Pagina 22 van 32 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 793 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    LIVE vanaf 19:00 Uur: Persconferentie over corona-maatregelen



    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!

  2. #527

    Standaard

    Feestende jongeren verpesten het voor de rest. Die €95,- boete gaat daar niks aan veranderen. Als het nou nog steeds €400,- was... Dat kunnen ze minder makkelijk missen. Financieel uitkleden dat tuig van de richel.

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik neem aan dat die actie ook online geldt? Want het lijkt me niet de bedoeling dat men in deze tijden naar de Media Markt gaat om voor zijn plezier te gaan winkelen. Het had de Media Markt gesierd als ze deze actie alleen via de webshop hadden aangeboden.
    Deze actie zal neem ik aan ook voor de webshop gaan gelden. Alleen ben ik blij Marcel dat ze het juist niet alleen via de website hebben gedaan. Heel die website van MM is juist zwaar K..! Heel veel staat er niet op, items zijn daar duurder als in de winkel, dus wat mij betreft is het goed dat ze het juist ook in de winkel doen.

    Medewerkers van MM vinden zelf ook dat het een website van niks is, die vinden ook dat die sterk verbeterd/aangepakt moet worden.

    Ik vind het juist fijn om dingen ook in real life te aanschouwen & niet alleen virtueel via een scherm.

  4. #529

    Standaard

    “Funshopping” wordt op dit moment sterk ontraden. Daar hoort dit duidelijk ook onder. Ik begrijp daarom niet dat de Media Markt deze actie toch doorzet. Ik hou mijn hart vast voor Black Friday, later deze maand. Dat kan echt niet onder de huidige omstandigheden. Online prima, maar niet in de winkels zelf.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    “Funshopping” wordt op dit moment sterk ontraden. Daar hoort dit duidelijk ook onder. Ik begrijp daarom niet dat de Media Markt deze actie toch doorzet. Ik hou mijn hart vast voor Black Friday, later deze maand. Dat kan echt niet onder de huidige omstandigheden. Online prima, maar niet in de winkels zelf.
    Zolang winkels nog open mogen zijn, mogen mensen gaan en zullen ze ook gaan. Als ze dit niet willen, moeten ze de winkels sluiten.

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    mogen mensen gaan en zullen ze ook gaan. Als ze dit niet willen, moeten ze de winkels sluiten.
    Dat is idd de mentaliteit hier in NL. Omdat het nog mag of kan dan zullen we t ook doen ook!
    Dat, naast het gewoon maar negeren van allerlei gedragsregels, is nu precies waarom de ziekenhuizen en IC's weer volstroomden.

  7. #532

    Standaard

    Dat is idd de mentaliteit hier in NL. Omdat het nog mag of kan dan zullen we t ook doen ook!
    Dat, naast het gewoon maar negeren van allerlei gedragsregels, is nu precies waarom de ziekenhuizen en IC's weer volstroomden.
    Dat is hoofdzakelijk omdat mensen geen afstand bewaren. Als je afstand houdt en mondmasker dan loop je weinig kans. Ik mijd ook plekken als het daar te druk is.

    Maar de hoofdschuldige is de overheid. Je stelt dat je het aantal reizen wil beperken en dan ga je sectoren sluiten waar al weinig mensen kwamen (op dierentuin en pretpark na). Waarom niet gewoon de winkels weken dicht. Dan bereik je meer. Straks worden de al gesloten sectoren gewoon verlengd tot na de jaarwisseling en vallen dan om. En de juist drukke sectoren mogen doorgaan. Om maar te zwijgen over de scholen terwijl dat 1 van de haarden is. Dat noem ik zwabberbeleid.
    Laatst aangepast door martwout : 09-11-2020 om 12:26

  8. #533

    Standaard

    Ik denk dat we deze discussie beter kunnen voeren in het Corona topic, dan hier in het Blu-ray aanbiedingen topic van Media Markt. Dan blijft het hier on-topic!

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik denk dat we deze discussie beter kunnen voeren in het Corona topic, dan hier in het Blu-ray aanbiedingen topic van Media Markt. Dan blijft het hier on-topic!
    Akkoord. Ik zal het hier met rust laten, Kunnen deze postings wellicht technisch naar die topic worden verplaatst?

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    ... Maar de hoofdschuldige is de overheid. Je stelt dat je het aantal reizen wil beperken en dan ga je sectoren sluiten waar al weinig mensen kwamen (op dierentuin en pretpark na). Waarom niet gewoon de winkels weken dicht. Dan bereik je meer. Straks worden de al gesloten sectoren gewoon verlengd tot na de jaarwisseling en vallen dan om. En de juist drukke sectoren mogen doorgaan. Om maar te zwijgen over de scholen terwijl dat 1 van de haarden is. Dat noem ik zwabberbeleid.
    Het kabinet zit in een enorme spagaat. Ja, het beste zou zijn wanneer alles zes weken op slot zou gaan, dus alle niet-noodzakelijke winkels en inderdaad ook alle scholen dicht. Maar men durft dat gewoonweg niet aan, bevreesd als men is voor de economische gevolgen en de logistieke problemen. Er is nu een routekaart beschikbaar waarop staat wat men in een bepaalde situatie moet doen, maar zelfs daaraan houdt het kabinet zich niet. Ik vind het van de zotte bijv. dat de sportscholen open mogen blijven, want men doet het in zijn broek voor de Arie Boomsma-'maffia'. Nu wil men weer een algeheel vuurwerkverbod. Prima initiatief, maar totaal onhaalbaar en niet te handhaven. Dan moet je haast het leger inzetten om die vuurwerkvandalen in toom te houden. Hoe erg is het nou helemaal om een jaartje geen Sinterklaas, Kerst, Oud & Nieuw, verjaardag etc. te vieren?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, het beste zou zijn wanneer alles zes weken op slot zou gaan, dus alle niet-noodzakelijke winkels en inderdaad ook alle scholen dicht. Maar men durft dat gewoonweg niet aan, bevreesd als men is voor de economische gevolgen en de logistieke problemen.
    Ze hebben het erover dat ze zo min mogelijk bewegingen willen. En dan ga je sectoren sluiten waar weinig reisbewegingen zijn. En het zijn sectoren waar ze juist alles in orde hadden (tijdslot, etrc). Deze sectoren krijgen nu harde klappen dus daar heb je economische gevolgen mede omdat de paar weken niet uitkomen. Horeca is al verlengd en ik vrees dat theater/musea straks gewoon ook meerdere weken erbij krijgen mede omdat Rutte aangaf niet de fout te willen maken snel vrij te geven. Als je dan snel op de rem wil staan, hadden ze best de winkels een paar weken kunnen sluiten.

    Sportscholen hebben enorm veel regels en ook daar komen de besmettingen niet veel vandaan. Ik doe zelf aan personal training maar die heeft duidelijk afstand tussen de mensen en ventilatie. En elke keer als ik iets heb gehad, gaat de trainer dat schoonmaken. Koffiehoek hebben ze gesloten en je moet de ene kant erin en achterkant eruit. Net als Horeca hadden ze m.i. maatwerk moeten doen. Heb je de maatregelen goed dan toestemming open met een limiet aantal gasten. Theaters zaten ook nog maar op 30 man. Het was volstrekt onlogisch om die verder de grond in te duwen.

    Vuurwerkverbod ben ik met je eens. Totaal onuitvoerbaar. Mensen rijden gewoon de grens over. En dan heb je nog een premier die vrolijk stelt niet naar het buitenland gaan maar dan wel stellen dat Curacao wel mag. Ze moeten dat gewoon ook verbieden mede ook dat niemand na een vlucht gecheckt wordt.

  12. #537

    Standaard

    Oh hemeltje lief, stop de persen ''Robert Jensen legt zicht niet neer bij nederlaag Donald Trump'' : https://www.mediacourant.nl/2020/11/...-donald-trump/

  13. #538

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat moet er met dit soort tuig gebeuren? : https://www.telegraaf.nl/nieuws/4487...estpunt-corona
    Laat ik maar niets zeggen.

  15. #540

    Standaard

    Officieel is Biden geen president. Maar stel dat hij het wordt. Wordt COVID-19 serieuzer genomen door het Amerikaanse volk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Oh hemeltje lief, stop de persen ''Robert Jensen legt zicht niet neer bij nederlaag Donald Trump'' : https://www.mediacourant.nl/2020/11/...-donald-trump/
    Leuk hoe Jensen het zo opstelt dat Trump kritische vragen stelt. Dat het anti-democratisch is niet van belang.
    Ach ja de media is de virus en niet COVID-19. Hij heeft in het verleden ook voor de media gewerkt.
    Ik begrijp steeds meer waarom zijn broer Frank Dane heet ipv Frank Jensen.

  16. #541

  17. #542

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Leuk Corona liedje :
    Inderdaad een grappige knipoog. En eens leuk nieuws in deze tijd.

  19. #544

    Standaard

    Corona-persconferentie premier Rutte en minister De Jonge



    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!

  20. #545

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Snappen jullie de frustratie van deze vrouw?:

    https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...n-ik-heb-astma
    "De pagina die u zoekt, bestaat niet". Verkeerde link of pagina verplaatst/verdwenen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    "De pagina die u zoekt, bestaat niet". Verkeerde link of pagina verplaatst/verdwenen?
    Blijkbaar hebben ze de pagina verwijderd (want straks deed ie het nog wel), maar het was een felle discussie tussen passagier en chauffeur/boa's. Het enige wat ik er nog over kan vinden nu is dit (helaas is het filmpje weg): https://www.facebook.com/politieperi...94708340976152

  23. #548

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Snappen jullie de frustratie van deze vrouw?:

    https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...n-ik-heb-astma
    100% ja!
    Door steeds terugkerende neuspoliepen kan ik het zelf ook moeilijk lange tijd op hebben.

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Ja, dit filmpje bedoelde ik. Ik denk dat ze het verwijderd hebben vanwege de discussie van de vrouw in het filmpje. Bedankt voor het plaatsen

Pagina 22 van 32 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •