Pagina 15 van 32 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 793 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    MOD EDIT: lezen is ook een vak, hè?
    Even voor iedereen: Verhoeven heeft zich inmiddels uit laten schrijven van dit forum. Dank aan iedereen die daar z'n steentje aan bijgedragen heeft.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 10-05-2020 om 09:19

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    MOD EDIT: lezen is ook een vak, hè?
    Even voor iedereen: Verhoeven heeft zich inmiddels uit laten schrijven van dit forum. Dank aan iedereen die daar z'n steentje aan bijgedragen heeft.
    Wordt er nou beweerd/geïnsinueerd dat hij zich heeft laten uitschrijven vanwege de paar berichten in deze discussie omtrent de vergezochte Corona complottheorieën??

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    MOD EDIT: lezen is ook een vak, hè?
    Even voor iedereen: Verhoeven heeft zich inmiddels uit laten schrijven van dit forum. Dank aan iedereen die daar z'n steentje aan bijgedragen heeft.
    Nou lekker is dat. Erg jammer.

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Wordt er nou beweerd/geïnsinueerd dat hij zich heeft laten uitschrijven vanwege de paar berichten in deze discussie omtrent de vergezochte Corona complottheorieën??
    Ja.

    En dat mogen degenen die dat gedaan hebben zichzelf aanrekenen.
    Probeer ook eens gewoon wat respect voor andersmans gedachtengang te hebben.
    Je hoeft er zelf niet mee eens te zijn, maar mensen belachelijk maken is niet netjes.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ja.

    En dat mogen degenen die dat gedaan hebben zichzelf aanrekenen.
    Probeer ook eens gewoon wat respect voor andersmans gedachtengang te hebben.
    Je hoeft er zelf niet mee eens te zijn, maar mensen belachelijk maken is niet netjes.
    Levensgevaarlijke gedachtengangen als “5G veroorzaakt Corona” en “iedereen maakt zich bang om niks, Corona is niet gevaarlijk” zoals in eerder geplaatste filmpjes vermeld werd mogen en moeten belachelijk gemaakt worden.

    Je hebt gehoord dat gekkies overal in Nederland zendmasten in de hens gezet hebben?

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Levensgevaarlijke gedachtengangen als “5G veroorzaakt Corona” en “iedereen maakt zich bang om niks, Corona is niet gevaarlijk” zoals in eerder geplaatste filmpjes vermeld werd mogen en moeten belachelijk gemaakt worden.

    Je hebt gehoord dat gekkies overal in Nederland zendmasten in de hens gezet hebben?
    Nu ga je dus gewoon door met wat je deed! Dit is jouw mening. Heb alsjeblieft respect voor iemand die daar anders over denkt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    MOD EDIT: lezen is ook een vak, hè?
    Even voor iedereen: Verhoeven heeft zich inmiddels uit laten schrijven van dit forum. Dank aan iedereen die daar z'n steentje aan bijgedragen heeft.
    Maar zo hard ging het er toch niet aan toe of heb ik iets gemist ?

    Ludo:Je snapt toch dat als je zo'n discussie begint dat je tegengas kan krijgen of zeg ik nu iets geks ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-05-2020 om 22:34

  8. #358

    Standaard

    Dit is een oplossing in Den Bosch om afstand te bewaren, maar niet iedereen houdt zich er aan:

    https://www.telegraaf.nl/video/13449...-voor-iedereen

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Maar zo hard ging het er toch niet aan toe of heb ik iets gemist ?

    Ludo:Je snapt toch dat als je zo'n discussie begint dat je tegengas kan krijgen of zeg ik nu iets geks ?
    Een discussie voeren is prima en daar is het forum ook voor (al paste deze discussie niet in dit topic), maar respect voor anderen staat altijd voorop.
    Als daar niet aan voldaan wordt, dan is de balans al snel scheef. Iemand voor gek verklaren valt wat mij betreft niet onder respect.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dit is een oplossing in Den Bosch om afstand te bewaren, maar niet iedereen houdt zich er aan:

    https://www.telegraaf.nl/video/13449...-voor-iedereen
    Men begint een stuk nonchalanter te worden. Dat zie ik hier in Amsterdam ook steeds meer gebeuren.
    Het is maar goed dat het mooie weer voor een paar dagen voorbij is, nu ga je niet zomaar even naar buiten of het park.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Een discussie voeren is prima en daar is het forum ook voor (al paste deze discussie niet in dit topic), maar respect voor anderen staat altijd voorop.
    Als daar niet aan voldaan wordt, dan is de balans al snel scheef. Iemand voor gek verklaren valt wat mij betreft niet onder respect.
    Nee joh zo erg was het toch niet.Als je door deze discussie het forum verlaat dan is je incasseringsvermogen wel heel laag.

    En was het niet zo dat Verhoeven er zelf soms ook een handje van had om een reactie uit te lokken ?

    Ik vind het maar een vreemde actie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-05-2020 om 00:13

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nu ga je dus gewoon door met wat je deed! Dit is jouw mening. Heb alsjeblieft respect voor iemand die daar anders over denkt.
    Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar in dit geval ligt het wellicht toch wel wat anders. Overal waarschuwt men over de gevaren van nep nieuws rondom Corona, o.a. voor berichten op Social Media. Een forum als dit (en dus indirect de moderators) heeft daar naar mijn mening ook een rol in om de verspreiding van onjuistheden tegen te gaan. Dit lijkt nu een beetje de omgekeerde kant op te gaan. Dat zendmasten geen corona veroorzaken is geen persoonlijke mening. Gezien de verwijderde berichten weet ik niet wat de exacte reacties waren, maar dat kan uiteraard wel gewoon netjes.

    Jammer dat Verhoeven heeft besloten zich uit te schrijven van dit forum, ik kon zijn bijdrages verder altijd waarderen (ook al was ik het niet altijd met hem eens).

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar in dit geval ligt het wellicht toch wel wat anders. Overal waarschuwt men over de gevaren van nep nieuws rondom Corona, o.a. voor berichten op Social Media. Een forum als dit (en dus indirect de moderators) heeft daar naar mijn mening ook een rol in om de verspreiding van onjuistheden tegen te gaan. Dit lijkt nu een beetje de omgekeerde kant op te gaan. Dat zendmasten geen corona veroorzaken is geen persoonlijke mening. Gezien de verwijderde berichten weet ik niet wat de exacte reacties waren, maar dat kan uiteraard wel gewoon netjes.

    Jammer dat Verhoeven heeft besloten zich uit te schrijven van dit forum, ik kon zijn bijdrages verder altijd waarderen (ook al was ik het niet altijd met hem eens).
    Het gaat mij er ook niet om dat we daar niet over mogen hebben, maar blijf het op een respectvolle manier doen.
    Sterker nog, als je het op die manier doet is de kans groter dat de boodschap aankomt dan dat je iemand voor gek uitmaakt.
    In gesprek gaan is prima, maar zet iemand niet voor schut, wat voor (rare) gedachte iemand ook mag hebben.

    Ik vind het ook erg jammer dat Verhoeven weggegaan is. Hij is iemand met een tegengeluid met een andere smaak voor films dan de meesten hier. Dat zullen we zeker missen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #364

    Standaard

    Volgens mij is hij het forum al lang beu geweest want je maakt me niet wijs dat iemand door een bericht z'n spullen pakt.Hij had zelf de persoon ook een waarschuwing kunnen geven.

  15. #365

    Standaard

    Een bedenking. Als ik morgen hier begin te posten dat ik laten we zeggen het afranselen van vrouwen wel oké vind, en ik haal er allerlei filmpjes van internet bij die mijn standpunt staven, die ik dan ook nog presenteer als "ernstig onderzoek", dan mag ik me denk ik wel aan tegenwind van medeforummers verwachten zou ik zo denken. Ik zie dan het verschil met GSM-masten in brand steken niet. Dat Verhoeven vervolgens de eer aan zichzelf heeft gehouden en het forum heeft verlaten, dat heeft hij enkel aan zichzelf te danken. Niemand heeft hem gevraagd om dat te doen en zoals Ludo aangeeft was hij met zijn aparte filmsmaak allicht wel een verrijking voor het filmdebat. Maar als we zijn knettergekke theorieën al niet meer mogen tegenspreken, dan is het ver gekomen, en zoals Marcel hierboven aangeeft, flirtte hij met de grenzen van opzettelijke desinformatie en fake news.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nu ga je dus gewoon door met wat je deed! Dit is jouw mening. Heb alsjeblieft respect voor iemand die daar anders over denkt.
    Dit is het laatste wat ik hierover zeg: meningen zoals die ik eerder omschreef m.b.t. Corona en 5G verdienen 0 respect. Het idee dat een mening per definitie gerespecteerd moet worden is absolute waanzin. Zeker in deze tijden, waarin we dagelijks zien wat er gebeurt als absurde complottheorieën zich over het internet verspreiden, is het respecteren van dat soort “meningen” het laatste wat we nodig hebben.

    Respect moet nog altijd verdient worden.

    Is Verhoeven niet gewoon weg gegaan omdat dit forum steeds minder activiteit lijkt te vertonen (zie b.v. het Arrow topic in Blu Ray discussies)?

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Maar zo hard ging het er toch niet aan toe of heb ik iets gemist ?
    In het kort. Ik heb een korte, maar informatieve corona filmpje van NPO Nieuwsuur geplaast. En een opmerking dat een (immiddels) ex-lid hiervan kon van opsteken. Geen scheldwoorden gebruikt, tevens niemand uit gemaakt voor gekkie e.d. Dat is alles.

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    In het kort. Ik heb een korte, maar informatieve corona filmpje van NPO Nieuwsuur geplaast. En een opmerking dat een (immiddels) ex-lid hiervan kon van opsteken. Geen scheldwoorden gebruikt, tevens niemand uit gemaakt voor gekkie e.d. Dat is alles.
    Dat is dan precies dat laatste filmpje wat ik gezien heb naar Verhoeven toe.De opmerking van Ludo naar leden toe vind ik dan ook niet gepast.
    Omdat Verhoeven hier vertrekt blaast Ludo de zaak nu enorm op.In mijn ogen is er hier niemand in de zeik gezet.

    Dat heel die discussie hier gevoerd werd zag ik juist als positief.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-05-2020 om 14:00

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat is dan precies dat laatste filmpje wat ik gezien heb naar Verhoeven toe.De opmerking van Ludo naar leden toe vind ik dan ook niet gepast.
    Omdat Verhoeven hier vertrekt blaast Ludo de zaak nu enorm op.In mijn ogen is er hier niemand in de zeik gezet.

    Dat heel die discussie hier gevoerd werd zag ik juist als positief.
    Ik blaas niets op. Ik heb al eerder gezegd dat we hier geen discussie meer voeren over de Complottheoriën en dergelijke zaken. Als men dat toch doet, dan haal ik die berichten weg, daar heb ik geen moeite mee. Verder meld ik dat een lid hier zich heeft afgemeld omdat hij de manier waarop hij bejegend werd niet prettig vond.
    Wat daar 'opblazen' aan is weet ik niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik blaas niets op. Ik heb al eerder gezegd dat we hier geen discussie meer voeren over de Complottheoriën en dergelijke zaken. Als men dat toch doet, dan haal ik die berichten weg, daar heb ik geen moeite mee. Verder meld ik dat een lid hier zich heeft afgemeld omdat hij de manier waarop hij bejegend werd niet prettig vond.
    Wat daar 'opblazen' aan is weet ik niet.
    Mijn punt is dat niemand iets verkeerds naar Verhoeven heeft gedaan.Ik had juist altijd het idee dat Verhoeven zich prima staande kon houden in een discussie en daarom sta ik er ook zo van te kijken dat hij opeens weg is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-05-2020 om 20:41

  21. #371

    Standaard

    Tja, hij ziet dat blijkbaar zelf toch anders.
    Het geeft maar aan hoe gevoelig het soms ligt. Voor de een heeft het geen impact, de ander trekt het zich ontzettend aan.
    Daarom is het zo belangrijk om zorgvuldig te zijn met wat je zegt en niet zomaar wat te roepen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Tja, hij ziet dat blijkbaar zelf toch anders.
    Het geeft maar aan hoe gevoelig het soms ligt. Voor de een heeft het geen impact, de ander trekt het zich ontzettend aan.
    Daarom is het zo belangrijk om zorgvuldig te zijn met wat je zegt en niet zomaar wat te roepen.
    Als je zo'n discussie begint dat weetje dat je tegengas kan krijgen.Volgens mij was ik het zelfs nog eens met een gast uit een filmpje[Smartphone maatschappij] dat hij geplaatst had.

    Ja goed het is zijn keuze om weg te gaan.

  23. #373

    Standaard

    Toelichting Mark Rutte na corona-overleg kabinet (18:00 Uur)!



    Kijk hierboven de persconferentie live vanaf 18:00 Uur, of kijk het later terug!!!


  24. #374

    Standaard

    Bioscopen laten zien hoe ze straks weer opengaan!?

    Vanaf 1 juni gaan de grote bioscopen en vaak kleinere filmhuizen weer open voor het publiek. In het begin zal je nog genoeg ruimte hebben voor je armen, want een zaal mag niet meer dan 30 bezoekers binnen hebben. Hieronder een aantal voorbeelden van hoe bioscopen omgaan met de ingrijpende coronamaatregelen.

    Veel bioscopen hebben laten weten dat 30 bezoekers per voorstelling niet rendabel is, maar open zullen ze wel moeten. Iedere euro omzet is er één en uiteraard is er de hoop dat er vanaf 1 juli weer meer mensen de zaal in mogen. Naar verwachting dan maximaal 100.

    Hoe de bioscopen straks weer opengaan?
    Hieronder zie je enkele video's van hoe bioscopen met de situatie omgaan, met Vue (via NU.nl), LAB1 uit Eindhoven (via Studio040nl), Cinema The Movies uit Dordrecht (via Rijnmond) en Trianon Theater uit Leiden. En zie, er zal gewoon popcorn verkocht worden!





    Zie hieronder de volgende 2 video's!


  25. #375

    Standaard





    En hieronder een leuke video van Cineville die een blik geeft hoe de Cinevilletheaters zichzelf bezighouden tijdens de lockdown om dus vanaf 1 juni weer te kunnen unlocken.

Pagina 15 van 32 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •