yes, eindelijk die vervelende en nutteloze mondkapjes weg! Dat hadden ze veel eerder moeten doen. Vond ik persoonlijk de meest vervelende corona-maatregel van allemaal, al kan het nog erger natuurlijk, zoals in Spanje en Italië waar je ze ook buiten op straat moest dragen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #745

    Standaard

    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!:
    Coronapersconferentie



  21. #746

    Standaard

    En dan zie je vanochtend 2 artikelen over jongeren die losgaan: https://www.gelderlander.nl/arnhem-e...-mag~a9e1f271/ en https://www.gelderlander.nl/binnenla...els~a86573d7c/

    Strekking voor mensen die geen premium hebben. Nederlandse jongeren gaan naar Knokke om te feesten en in Arnhem werd na de sluiting een polonaise in een huis gezien. En dan mag je de arme jongeren niet beschuldigen. Die 10k gaan nog wel verder oplopen. Nog los van de overheid die in juni te snel versoepelde.

  22. #747

    Standaard

    "Zijn vriend Ling Pu vult aan: ,,De ic’s staan leeg, jongeren worden niet ziek van corona, veel zijn er al gevaccineerd, daarom zijn dit regels die nergens op slaan.”

    Zelden zo'n domme opmerking van een jongere gehoord... Die heeft de afgelopen anderhalf jaar echt onder een - egoïstische - steen geleefd, zo lijkt het.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #748

    Standaard

    Vorige week maandag, weer eens naar de bioscoop geweest. Kwam 20.15 uur uit de bioscoop. Zag daar groot examenfeest van mogelijk paar honderd jongeren, superdicht op elkaar. Gisteren kreeg ik te horen, dat veel jongeren daar corona opliepen. Een kennis van een tante, één van de jonge bezoeksters, ligt nu met hel hoge koorts op bed.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Vorige week maandag, weer eens naar de bioscoop geweest. Kwam 20.15 uur uit de bioscoop. Zag daar groot examenfeest van mogelijk paar honderd jongeren, superdicht op elkaar. Gisteren kreeg ik te horen, dat veel jongeren daar corona opliepen. Een kennis van een tante, één van de jonge bezoeksters, ligt nu met hel hoge koorts op bed.
    Natuurlijk niet leuk, maar de mensen die schijt hebben aan regels & gewoon maar doen wat ze willen (polonaise lopen, dicht op elkaar zitten-staan-hangen etc..), hebben het aan zichzelf te danken dat ze ziek worden & dan hoeven de mensen daar geen medelijden mee te hebben. Natuurlijk gun ik ze het niet, maar diegene die het krijgen door wat ik zei: Das dan jammer voor hun, had je maar beter op moeten passen. Je tart zelf je eigen lot!

  25. #750

    Standaard

    Ik heb al hier eerder geklaagd over de jongeren, en spijtig genoeg heb ik ook nog gelijk. Juist door de jongeren, die zonodig moeten feesten omdat ze denken dat ze ontastbaar zijn, gaan de besmettingcijfers omhoog. Lastig hoor, regels volgen. Ze zijn er niet voor niets.

Pagina 30 van 32 EersteEerste ... 2026272829303132 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •