Pagina 10 van 32 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 793 worden weergegeven.
  1. #226
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En het motto is geen risico nemen. Toch, stel er zijn - ruim genomen - meer dan 100.000 mensen besmet, dan zijn er nog steeds 16.900.000 mensen niet besmet. Je zou kunnen denken dat je eerder de jackpot wint dan dat je iemand tegenkomt met Corona en deze je ook direct zou besmetten als je (per ongeluk) binnen de anderhalve meter komt. Vooral als je in een minder getroffen gebied woont. Hypothetisch dan, want ik vind het een prima afspraak en bijzonder hoe men zich er nog aan houdt.

    Toch kan ik niet ontkennen dat het Wag the Dog-scenario ook wel eens mijn gedachte heeft gepasseerd, wel kort hoor, net als Outbreak, maar toch...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #227

    Standaard

    Filmpje van Verhoeven bekeken en en ik weet niet goed meer wat ik moet denken. Heel interessant inderdaad.

    Hier is het artikel waar aan gerefereerd wordt : https://www.globalresearch.ca/manufa...vid-19/5707781
    Laatst aangepast door Edgar Smit : 11-04-2020 om 21:10

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Filmpje van Verhoeven bekeken en en ik weet niet goed meer wat ik moet denken. Heel interessant inderdaad.

    Hier is het artikel waar aan gerefereerd wordt : https://www.globalresearch.ca/manufa...vid-19/5707781
    Hebben jullie ook verder op de site gekeken. Lijkt thematisch vel op nepnieuws site, met veel complottheorien.

    Inmiddels even gegoogeled: Globalresearch




    Het logo van complottheorieënwebsite Globalresearch.
    Globalresearch is een Canadese nepnieuws- en complottheorieënwebsite die allerhande vormen van pseudowetenschap, paranoia en complottheorieën propagandeert over onderwerpen zoals 9/11, vaccins, GMO en Monsanto, holocaustontkenning, ontkenning van klimaatopwarming, Birtherisme, chemtrails, enz... De website is vergelijkbaar met InfoWars maar dan op maat van de extreemlinkse geitenwollensokken - althans wat betreft een aantal onderwerpen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Hebben jullie ook verder op de site gekeken. Lijkt thematisch vel op nepnieuws site, met veel complottheorien.

    Inmiddels even gegoogeled: Globalresearch




    Het logo van complottheorieënwebsite Globalresearch.
    Globalresearch is een Canadese nepnieuws- en complottheorieënwebsite die allerhande vormen van pseudowetenschap, paranoia en complottheorieën propagandeert over onderwerpen zoals 9/11, vaccins, GMO en Monsanto, holocaustontkenning, ontkenning van klimaatopwarming, Birtherisme, chemtrails, enz... De website is vergelijkbaar met InfoWars maar dan op maat van de extreemlinkse geitenwollensokken - althans wat betreft een aantal onderwerpen.
    Ik had al een vermoeden maar was een beetje flabbergasted. Werkt goed dus.

  5. #230

    Standaard

    Wees vrij om het niet te geloven. Onderstaande filmpje komt uit 2018:

    https://www.youtube.com/watch?v=F9bdU_uw2Dc

    Zij heeft zich verdiept in 5G én 6G.

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wees vrij om het niet te geloven. Onderstaande filmpje komt uit 2018:

    https://www.youtube.com/watch?v=F9bdU_uw2Dc

    Zij heeft zich verdiept in 5G én 6G.

  7. #232

    Standaard

    De mensen die denken dat Corona door 5G komt, moeten zich na laten kijken. In Italië bijvoorbeeld is bijna geen 5g-netwerk. En toch zijn zelfs in wintersportgebieden veel gevallen. Ik snap niet hoe deze types de dagen doorkomen met dit soort maffe gedachten. Maar ze zitten wel internet dus met apparaten met straling (naar hun mening).

  8. #233

    Standaard

    Heel belangrijk - doe je eigen onderzoek. Altijd je eigen onderzoek doen.

    https://www.youtube.com/watch?v=MRovg9t7hj4

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wees vrij om het niet te geloven. Onderstaande filmpje komt uit 2018:

    https://www.youtube.com/watch?v=F9bdU_uw2Dc

    Zij heeft zich verdiept in 5G én 6G.
    You are entering the vicinity of an area adjacent to a location. The kind of place where there might be a monster, or some kind of weird mirror. These are just examples; it could also be something much better. Prepare to enter... “The Scary Door”.

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Heel belangrijk - doe je eigen onderzoek. Altijd je eigen onderzoek doen.

    https://www.youtube.com/watch?v=MRovg9t7hj4
    Welk onderzoek heb je gedaan? Als je zegt “onderzoek doen”, bedoel je dan “YouTube filmpjes bekijken”?

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Heel belangrijk - doe je eigen onderzoek. Altijd je eigen onderzoek doen.

    https://www.youtube.com/watch?v=MRovg9t7hj4
    Goed verhaal over die dolfijnen, zeg. Duidelijk een man en publiek met een hoog IQ.


  12. #237

    Standaard

    De toekomst van de bioscoop in Nederland?
    [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.9)]Typisch Wiebes: hij had over de meest uiteenlopende details nagedacht. Zoals: bioscoopzalen zijn gemiddeld voor een kwart gevuld, dus als je alle kaartjes online verkoopt, de aankomst- en vertrektijden van bezoekers spreidt en de 1,5 meter afstand hanteert voor de stoelbezetting, kan het land gewoon weer naar de film.
    bron: NRC.nl
    [/COLOR]
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Welk onderzoek heb je gedaan? Als je zegt “onderzoek doen”, bedoel je dan “YouTube filmpjes bekijken”?
    Nee, breder oriënteren. Boeken lezen, artikelen op het internet, discussiëren met vrienden en familie, et cetera. Je moet er ook voor openstaan.

    Kreeg deze van een filmkameraad vanavond doorgestuurd:

    https://www.youtube.com/watch?v=0wTiCxXgrJw

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    De toekomst van de bioscoop in Nederland?
    [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.9)]Typisch Wiebes: hij had over de meest uiteenlopende details nagedacht. Zoals: bioscoopzalen zijn gemiddeld voor een kwart gevuld, dus als je alle kaartjes online verkoopt, de aankomst- en vertrektijden van bezoekers spreidt en de 1,5 meter afstand hanteert voor de stoelbezetting, kan het land gewoon weer naar de film.
    bron: NRC.nl
    [/COLOR]
    Ze hebben altijd over veel plekken kwijt maar mensen die al een gezin vormen, kan je met gemak naast elkaar plaatsen. Als ze het goed aanpakken, moet je er nog meer bezette stoelen uit kunnen slepen.

    Nee, breder oriënteren. Boeken lezen, artikelen op het internet, discussiëren met vrienden en familie, et cetera. Je moet er ook voor openstaan.
    Maar als de schrijver al gekleurd denkt wie zegt dan dat je de waarheid krijgt. Naar mijn mening leven deze gasten in een parallelle wereld die niet bestaat. En bij als die 5G-Corona is geen greintje aantoonbaar bewijs.

  15. #240

    Standaard

    Je moet het breder trekken - veel breder.

    Laat maar weten wat je van de documentaire vindt die ik hierboven heb geplaatst. Gaat onder andere over twee stuntmannen uit Hollywood die uit de kast komen.

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Je beschouwt dit 'werkstuk' van een meute paranoïde yankees toch niet als 'ernstig studiemateriaal', hoop ik?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #242

    Standaard

    Twee stuntmannen, een voormalig agent van de CIA en een journalist die diep in dat wereldje zaten. Waarom zouden deze mensen hun baan op het spel zetten? Welk profijt hebben ze daarvan? Probeer eens met tegenargumenten te komen.

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Twee stuntmannen, een voormalig agent van de CIA en een journalist die diep in dat wereldje zaten. Waarom zouden deze mensen hun baan op het spel zetten? Welk profijt hebben ze daarvan? Probeer eens met tegenargumenten te komen.
    Ze dragen geen enkel hard bewijs aan, het zijn typische paranoïde samenzweringsgekkies. Trumpvolk van de ergste soort dat overal extreemlinkse of extreemrechtse samenzweringen ziet. Het slag van volk dat nog gelooft in marsmannetjes ook. Amerika ligt volgeplaveid van dat soort aandachtshoeren. Geloofwaardigheid van dat soort volk is gewoon nul. Ik verbaas me nergens over met betrekking tot een land waar een werkelijk bewezen wetenschappelijke bewering als de evolutietheorie door de meerderheid wordt afgedaan als onzin. Ook: iedereen kan zo'n filmpje maken met wat wilde beschuldigen, maar de bewijslast ligt zoals gewoonlijk bij diegene die dit soort beweringen doet, niet bij diegene die het moet ontkrachten. Bij ons op de universiteit loopt er ook zo'n kerel rond, die beweert dat de maanlanding één groot complot is om de betrokkenheid van het Belgisch koningshuis bij pedofiele netwerken te bewijzen. Het enige wat het hem al heeft opgeleverd is een nachtje cel wegens het lastigvallen van vrouwen. Dergelijke figuren hebben nul geloofwaardigheid. Nul. Niks.

    Daarnaast heb je ook nog het principe van Occam's Razor:
    These A: Er is een groots Hollywoodcomplot waarbij er ondanks de massale betrokkenheid slechts vier getuigen naar voor komen
    These B: Die vier zijn aandachtszoekers van de ergste soort die in hun jeugd te weinig aandacht hebben gekregen en zich nu denken interessant te maken.
    Occam's Razor: de eenvoudigste verklaring is waarschijnlijk de juiste.

    I rest my case.
    Laatst aangepast door Werner : 15-04-2020 om 07:22
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Heel belangrijk - doe je eigen onderzoek. Altijd je eigen onderzoek doen.
    Dat deed deze meneer ook.
    https://www.dumpert.nl/item/7891675_683a33e9

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Heel belangrijk - doe je eigen onderzoek. Altijd je eigen onderzoek doen.

    https://www.youtube.com/watch?v=MRovg9t7hj4
    Ik ben het helemaal met je eens dat je altijd eigen onderzoek moet doen. Maar dan moet je wel je verstand gaan gebruiken.
    Kortom. Ik zie dat je verkeerde Youtube link hebt gepost.Kan een vergissing zijn, is heel mensenlijk. Geen nood ik heb gelukkig de juiste gevonden.
    Ajb.

  21. #246

    Standaard

    Nog 2 bonusvideo's. Want ik doe aan onderzoek


  22. #247

    Standaard

    Vanaf 19:00 Uur Persconferentie Mark Rutte & Hugo de Jonge (Live te bekijken via onderstaande link)!!!:


  23. #248

    Standaard

    Oei, Werner, in je betoog zit behoorlijk wat persoonlijke frustraties verwerkt. Lijkt me niet nodig.

    Ken je het werk van Ravi Zacharias? Wellicht de moeite waard om in te verdiepen.


  24. #249

    Standaard

    Werner, in je betoog zit behoorlijk wat persoonlijke frustraties verwerkt. Lijkt me niet nodig.”

    Lijkt je niet nodig? Links en rechts worden zendmasten in de brand gezet omdat hele, hele, hele domme mensen alles geloven wat Jensen en Icke ze vertellen.

    Frustratie lijkt me zeker wel op z’n plaats.

  25. #250

    Standaard

    Ik vindt het echt een soort van knap dat je kunt geloven dat er een relatie met 5g is. Dan moet je dus echt helemaal niets snappen van hoe radiotransmissies werken én helemaal niets snappen van hoe virussen werken. Dat mensen in een getto in Afrika dat geloven, omdat ze in hun hele leven nog nooit naar school zijn geweest kan ik in komen, maar in een westers land?

Pagina 10 van 32 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •