Pagina 12 van 32 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 793 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Verhoeven is of die gast met dat petje of die met die bril, dat kan niet anders!

    12:35: Straks kunnen ze inloggen op jouw DNA-code!!!

    Onmogelijk dom volk.

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    12:35: Straks kunnen ze inloggen op jouw DNA-code!!!

    Onmogelijk dom volk.
    Dat is toch niet zo ver gezocht ?
    Denk idd dat iedereen over 20 a 30 jaar een chip in zijn lichaam heeft.Een soort van hi-tech kuddedier ben je dan.

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Verhoeven is of die gast met dat petje of die met die bril, dat kan niet anders!
    Zullen we het niet al te persoonlijk maken en respectvol met elkaar om blijven gaan? Dank je wel.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Heren, mag de discussie over of die 'alternatieve wetenschappers' gelijk hebben of niet elders gevoerd worden. Laat deze topic over Corona gaan. En nee, ik ga geen enkel filmpje van die gasten kijken. Ik heb het al druk genoeg met andere zaken dus ga niet een uur van mijn leven daaraan verspillen. Die gasten gaan maar lekker in hun eigen kring kletsen. Maar doe dat zonder zendmasten op te blazen. Dan ben je m.i. gewoon een terrorist. Je brengt levens in gevaar doordat het netwerk dan daar wegvalt.
    Lijkt me een heel goed plan. We verschillen veel van mening en dat is prima. Eens worden doen we toch niet. Laat elkaar wel in waarde. Het gaat hier over (de gevolgen van) Corona en deze theoriën zijn een grote zijstap daarvan. Laat het rusten a.u.b.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik had liever gehad dat het heel filmpje ging over mijn punt dat.Verzet tegen de smartphone maatschappijen lijkt mij een punt dat iedereen kan snappen.
    Als het kan helpen: ik ben ook maar een koele minnaar van smartphones. Mensen bekijken me raar als ze mijn telefoonnummer vragen en ik ze zeg dat ik enkel via vaste lijn te bereiken ben.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #280

    Standaard

    Iemand deze al besteld ?


    Sorry kon het niet laten.

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Het gaat hier over (de gevolgen van) Corona en deze theoriën zijn een grote zijstap daarvan.
    Dat geld hopelijk dus ook voor alle Corona complottheorieën/misinformatie die hier wordt verspreid.
    Diverse sociale media halen ook fake news weg mbt Corona.Deze website zou daar ook strenger op moeten gaan letten.
    Fake news van Corona verspreiden is gevaarlijk. Niks persoonlijks tegen Verhoeven. Maar met alle respect ik vind dat Verhoeven echt op het randje zit van verspreiden van fake news (al dan niet te maken met Corona).

  7. #282

    Standaard

    Bizar: https://twitter.com/Ymerehuurder/sta...02342702276610

    Een winkel in Amsterdam die mondkapjes verkoopt voor € 9 en dan alleen contant.

  8. #283

    Standaard

    https://edition.cnn.com/2020/04/18/m...pen/index.html

    De visie van CNN op heropening van bioscopen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #284

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Waar heeft Werner gezegd dat hij die boeken niet heeft gelezen? Dit draadje is wel ideaal om bepaalde mensen echt te leren kennen
    Ik had het over The Devil's Delusion van David Berlinski. Mocht hij die die wel gelezen hebben dan bied ik mijn excuses aan en verwijder ik mijn bericht.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dus jij hebt binnen 24 uur 2 boeken gelezen met samen ruim 750 pagina's ?.
    Beiden boeken zijn meer dan 10 jaar oud en hebben een zekere bekendheid en reputatie. Wellicht zou ik die gelezen kunnen hebben in mijn zoektocht naar bepaalde levensvragen? Richard Dawkins is overigens door de jaren heen enorm verzuurd. Hij is heel lomp en onbeschoft tegenover mensen die wel geloven.

    Laatste boekentip: Schitterend Ongeluk Of Sporen Van Ontwerp? van Cees Dekker, Ronald Meester en Rene van Woudenberg. Diverse wetenschappers komen in het boek aan het woord met argumenten en gegevens die erop wijzen dat de wereld en het leven niet zomaar toevallig en uit het niets zijn 'ontstaan'. Hierbij wil ik het graag laten want ik wil niets opdringen. Iedereen moet uiteindelijk zijn eigen onderzoek doen.

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je weet dat de mondkapjes aangeboden zijn aan het RIVM maar die ze geweigerd heeft? Je weet ook dat er ongeveer 3 weken geleden een stuk of wat ondernemers duizenden mondkapjes aan de overheid heeft aangeboden maar die hebben niets gehoord of ze werden geweigerd?
    Niet naar jou persoonlijk maar de overheid heeft diverse kansen laten liggen om mondkapjes aan te schaffen en nu er dan een tekort is, wat volledig te verwachten was, worden dit soort alternatieven direct de grond in getrapt.
    Daarnaast, dit wordt verkocht in een ijssalon waarvan de ondernemer uit bezuinigingen geen PIN heeft. Toegegeven, het is niet de meest handige actie zoals het geadverteerd wordt, maar dat de overheid zich hiermee wil gaan bemoeien twerijl die zelf de ondkapjes heeft geweigerd, en met deze nog veel meer, vind ik eigenlijk nog vele malen erger.

    Edit, : https://www.rtl.nl/video/bf35656d-66...-421fc1af5b55/ eind maart dus al miljoenen mondkapjes geweigerd

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Je moet niet panisch worden, je zult elkaar ook wel eens moeten passeren in de supermarkt of op straat waarbij niet altijd 1.5 meter mogelijk is.
    Gelukkig weet de meeste hier wel mee om te gaan maar soms zie ik ook wel mensen die zich erg zenuwachtig gedragen, ze vermijden gangpaden waar al andere personen zijn en lopen weg als er ook maar iemand beetje in hun buurt komt,...dat is juist irrationeel gedrag, en niet andersom

    Ik doe nu ook boodschappen voor mijn moeder en ook wel eens voor de bejaarde buurvrouw en wat ik voor hun moet meebrengen weet ik niet altijd te liggen dus moet ik ook zoeken
    Als dat bij andere overkomt als "rondkijken alsof ze voor het eerst in de supermarkt zijn",... het zij zo.

    Maar juist dit vind ik zo onlogisch.

    Als we ervan uitgaan dat we 1,5meter afstand moeten houden, dan moet dit ook bij het passeren, bij het achter iemand langs lopen aan tafel, in alle situaties.

    In het journaal zie je gemiddeld 2x per bulletin dat zelfs journalisten die het onderwerp bespreken, vervolgens de fout in gaan.
    En ook een situatie met een schooldirecteur die recht naast zijn leerkracht zat. maar hopen dat het zijn minnares was...

    Groeten Niels
    T2: I'll Be Back!

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Je weet dat de mondkapjes aangeboden zijn aan het RIVM maar die ze geweigerd heeft? Je weet ook dat er ongeveer 3 weken geleden een stuk of wat ondernemers duizenden mondkapjes aan de overheid heeft aangeboden maar die hebben niets gehoord of ze werden geweigerd?
    Niet naar jou persoonlijk maar de overheid heeft diverse kansen laten liggen om mondkapjes aan te schaffen en nu er dan een tekort is, wat volledig te verwachten was, worden dit soort alternatieven direct de grond in getrapt.
    Daarnaast, dit wordt verkocht in een ijssalon waarvan de ondernemer uit bezuinigingen geen PIN heeft. Toegegeven, het is niet de meest handige actie zoals het geadverteerd wordt, maar dat de overheid zich hiermee wil gaan bemoeien twerijl die zelf de ondkapjes heeft geweigerd, en met deze nog veel meer, vind ik eigenlijk nog vele malen erger.

    Edit, : https://www.rtl.nl/video/bf35656d-66...-421fc1af5b55/ eind maart dus al miljoenen mondkapjes geweigerd
    Dit is kapitalisme en een kans grijpen, daar is niets mis mee.
    Als mensen het te duur vinden moeten ze het gewoon niet kopen.

    Marktwerking. hij gokt ws op de buitenlanders die nog in amsterdam zijn en zich gek laten maken.
    De gemiddelde nederlander zal hier echt niet op ingaan.

    groeten niels
    T2: I'll Be Back!

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    Maar juist dit vind ik zo onlogisch.

    Als we ervan uitgaan dat we 1,5meter afstand moeten houden, dan moet dit ook bij het passeren, bij het achter iemand langs lopen aan tafel, in alle situaties.

    In het journaal zie je gemiddeld 2x per bulletin dat zelfs journalisten die het onderwerp bespreken, vervolgens de fout in gaan.
    En ook een situatie met een schooldirecteur die recht naast zijn leerkracht zat. maar hopen dat het zijn minnares was...

    Groeten Niels
    Je hebt natuurlijk helemaal gelijk en we moeten dit zo veel mogelijk proberen te hanteren maar de gangpaden in een gemiddelde supermarkt zijn nu eenmaal geen 2.5 breed.
    gewoon elkaar rustig passeren en door je neus blijven ademen, het is niet zo dat iedereen een soort aura van anderhalve meter om zich heen heeft waarbinnen dodelijke bacteriën rondzwermen.
    Als je met elkaar spreekt is die anderhalve meter bijvoorbeeld van groot belang vanwege speeksel die vrij komt.

    Het is net als het advies thuis blijven, belangrijk maar je moet je zelf niet gaan opsluiten.

    er wordt zelfs geadviseerd om toch eens een wandeling of fietstocht te maken ,een frisse neus halen en contact met de zon, en passant kom je weer wat kennissen tegen waar je een praatje me kunt maken, sociaal contact,... (en dan is die anderhalve meter dus juist wel van groot belang)
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Je weet dat de mondkapjes aangeboden zijn aan het RIVM maar die ze geweigerd heeft? Je weet ook dat er ongeveer 3 weken geleden een stuk of wat ondernemers duizenden mondkapjes aan de overheid heeft aangeboden maar die hebben niets gehoord of ze werden geweigerd?
    Niet naar jou persoonlijk maar de overheid heeft diverse kansen laten liggen om mondkapjes aan te schaffen en nu er dan een tekort is, wat volledig te verwachten was, worden dit soort alternatieven direct de grond in getrapt.
    Daarnaast, dit wordt verkocht in een ijssalon waarvan de ondernemer uit bezuinigingen geen PIN heeft. Toegegeven, het is niet de meest handige actie zoals het geadverteerd wordt, maar dat de overheid zich hiermee wil gaan bemoeien twerijl die zelf de ondkapjes heeft geweigerd, en met deze nog veel meer, vind ik eigenlijk nog vele malen erger.

    Edit, : https://www.rtl.nl/video/bf35656d-66...-421fc1af5b55/ eind maart dus al miljoenen mondkapjes geweigerd
    Nu moeten die mondkapjes wel geschikt en goedgekeurd zijn voor betreffende medisch doeleinden,als ze gewoon lukraak, zonder enige keuring, mondkapjes gaan aannemen van chineese of 'thuis' fabrikaat en deze gaan verdelen onder het zorgpersoneel staat die zelfde pers vooraan om schande te scanderen.

    Nu zijn die mondkapjes wel geschikt voor de gewone burger, ik verwacht als straks de regels versoepeld gaan worden dat er ook het advies komt om in het openbaar mondkapjes te dragen en dan kunnen ze goed van pas komen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #291

    Standaard

    En weer zijn er mensen die er op uit trekken ondanks de waarschuwingen:

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/8177...rgs-heuvelland

    https://www.regio15.nl/corona/31600-...nte-grijpen-in
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-04-2020 om 16:22

  17. #292

    Standaard

    En dan heb je nog deze halve zolen:
    https://www.standaard.be/cnt/dmf20200419_04927050

    Ik hoop dat ze ze vangen en dat ze tot het einde van hun leven schadevergoeding moeten betalen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Nu moeten die mondkapjes wel geschikt en goedgekeurd zijn voor betreffende medisch doeleinden,als ze gewoon lukraak, zonder enige keuring, mondkapjes gaan aannemen van chineese of 'thuis' fabrikaat en deze gaan verdelen onder het zorgpersoneel staat die zelfde pers vooraan om schande te scanderen.

    Nu zijn die mondkapjes wel geschikt voor de gewone burger, ik verwacht als straks de regels versoepeld gaan worden dat er ook het advies komt om in het openbaar mondkapjes te dragen en dan kunnen ze goed van pas komen.
    Dat zijn deze mondkapjes ook, kijk het filmpje maar

  19. #294

    Standaard

    Ik snap de mensen echt niet, ja het is lastig maar het is voor een ieders veiligheid. Net even buiten gezeten met de buren, op de stoep, anderhalve meter afstand en een biertje erbij.
    Was hartstikke lekker, gezellig en gewoon goed te doen. Mijn vrouw en ik vallen beiden in de risicogroep maar ik werk al 5 weken thuis en mis gewoon het menselijk contact. Maar ik ga toch echt niet risico lopen omdat ik het mis. Je moet het grotere plaatje zien.

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Dat zijn deze mondkapjes ook, kijk het filmpje maar
    Ik zou die chinees producten en hun claims niet zomaar vertrouwen, er zijn leveringen geweest waarbij 80% afgekeurd is (in België)
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik zou die chinees producten en hun claims niet zomaar vertrouwen, er zijn leveringen geweest waarbij 80% afgekeurd is (in België)
    Klopt inderdaad maar hier is gewoon niet eens gereageerd door de overheid dus weten we ook net of ze wel goedgekeurd zouden zijn. En stel dat ze welgoedgekeurd zouden zijn, dan heeft de overheid dus gewoon miljoenen mondkapjes geweigerd wetende dat dat tekort er zou komen en daar gaat het mij om.Als de overheid uberhaupot de moeite had genomen om ze te controleren en ze werden afgekeurd snap ik het nog.

  22. #297

    Standaard

    Zie melding hierboven
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 21-04-2020 om 09:32

  23. #298

  24. #299

    Standaard

    Wat een stel ..... zijn het toch ook die de regels weer aan hun laars lappen :

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1746...ijf-toch-thuis

    Krijg sterk het idee dat ze het virus hier willen houden pffffffff

  25. #300

    Standaard

    Verbaast mij ook nog steeds in hoge mate, met name de beelden uit Tilburg waar het virus toch zo ongenadig hard heeft toegeslagen. Vooral jonge mensen wanen zich kennelijk onaantastbaar, zich niet realiserend dat ook zij ongemerkt virusdragers kunnen zijn en dit op anderen kunnen overbrengen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 12 van 32 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •