Pagina 21 van 32 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 793 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat is zeker heavy . En hier blijf je dat tuig houden dat gerust hutje mutje op elkaar blijft komen, jongeren die illegale feestjes vieren op plekken achteraf, dicht bij elkaar gaan staan of zitten. Dat is eigenwijs tuig vind ik. Je mag ze geen Corona toewensen, maar misschien zouden ze geconfronteerd moeten worden met heel zieke mensen. Misschien dat er dan iets opengaat daarboven, waardoor ze zullen denken: We zijn niet slim bezig zo, laten we ons nu eens aan de regels houden. Maar dat zal wel wishful thinking zijn!

    In ieder geval mede door dat soort blijven we regels houden & worden ze al dan niet heftiger.

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat is zeker heavy . En hier blijf je dat tuig houden dat gerust hutje mutje op elkaar blijft komen, jongeren die illegale feestjes vieren op plekken achteraf, dicht bij elkaar gaan staan of zitten. Dat is eigenwijs tuig vind ik. Je mag ze geen Corona toewensen, maar misschien zouden ze geconfronteerd moeten worden met heel zieke mensen. Misschien dat er dan iets opengaat daarboven, waardoor ze zullen denken: We zijn niet slim bezig zo, laten we ons nu eens aan de regels houden. Maar dat zal wel wishful thinking zijn!

    In ieder geval mede door dat soort blijven we regels houden & worden ze al dan niet heftiger.
    En tot december is lang hoor.Verder ben ik het met je eens.

    Hopen dat wij niet in lockdown moeten gaan maar ik ben er bang voor.Gisteren was ik wat forums aan het checken en daar viel me op dat de meerderheid hier absoluut geen nieuwe lockdown wil.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-10-2020 om 07:40

  3. #503

    Standaard

    Duitsland gaat ook in een soort lockdown-light tot december. Binnenlandse toerisme wordt daar ook ontmoedigd. https://www.parool.nl/wereld/duitsland-voert-lockdown-light-van-vier-weken-in~be26abc8/

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat is zeker heavy . En hier blijf je dat tuig houden dat gerust hutje mutje op elkaar blijft komen, jongeren die illegale feestjes vieren op plekken achteraf, dicht bij elkaar gaan staan of zitten.
    Mede dankzij andere corona ontkenners zoals Gezond Verstand, Lange Frans,
    Viruswaarheid, Robert Jensen, Janet Ossebaard, Forum voor Democratie. Boeit mij niet of ze nou coronasceptisch, coronahyperkritisch of complotdenkers zijn. Ze creeren meer wantrouwen.

  5. #505
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, ik denk dat de dwarsliggers, vrijbuiters, sceptici, zeg maar, niet degene die er heel veel last van krijgen, zeg maar de jeugd, die aanmoedigingen van Corona-'gekkies' helemaal niet nodig hebben. Die doen gewoon wat ze tot een jaar geleden al eeuwen lang doen, jeugdig, onverantwoord en onverstandig zijn. Verwachten we nu echt dat we opeens in het gareel springen, omdat de maatschappelijke beeldvorming het ons opeens opdraagt, zonder echte feiten te kunnen overleggen. Het is alsof je verwacht dat hooligans zich opeens van de ene op de andere dag gaan gedragen. Alsof je verwacht dat die maffe terroristen zoals vandaag weer het opeens niet meer doen, omdat een groot deel van de massa opeens van mening is dat het niet hoort of fatsoenlijk is. Heb respect voor ieder zijn mening als je niet alle omstandigheden kent, ook al is het niet de jouwe, ook al is het terecht of onterecht. Dat is namelijk propaganda en dat is een zeer gevaarlijk gegeven... Niemand weet het namelijk precies...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #506

  7. #507

    Standaard

    Frankrijk breidt mondmaskplicht uit: http://www.tagesschau.de/newsticker/...fuer-Kinder-an Minimumleeftijd gaat van 11 naar 6 jaar daar.

    En enkele steden in Griekenland gaan op slot (zie zelfde link(. Waarom hebben ze de reiswaarschuwing daar op geel staan?

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou, ik denk dat de dwarsliggers, vrijbuiters, sceptici, zeg maar, niet degene die er heel veel last van krijgen, zeg maar de jeugd, die aanmoedigingen van Corona-'gekkies' helemaal niet nodig hebben. Die doen gewoon wat ze tot een jaar geleden al eeuwen lang doen, jeugdig, onverantwoord en onverstandig zijn. Verwachten we nu echt dat we opeens in het gareel springen, omdat de maatschappelijke beeldvorming het ons opeens opdraagt, zonder echte feiten te kunnen overleggen. Het is alsof je verwacht dat hooligans zich opeens van de ene op de andere dag gaan gedragen. Alsof je verwacht dat die maffe terroristen zoals vandaag weer het opeens niet meer doen, omdat een groot deel van de massa opeens van mening is dat het niet hoort of fatsoenlijk is. Heb respect voor ieder zijn mening als je niet alle omstandigheden kent, ook al is het niet de jouwe, ook al is het terecht of onterecht. Dat is namelijk propaganda en dat is een zeer gevaarlijk gegeven... Niemand weet het namelijk precies...
    Helemaal met je eens, dat doen jongeren nou éénmaal.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou, ik denk dat de dwarsliggers, vrijbuiters, sceptici, zeg maar, niet degene die er heel veel last van krijgen, zeg maar de jeugd, die aanmoedigingen van Corona-'gekkies' helemaal niet nodig hebben. Die doen gewoon wat ze tot een jaar geleden al eeuwen lang doen, jeugdig, onverantwoord en onverstandig zijn. Verwachten we nu echt dat we opeens in het gareel springen, omdat de maatschappelijke beeldvorming het ons opeens opdraagt, zonder echte feiten te kunnen overleggen. Het is alsof je verwacht dat hooligans zich opeens van de ene op de andere dag gaan gedragen. Alsof je verwacht dat die maffe terroristen zoals vandaag weer het opeens niet meer doen, omdat een groot deel van de massa opeens van mening is dat het niet hoort of fatsoenlijk is. Heb respect voor ieder zijn mening als je niet alle omstandigheden kent, ook al is het niet de jouwe, ook al is het terecht of onterecht. Dat is namelijk propaganda en dat is een zeer gevaarlijk gegeven... Niemand weet het namelijk precies...

    Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.......
    Ik luisterde vroeger ook niet naar de gevestigde orde en zou het van mezelf ook heel hypocriet vinden om dat nu wel van de jeugd te verwachten,,,,,
    Respect voor elkaars mening is vandaag de dag inderdaad ver te zoeken........ik voel ook steeds meer vijandigheid naar elkaar, als men een andere mening heeft,
    this is my boomstick!!!

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits Bekijk bericht
    Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.......
    Ik luisterde vroeger ook niet naar de gevestigde orde en zou het van mezelf ook heel hypocriet vinden om dat nu wel van de jeugd te verwachten,,,,,
    Respect voor elkaars mening is vandaag de dag inderdaad ver te zoeken........ik voel ook steeds meer vijandigheid naar elkaar, als men een andere mening heeft,
    Ik neem ook aan dat de jeugd/jongeren (maar ook de oudere medemens die ook nu zo tegendraads is) toch ook wil/willen dat het virus zo snel mogelijk weg is, dus een beetje aanpassen moet toch mogelijk zijn enigszins? Des te eerder is er dan ook weer wat meer mogelijk lijkt me.

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits Bekijk bericht
    Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.......
    Ik luisterde vroeger ook niet naar de gevestigde orde en zou het van mezelf ook heel hypocriet vinden om dat nu wel van de jeugd te verwachten,,,,,
    Respect voor elkaars mening is vandaag de dag inderdaad ver te zoeken........ik voel ook steeds meer vijandigheid naar elkaar, als men een andere mening heeft,
    Dat kon je toen ook gewoon doen omdat er niets ergs gaande was of heb je de tweede wereldoorlog nog ervaren ?
    Nu staat de wereld even op zijn kop en dat maakt voor nu alles anders.Met een virus of oorlog gaande moet je jezelf aanpassen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-10-2020 om 21:08

  12. #512
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik neem ook aan dat de jeugd/jongeren (maar ook de oudere medemens die ook nu zo tegendraads is) toch ook wil/willen dat het virus zo snel mogelijk weg is, dus een beetje aanpassen moet toch mogelijk zijn enigszins? Des te eerder is er dan ook weer wat meer mogelijk lijkt me.
    Daar heb je gelijk in en geloof me, ruim 75% doet gewoon erg zijn best, maar zijn toch ook net mensen. En dan heb je een groep die gewoon dwars is. Ik denk dat een goede balans nodig is om ons allemaal scherp te houden. Hoe goed we ook alsof doen; de geschiedenis leert ons dat de mensheid helemaal niet geciviliseerd en vredelievend is en waarschijnlijk ook nooit zal worden. Als de staatssteun straks ophoudt en mensen hun banen ook daadwerkelijk gaan verliezen, wordt de sfeer steeds grimmiger. Hoop dat het niet zover zal komen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 29-10-2020 om 21:51
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #513

    Standaard

    Het toekomstbeeld ziet er donker uit jammer genoeg.

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het toekomstbeeld ziet er donker uit jammer genoeg.
    Dat denk ik ook. Zou me trouwens niet verbazen als er straks ''Corona'' films gemaakt worden. Maatschappijen zijn er gek genoeg voor.

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat denk ik ook. Zou me trouwens niet verbazen als er straks ''Corona'' films gemaakt worden. Maatschappijen zijn er gek genoeg voor.
    Wat mij betreft moet dat ook gewoon kunnen.Ellende is entertainment.

  16. #516

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat denken we van deze mafklapper?: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...k-al-niet-meer
    En dat gaat hij op Facebook plaatsen.

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou, ik denk dat de dwarsliggers, vrijbuiters, sceptici, zeg maar, niet degene die er heel veel last van krijgen, zeg maar de jeugd, die aanmoedigingen van Corona-'gekkies' helemaal niet nodig hebben. Die doen gewoon wat ze tot een jaar geleden al eeuwen lang doen, jeugdig, onverantwoord en onverstandig zijn..
    Het spijt mij zeer Claudio. Dat is een gechargeerde opmerking over jongeren. Het Veronica gevoel van "vroeger" van je bent jong en je doet maar wat. Alsof ze allemaal zo lekker rebels zijn. Nee, waar ik op doel is dat jongeren zijn juist meer beinvloedbaar zijn.

    Denk maar eens na, waar moeten de influencers en sites zoals Facebook het toch van moeten hebben.

    Als je terug kijkt in je leven dan weet je nu dat je in jaren 80 met tekenfilms zoals Transformers en He-Man ook invloed hadden. Want waren eigenlijk verkapte commercials voor speelgoed. Nu in de supermarkt zie je leuke figuurtjes op de koekverpakkingen. Men weet dat kinderen en ook jongeren beinvloedbaar zijn.

    Aanmoedigingen van Corona-'gekkies' incl enkele Corona kritische influencers helpen juist meer vuur op de oliehaard te stoken bij de invloedbare jongeren. DVDWatchter heeft vandaag teen link geplaatst https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...k-al-niet-meer

    In dat verhaal is duidelijk te lezen dat de beste man lid is van een besloten Facebook groep Double Dutch Frontline. Nadat hij linten heeft verwijderd, heeft hij de jongeren aangemoedigd om te gaan zitten. Waren de jongeren dwars en rebels. Nee dat niet.

    Ik ontken niet geheel dat jongeren dwars en rebels zijn. Dat tuig heb je toch wel. Maar in mijn belevenis zou het veel minder zijn, als er geen Corona-'gekkies' waren.

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits Bekijk bericht
    Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.......
    Ik luisterde vroeger ook niet naar de gevestigde orde en zou het van mezelf ook heel hypocriet vinden om dat nu wel van de jeugd te verwachten,,,,,
    Soory meneer Smits. Maar zo was ik als jongere niet. Ik luisterde wel naar de gevestigde orde. Ja, ik was een brave en saaie jongeren.
    En eigenlijk is het niet verstandig om je eigen referentiekader te plaatsen tov de jongeren van tegenwoordig. Elke jongeren is anders, en te complex om het vereenvoudigen.

  20. #520
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Het spijt mij zeer Claudio. Dat is een gechargeerde opmerking over jongeren. Het Veronica gevoel van "vroeger" van je bent jong en je doet maar wat. Alsof ze allemaal zo lekker rebels zijn. Nee, waar ik op doel is dat jongeren zijn juist meer beinvloedbaar zijn.

    Denk maar eens na, waar moeten de influencers en sites zoals Facebook het toch van moeten hebben.

    Als je terug kijkt in je leven dan weet je nu dat je in jaren 80 met tekenfilms zoals Transformers en He-Man ook invloed hadden. Want waren eigenlijk verkapte commercials voor speelgoed. Nu in de supermarkt zie je leuke figuurtjes op de koekverpakkingen. Men weet dat kinderen en ook jongeren beinvloedbaar zijn.

    Aanmoedigingen van Corona-'gekkies' incl enkele Corona kritische influencers helpen juist meer vuur op de oliehaard te stoken bij de invloedbare jongeren. DVDWatchter heeft vandaag teen link geplaatst https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...k-al-niet-meer

    In dat verhaal is duidelijk te lezen dat de beste man lid is van een besloten Facebook groep Double Dutch Frontline. Nadat hij linten heeft verwijderd, heeft hij de jongeren aangemoedigd om te gaan zitten. Waren de jongeren dwars en rebels. Nee dat niet.

    Ik ontken niet geheel dat jongeren dwars en rebels zijn. Dat tuig heb je toch wel. Maar in mijn belevenis zou het veel minder zijn, als er geen Corona-'gekkies' waren.
    Natuurlijk zijn jongeren (en ook mensen) gevoelig voor invloed. Dat is het hele probleem, waar ik in mijn jeugd afhankelijk was van Ned 1 en 2 en de kranten is de groei van informatie de laatste 10 jaar schrikwekkend toegenomen. Mensen (ook jongeren) worden nu overladen met oeverloze informatie die te pas en onpas als waarheid worden neergezet, waar jij van mag uitzoeken wat nou waar is en wat niet. We zitten nu in een overgangsfase dat we moeten gaan leren om met die oneindige stroom van informatie om te gaan, maar nog veel belangrijker; leren filteren wat essentieel is, waar is, niet waar is of simpelweg nonsens is. Ga er maar aan staan als jongeren. Er is dus helemaal niks mis mee om ook de autoriteit in twijfel te trekken. Iets wat hier misschien raar klinkt, maar in 'minder stabiele landen' werkelijk is. Ik heb gewoon moeite om te veel macht uit te delen en regels op te leggen waarvan nog niks bewezen is. De geschiedenis leert ook dat als je iemand eenmaal macht geeft, ze dat niet zo snel loslaten. Ik zie ook geen reden om te denken dat dit nu anders zou zijn. De betutteling neemt inmiddels al extreme vormen aan en iets met alternatieve agenda's. Ik ben van nature sceptisch en vind dat voor mezelf eigenlijk een prima insteek.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Soory meneer Smits. Maar zo was ik als jongere niet. Ik luisterde wel naar de gevestigde orde. Ja, ik was een brave en saaie jongeren.
    En eigenlijk is het niet verstandig om je eigen referentiekader te plaatsen tov de jongeren van tegenwoordig. Elke jongeren is anders, en te complex om het vereenvoudigen.
    Wat je zegt, jij was zo en hij was zo. Dus dan hoef je geen sorry te zeggen, want je bent het met hem eens dan toch?
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 30-10-2020 om 12:29
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #521

  22. #522

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En het is weer Bingo, ze leren het nooit: https://www.telegraaf.nl/nieuws/8270...campaign=email
    Een boete geven waar je U tegen zegt dan leren ze het wel.Bij die van vorige week waren maar twee boetes uitgedeeld.
    Men kan nu niet meer met een smoesje komen dat je de regels niet weet.

    Zou niet weten waarom ik voor deze lui nog enig respect moet opbrengen.Mensen die zijn baan door de corona situatie kwijt raken voor hen heb ik respect !!!
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-11-2020 om 10:28

  24. #524

    Standaard

    Van Facebook:

    Politie Utrecht Stad

    #illegaalfeest

    Afgelopen nacht hebben wij meerdere mensen bekeurd en aangehouden, na een illegaal feest in een werfkelder aan de Oudegracht.

    Rond 01.10 uur kwam er bij ons een melding binnen dat er een feest gaande was in een pand op de Oudegracht. Agenten gingen op de melding af en zagen in een werfkelder een grote groep van ongeveer 50 man die aan het feesten waren. Iedereen zat vlak op elkaar en er werd op geen enkele manier 1,5 meter afstand gehouden!

    28 bekeuringen
    Bij het zien van ons wilden een aantal personen meteen het pand verlaten. Wij gaven aan dat iedereen moest wachten, maar hier werd geen gehoor aan gegeven. De sfeer werd grimmig in de richting van ons, hierdoor moesten wij zelfs de wapenstok gebruiken.. Een groepje wist weg te komen. Hierna keerde de rust terug en kon iedere feestganger één voor één het pand verlaten met een bekeuring op zak!! Dit waren in totaal 28 mensen.

    Meerdere aanhoudingen
    Iets later rond 02.20 uur kregen wij via de meldkamer door dat het eerder 'ontsnapte' groepje weer onderweg was richting de Oudegracht. Er werd besloten om het groepje in te sluiten en te vorderen de stad te verlaten. In eerste instantie vertrokken zij richting het station, maar besloten later om toch niet weg te gaan. Daarop hebben wij de hele groep aangehouden voor niet voldoen op bevel van vordering. Het ging om 12 mannen en vrouwen in de leeftijd van 16 tot 22 jaar. Uit onder andere Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven, Haarlem, Dordrecht, Roosendaal en Amstelveen. Zij werden allen met een bekeuring heengezonden.

    Onbegrijpelijk
    Het is verboden om een evenement te organiseren of daaraan deel te nemen. Hieronder vallen onder meer feesten en straatfeesten. Bij aantreffen van illegale feesten (waar bezoekers zich willens en wetens niet aan de noodverordening houden) delen wij en de BOA's van de gemeente direct boetes uit. We richten ons daarbij niet alleen op de organisator, ook de bezoekers worden beboet.

    Teamchef Charles van Amerongen van politie Utrecht-Stad: ‘Wij vinden het onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die zich niets van de noodzakelijke maatregelen aantrekken. En dat we soms zelfs geweld moeten gebruiken, om bij dit soort incidenten goed op te kunnen treden. Met z’n allen moeten we dit virus terugdringen, maar op deze manier wordt dat wel heel lastig. Samen met de gemeente handhaven wij intensief rond illegale feesten Dit moet bijdragen een halt toe te roepen aan de oplopende coronabesmettingen”.
    Laatst aangepast door martwout : 01-11-2020 om 10:00 Reden: Ruimte en tekens weggehaald

  25. #525

    Standaard

    Hoe vind je dit? 70 man in een huisje voor 8 personen : https://www.telegraaf.nl/nieuws/1530...vakantiehuisje

    Al die eigenwijze mensen zouden wellicht in hun eigen kring het moeten ervaren dat er iemand flink ziek is, wellicht dat ze dan tot inkeer komen & denken ''wij zijn niet slim bezig. Wij moeten voorkomen, niet genezen!!!!''

    Je mag niemand iets toewensen, doe ik ook niet en wil ik ook niet. Maar als ze echt het ervaren in hun eigen kring, wellicht is dat een moment dat ze tot inkeer komen?

Pagina 21 van 32 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •