Pagina 11 van 32 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 793 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Kreeg dit gisteravond doorgestuurd. Ik vind zijn bevindingen en hypothesen erg interessant:

    https://www.youtube.com/watch?v=Bgvb0hatQDc

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Oei, Werner, in je betoog zit behoorlijk wat persoonlijke frustraties verwerkt. Lijkt me niet nodig.
    Geen frustratie maar als wetenschapper spuw ik op dit soort amateurs.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Kreeg dit gisteravond doorgestuurd. Ik vind zijn bevindingen en hypothesen erg interessant:

    https://www.youtube.com/watch?v=Bgvb0hatQDc
    Pseudowetenschap gekoppeld aan paranoia.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #254

    Standaard

    Het beeld van een IC:https://www.youtube.com/watch?v=8I0cPyVk1Ws

    Respect voor deze mensen ! Dit zijn de mensen die de waarheid spreken !

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Geen frustratie maar als wetenschapper spuw ik op dit soort amateurs.
    Opvallend dat je niets te melden hebt over Ravi Zacharias.

    Was jij dit toevallig?

    https://www.youtube.com/watch?v=BsAEj6UsrI0

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Was jij dit toevallig?

    [URL]https://www.youtube.com/watch?v=BsAEj6UsrI0
    Stop maar met mij onder te spammen met links. Die pseudowetenschappelijke brol interesseert me niet. Zeker niet als er het woord 'christian' in staat. Bah bah bah!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #257

    Standaard

    Waar blijven je argumenten nu als wetenschapper? Al dagenlang vraag ik er naar maar blijkbaar kan jij alleen maar mensen en zaken kleineren die niet in het verlengde liggen van jouw wereldbeeld. Typerend voor veel hedendaagse wetenschappers ...

  8. #258

    Standaard

    Gezellig hier...

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Waar blijven je argumenten nu als wetenschapper? Al dagenlang vraag ik er naar maar blijkbaar kan jij alleen maar mensen en zaken kleineren die niet in het verlengde liggen van jouw wereldbeeld. Typerend voor veel hedendaagse wetenschappers ...
    Ik denk dat Werner nog heel goed reageert, waarvoor complimenten. Je komt met pseudo-wetenschappelijk geneuzel over 5G en corona. Vervolgens haal je er een discussie bij over de evolutietheorie, ook weer gebaseerd op pseudo-wetenschap (en dan ben ik nog vriendelijk). Weet niet wat die laatste discussie met Corona van doen heeft. Dan komt je met een filmpje die op zich past binnen een filosofische discussie over relatie wetenschap en godsdienst, maar wat dat met corona van doen heeft? Vermoedelijk met de bedoeling om Werner te triggeren.

    Jouw inbreng doet mij denken een opmerking in op1 (als ik mij niet vergis) over mensen nu met die 5 g complot theorieën komen en daarna handelen (met aanslagen op zendmasten). Het zijn, volgens die persoon, mensen die in deze corona-tijd op zoek zijn naar (her)nieuwde controle over hun leven, en dat vinden in complot theorieën. Hoe vreemd en onwaarschijnlijk ook de complot theorie is, het is de verklaring voor corona. En door vervolgens daarna te handelen, krijg je weer controle over jouw leven.

    Ik zou persoonlijk zeggen, laat die fixatie op Corona los en leef het leven! Corona is er en gaat voorlopig niet weg. Maar leef zoveel mogelijk jouw eigen leven.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 17-04-2020 om 13:44
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Waar blijven je argumenten nu als wetenschapper? Al dagenlang vraag ik er naar maar blijkbaar kan jij alleen maar mensen en zaken kleineren die niet in het verlengde liggen van jouw wereldbeeld. Typerend voor veel hedendaagse wetenschappers ...
    Ik moet helemaal niets beargumenteren. Jij maakt van de pot gerukte claims, wel dan moet jij bewijzen aandragen. Bewijzen zijn overigens geen youtubefilmpjes want die kan iedereen zonder de minste kwalificatie maken. Bewijzen zijn artikels in gerefereerde tijdschriften. En voor de rest ben ik niet in de stemming voor een irrelevante discussie. Als je iets nuttigs wil doen met je leven, zet dan je aluminium hoedje af en lees Bad Science van Ben Goldacre. Die man fileert dergelijke pseudowetenschap met een héél fijn mes. Of voor de durvers, The God Delusion van Dawkins. En kleineren? Vanaf het moment dat iemand de religieuze kaart trekt, stop ik met argumenteren want die zijn zodanig bevangen van hun Eigen Grote Gelijk dat er niet meer mee te argumenteren valt. Ik kán eenvoudig niet discussiëren met iemand waarvan ik de basispremisse verwerp.

    ... maar ik dacht dat dit topic over het Coronavirus ging. Misschien heb ik me vergist.
    Laatst aangepast door Werner : 17-04-2020 om 13:48
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik denk dat Werner nog heel goed reageert, waarvoor complimenten.
    Dankjewel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Opvallend dat je niets te melden hebt over Ravi Zacharias.

    Was jij dit toevallig?

    https://www.youtube.com/watch?v=BsAEj6UsrI0
    Ongelofelijk. Je vindt toch hopelijk niet echt dat die Zacharias ook maar enigszins in de buurt kwam van het geven van een zinnig antwoord??

    Raaskallen, was het. Raaskallen om te verhullen dat ie werkelijk niks van inhoud te bieden heeft.

  13. #263

  14. #264

    Standaard

    Het was Werner die de evolutietheorie erbij haalde - waarmee hij probeerde alles van tafel te vegen - zie de vorige pagina. Heb je The Devil's Delusion overigens ook gelezen, Werner? Het feit dat je je eigen wereldbeeld als waarheid ziet en opdringt bij anderen is een teken van zwakte.

  15. #265

    Standaard

    Inmiddels is vandaag bekend geworden dat burgemeesters, betrokken bij de veiligheidsregio's, het kabinet vragen om het verbod op evenementen te verlengen tot 1 september 2020. Het zou mij niet verbazen dat als gevolg daarvan ook de bioscopen tot in elk geval 1 september 2020 gesloten zullen blijven. Dus dit jaar geen zomer blockbusters. Ik ben ook niet optimistisch over de rest van 2020.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #266

    Standaard

    Verhoeven is of die gast met dat petje of die met die bril, dat kan niet anders!


  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het was Werner die de evolutietheorie erbij haalde - waarmee hij probeerde alles van tafel te vegen - zie de vorige pagina. Heb je The Devil's Delusion overigens ook gelezen, Werner? Het feit dat je je eigen wereldbeeld als waarheid ziet en opdringt bij anderen is een teken van zwakte.
    Jij weet niet van ophouden hè? Ik zal het speciaal voor jou nog eens proberen in Jip en Janneke taal:
    HET INTERESSEERT ME NIET!
    Ik heb alleen het acute schurft aan dit soort van zelfverklaarde experts die denken dat ze wetenschap bedrijven.
    Laatst aangepast door Werner : 18-04-2020 om 10:20
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #268

    Standaard

    Heren, mag de discussie over of die 'alternatieve wetenschappers' gelijk hebben of niet elders gevoerd worden. Laat deze topic over Corona gaan. En nee, ik ga geen enkel filmpje van die gasten kijken. Ik heb het al druk genoeg met andere zaken dus ga niet een uur van mijn leven daaraan verspillen. Die gasten gaan maar lekker in hun eigen kring kletsen. Maar doe dat zonder zendmasten op te blazen. Dan ben je m.i. gewoon een terrorist. Je brengt levens in gevaar doordat het netwerk dan daar wegvalt.

  19. #269

    Standaard

    De wetenschapper heeft gesproken. Ik heb zijn boekentips wel gelezen maar andersom niet. Eenzijdige interesses en ontwikkeling noem ik dat.

  20. #270
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Waar heeft Werner gezegd dat hij die boeken niet heeft gelezen? Dit draadje is wel ideaal om bepaalde mensen echt te leren kennen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #271

    Standaard

    Zie mijn vorige mail en dat is al wat ik er nog van ga zeggen tenzij het met het coronavirus te maken heeft.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Verhoeven is of die gast met dat petje of die met die bril, dat kan niet anders!

    Persoonlijk ben ik puur tegen de smartphone maatschappij dus ik kan me deels vinden in wat[8:54] hun zeggen.Dat Corona iets met 5G te maken heeft geloof ik niet.

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    De wetenschapper heeft gesproken. Ik heb zijn boekentips wel gelezen maar andersom niet. Eenzijdige interesses en ontwikkeling noem ik dat.
    Dus jij hebt binnen 24 uur 2 boeken gelezen met samen ruim 750 pagina's ?.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Persoonlijk ben ik puur tegen de smartphone maatschappij dus ik kan me deels vinden in wat[8:54] hun zeggen.Dat Corona iets met 5G te maken heeft geloof ik niet.
    Dat is nu het punt van mijn betoog. Al die zelfverklaarde corona- en 5G-experts die niet eens kunnen uitleggen hoe elektromagnetisme werkt, gaan hier eens de deskundige uithangen. Iedereen kan zo'n 'filmpje' maken dat aaneenhangt van de samenzweringstheorieën.

    Het doet me aan het volgende grapje denken:

    Een televisieploeg maakt een reportage over een opa die 100 jaar is geworden. Ondanks de hoge leeftijd is er één vreemde zaak aan de hand: opa heeft zijn hele leven gerookt als een Turk, en paft er nog elke dag lustig een pakje door. Vraagt één van die reporters: "Opa, gefeliciteerd met uw leeftijd en al wel, maar heeft u er nooit eens aan gedacht om te stoppen met roken?"
    Waarop opa verontwaardigd:
    "Stoppen met roken? Ben je gek? De laatste keer dat ik dat geprobeerd had was in mei '40 en toen zijn de Duitsers binnengevallen!"

    Moraal van het verhaal: corona en 5G hebben even veel met elkaar te maken als metaalmoeheid bij schroefjes in gewichtsloze toestand te maken heeft met het paringsgedrag van de Peruviaanse boomkikker.
    Laatst aangepast door Werner : 18-04-2020 om 14:27
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #275

    Standaard

    @Werner
    Ik had liever gehad dat het heel filmpje ging over mijn punt dat.Verzet tegen de smartphone maatschappijen lijkt mij een punt dat iedereen kan snappen.

    Besef me nu wel dat ik nu een heel andere richting in ga dat wat hier boven in het topic[5G] speelt.

    Laten we het nu verder bij de corona houden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-04-2020 om 14:47

Pagina 11 van 32 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •