Pagina 16 van 32 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 793 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard



    Bron van dit artikel + de filmpjes: Filmtotaal.nl

  2. #377

    Standaard

    Hoe de Efteling omgaat met Corona:


  3. #378

    Standaard

    Premier Rutte en minister De Jonge geven persconferentie over de coronamaatregelen (19:00 Uur)!



    Kijk hierboven de persconferentie live vanaf 19:00 Uur, of kijk het later terug!!!

  4. #379

    Standaard



    (Het is een filmpje uit April, maar toch voor mij reden om het te plaatsen hier!)

  5. #380

    Standaard

    LIVE om 13.00u: premier Rutte na afloop ministerraad



    Kijk hierboven de persconferentie live vanaf 13:00 Uur, of kijk het later terug!!!

  6. #381

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik dan niet snap, is waarom de overheden niet gewoon de route's en parken preventief sluiten. De mensen zijn niet handig maar als je de parken breed openlaat, is het wachten op drukte. Je hoeft niet thuis te blijven nu maar zoek dan rustige plekken op waar je van de zon kan genieten. Ik heb zelf een rustig bos opgezocht. Welgeteld twee mensen gezien en we zijn elkaar ruim gepasseerd.

  8. #383

    Standaard

    Voorzitter Veiligheidsberaad: ’Op deze manier krijgen we zomer vol beperkingen’



    Het was deze Hemelvaartsdag in Nederland op een aantal plekken echt te druk. Maar op andere plaatsen was best nog ruimte. Dat zegt Hubert Bruls, voorzitter van het Veiligheidsberaad en burgemeester van Nijmegen donderdagavond. Hij zegt dat mensen niet allemaal de van oudsher bekende plekken moeten opzoeken om te recreëren,„dat zal deze zomer echt anders zijn dan toen er nog geen coronacrisis was.”

    „Als mensen niet snappen dat ze niet allemaal tegelijk naar dezelfde stranden, plassen en winkelcentra kunnen, dan krijgen we een zomer vol beperkingen”, zo stelt hij. „Dan zullen er net als donderdag steeds plekken worden afgesloten of ontruimd. Want we hebben wel te maken met beperkingen zoals afstand houden. Het lijkt me niet iets om je op te verheugen dat je tijden in een file naar het strand staat en dan daar tot de ontdekking komt dat het is ondertussen is afgesloten, omdat het te druk is.”

    Volgens Bruls ligt er een taak voor VVV’s en toeristische organisaties. Zij moeten vakantievierders duidelijk maken dat er genoeg plaatsen in Nederland zijn waar je zonder een grote menigte om je heen kan ontspannen. „Zo druk als donderdag hebben we nog niet eerder meegemaakt, dat kan best anders”, meent hij.

    De 25 burgemeesters van het Veiligheidsberaad gaan voor het Pinksterweekeinde volgende week geen bijzondere maatregelen nemen, denkt Bruls. „Wie op pad gaat kan het onderhand weten: als het ergens onbeheersbaar druk is, wordt er ingegrepen. Vermijd de drukte dus.”

    Lees ook: Agenten machteloos: ''hebben eerder gehandhaafd, maar dat werd oorlog''

    Bron: Telegraaf.nl

    Volgens mij willen ze graag ziek worden & corona verspreiden als ik deze ''mensen'' zie!

  9. #384

    Standaard

    En dan te bedenken dat op 1 Juni het een en het ander open gaat.Als je zo gaat zitten[zie boven] dan snap je er niets van!

  10. #385

    Standaard

    Cummings overtrad Coronaregels maar mag blijven: https://www.nu.nl/buitenland/6053205...onaregels.html

  11. #386

    Standaard

    Demonstratie tegen geweld in Amerika op De Dam in Amsterdam, mensen willen blijkbaar Corona verspreiden & ziek worden :


  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Demonstratie tegen geweld in Amerika op De Dam in Amsterdam, mensen willen blijkbaar Corona verspreiden & ziek worden :

    Zwart & wit:Mensen gaan hier in NL prima door een deur dus in mijn ogen staan daar een hoop aandachtstrekkers die zeker in Corona tijd daar niets te zoeken hebben.In de VS stopt die ellende toch nooit.

    Sowieso is de handhaving hier in NL te belabberd voor woorden.

    VS:In Rap muziek mogen wel witte bitches gen**kt worden Oh en als je niet zwart bent mag je daar dan ook niet niet naar luisteren.[Check het Ron Jans verhaal]
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-06-2020 om 08:21

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zwart & wit:Mensen gaan hier in NL prima door een deur dus in mijn ogen staan daar een hoop aandachtstrekkers die zeker in Corona tijd daar niets te zoeken hebben.In de VS stopt die ellende toch nooit.
    Zolang dit nog wordt gedacht is het wel degelijk belangrijk om dit onderwerp aan te kaarten. De demonstratie van gisteren (op die manier) ben ik ook geen voorstander van. Geen enkele reden is nu goed genoeg om met een paar duizend mensen bij elkaar te komen, dus ook dit (wel degelijk zeer relevante) onderwerp niet.

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Zolang dit nog wordt gedacht is het wel degelijk belangrijk om dit onderwerp aan te kaarten. De demonstratie van gisteren (op die manier) ben ik ook geen voorstander van. Geen enkele reden is nu goed genoeg om met een paar duizend mensen bij elkaar te komen, dus ook dit (wel degelijk zeer relevante) onderwerp niet.
    Voor een groot deel leeft deze situatie nog in de VS dus laat ze daar zelf tot een oplossing komen.Of wil je zeggen dat het hier net zo triest is ?

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Voor een groot deel leeft deze situatie nog in de VS dus laat ze daar zelf tot een oplossing komen.Of wil je zeggen dat het hier net zo triest is ?
    Niet zo "triest" misschien, maar je kunt toch in de verste verte echt niet stellen dat we hier prima door één deur gaan. Het gaat daarbij overigens ook niet alleen in de omgang in het dagelijks leven. In de bovenste lagen van bedrijven, op tv etc. is diversiteit nog ver te zoeken.En een voorval als vorige week in Amerika heeft nog niet zolang geleden in zeer vergelijke vorm ook in Nederland plaatsgevonden.

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Demonstratie tegen geweld in Amerika op De Dam in Amsterdam, mensen willen blijkbaar Corona verspreiden & ziek worden :
    En Halsema tolereert het.
    Benieuwd hoe ze de getroffen ondernemers (waarvan er al diverse failliet zijn) gaat uitleggen waarom hun zaken dicht moesten blijven maar dit wel mocht.
    Ik neem aan dat de competitie nu ook weer van start gaat en alle seizoenskaarthouders weer het stadion in mogen?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht

    VS:In Rap muziek mogen wel witte bitches gen**kt worden Oh en als je niet zwart bent mag je daar dan ook niet niet naar luisteren.[Check het Ron Jans verhaal]
    Volgens sommige lui bestaat racisme tegen blanke mensen niet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Niet zo "triest" misschien, maar je kunt toch in de verste verte echt niet stellen dat we hier prima door één deur gaan. Het gaat daarbij overigens ook niet alleen in de omgang in het dagelijks leven. In de bovenste lagen van bedrijven, op tv etc. is diversiteit nog ver te zoeken.En een voorval als vorige week in Amerika heeft nog niet zolang geleden in zeer vergelijke vorm ook in Nederland plaatsgevonden.
    no offense, maar ik kom regelmatig in buitenlandse tokos hier in NL. Nergens werken Nederlanders. In Turkse supers niet, in Aziatische supers niet. Neem ik geen aanstoot aan ofzo. Als de eigenaars dat zo willen: hun goed recht.
    Waarom zou er overal en altijd 'diversiteit' moeten zijn?
    Gaan we dat ook bij voetbalclubs toepassen? Als Feyenoord 9 blanke NLers en 2 belgen opstelt dan maar 3 punten in mindering?

    Kijk gewoon naar wie de beste kandidaten zijn en pak die. Laat die quotas los.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 02-06-2020 om 09:12

  17. #392

  18. #393

    Standaard

    Racisme in Amerika is velen malen erger aanwezig maar racisme in mindere vorm bestaat hier ook. Ook andersom trouwens. Ik hoorde een advocate bij M iets uitleggen waarbij ze aangaf de blanken en de zwarten. Ze verwijten de anderen mensen met een andere kleur allerlei namen te noemen maar andersom krijgt de andere groep ook een etiket. Waarom niet de bewoording 'van diverse pluimage'. Vind ik netter klinken.

  19. #394

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    En Halsema tolereert het.
    Benieuwd hoe ze de getroffen ondernemers (waarvan er al diverse failliet zijn) gaat uitleggen waarom hun zaken dicht moesten blijven maar dit wel mocht.
    Ik neem aan dat de competitie nu ook weer van start gaat en alle seizoenskaarthouders weer het stadion in mogen?
    Zo reageert mijn zoontje van drie ook vaak. "Maar hij doet het ook". Dat het gister uit de hand is gelopen lijkt mij geen vrijbrief dat het op andere plekken nu ook ineens kan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Kijk gewoon naar wie de beste kandidaten zijn en pak die. Laat die quotas los.
    Dan moet iedereen wel een gelijke kans krijgen, dat is nu lang niet altijd het geval.
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 02-06-2020 om 09:54

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Zo reageert mijn zoontje van drie ook vaak. "Maar hij doet het ook". Dat het gister uit de hand is gelopen lijkt mij geen vrijbrief dat het op andere plekken nu ook ineens kan.
    Het werd gewoon gedoogd en er is toen het uit de hand liep ook niet ingegrepen.

    Waarom is er niemand op de bon geslingerd vanwege het niet naleven van de regels?
    Dit in tegenstelling tot dit stel: https://nos.nl/video/2333917-we-aten...1600-euro.html
    € 1600 dokken voor het eten van gebak.

  22. #397

    Standaard

    En veel van die maf klappers zullen misschien ook wel voor de zorg geklapt hebben een tijdje terug? De mensen van de zorg zullen ook wel denken: En moet ik voor hun daar straks me zo hard gaan inzetten??? Ja, daaaaaaaaaaaggggggg!!!

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Het werd gewoon gedoogd en er is toen het uit de hand liep ook niet ingegrepen.

    Waarom is er niemand op de bon geslingerd vanwege het niet naleven van de regels?
    Dit in tegenstelling tot dit stel: https://nos.nl/video/2333917-we-aten...1600-euro.html
    € 1600 dokken voor het eten van gebak.
    Nogmaals, naar mijn mening is er gister ook niet goed gehandeld, maar dat is geen vrijbrief voor anderen. M.b.t. de boete voor gebakje eten: de regels zijn inmiddels (sinds gister) wel wat anders dan half mei. Maar een consequentere handhaving van de regels zou wel fijn zijn inderdaad (wanneer geef je een boete en hoe hoog is die).

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Nogmaals, naar mijn mening is er gister ook niet goed gehandeld, maar dat is geen vrijbrief voor anderen.
    Halsema was het gisteren wel allemaal goed aan het praten "want die demonstratie was zo belangrijk".
    Ik wens de BOA's succes als ze nu iemand op de bon gaan slingeren.

  25. #400

    Standaard

    Goeie actie van de Story baas:

    https://www.mediacourant.nl/2020/06/...e-halsema-aan/

    Eerst staat zoontje met een pistool te zwaaien van papa, en nu dit. Nee, tijd voor een gekozen burgemeester. Laat haar een voorbeeld nemen aan Eberhard van der Laan! Dat was een goede man. Bijna heel Amsterdam wilde denk ik dat mens van Halsema niet. Ik mag hopen dat ze zo snel mogelijk vertrekt, daarom hulde voor Story!

Pagina 16 van 32 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •