Pagina 13 van 32 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 793 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Oppassen in Den Haag, want het kan een broeinest worden.

    https://nos.nl/video/2332030-demonst...e-kabinet.html

    Deze groep (tussen de 100 en 200) mensen willen graag ziek worden of willen graag andere mensen gaan aansteken.
    Of deze mensen snappen niet wat vrijheid is, laat staan een intelligente lockdown.

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Oppassen in Den Haag, want het kan een broeinest worden.

    https://nos.nl/video/2332030-demonst...e-kabinet.html

    Deze groep (tussen de 100 en 200) mensen willen graag ziek worden of willen graag andere mensen gaan aansteken.
    Of deze mensen snappen niet wat vrijheid is, laat staan een intelligente lockdown.
    Als ze eens wisten wat het is om even geen zuurstof te krijgen dan snappen ze het misschien.Snap dat men met de economie in de maag zit maar die kan alleen weer op gang komen als het op de IC rustiger gaat worden.

  3. #303

    Standaard

    Als ik zo dom zou zijn als die mensen zou ik me aan een hele hoge boom ophangen.

    Probleem is dat hele domme mensen vaak niet weten dat ze heel dom zijn

  4. #304

    Standaard

    Die mensen die vandaag uren in de rij bij IKEA staan zijn al niet snugger, of zoals in Nieuw Zeeland bij de McDonalds
    Maar die demonstratie in Den Haag slaat helemaal nergens op.

    En dat ze hier kinderen bij betrekken is al helemaal triest. Laatst ook al zo'n filmpje uit de USA, liep er gewoon een kind met het syndroom van down mee.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Die mensen die vandaag uren in de rij bij IKEA staan zijn al niet snugger, of zoals in Nieuw Zeeland bij de McDonalds
    Maar die demonstratie in Den Haag slaat helemaal nergens op.
    Meteen naar Ikea gaan is ook raar maar als het straks rustiger wordt en de mensen gewoon alle regels in acht nemen (niet teveel gelijk, afstand, etc) dan zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen. We kunnen moeilijk iedereen thuishouden tot eind 2021 eer het vaccin er is (als ik de wetenschappers mag geloven). Je zal een veilige middenweg moeten bedenken dat je en de adviezen hanteert en de bedrijven weer inkomen laat verdienen. De overheid kan niet iedereen blijven betalen en als iedereen werkloos wordt als het tot eind 2021 duurt dan kan je de gezondheidszorg ook gedag zeggen. Het geld is dan op.

  6. #306

    Standaard

    Ik denk ook niet dat naar Ikea gaan op z'n tijd op zich een probleem is, maar moet dat echt allemaal in het eerste uur dat de winkel weer open is? Zijn die mensen allemaal zo onthand dat ze niet zonder nieuwe Billy, keukenstoel of mok kunnen? Of is alles tegen de muur stukgegooid door de echtelijke ruzies nu men zo lang zo dicht op elkaar zit?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #307

    Standaard

    In Duitsland heeft versoepeling geleid tot weer meer patiënten dus ik veracht dat het kabinet hier niet veel anders kan de huidige maatregelen nog een tijd aan te houden.

    Veel mensen die nergens geen fuck om geven maken het voor jou en mij wel lastig op deze manier.

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Of is alles tegen de muur stukgegooid door de echtelijke ruzies nu men zo lang zo dicht op elkaar zit?
    Dat is niet onmogelijk natuurlijk, maar er zijn natuurlijk betere manieren om de scherven in een stukgelopen relatie te lijmen dan samen naar de Ikea te gaan...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Meteen naar Ikea gaan is ook raar maar als het straks rustiger wordt en de mensen gewoon alle regels in acht nemen (niet teveel gelijk, afstand, etc) dan zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen. We kunnen moeilijk iedereen thuishouden tot eind 2021 eer het vaccin er is (als ik de wetenschappers mag geloven). Je zal een veilige middenweg moeten bedenken dat je en de adviezen hanteert en de bedrijven weer inkomen laat verdienen. De overheid kan niet iedereen blijven betalen en als iedereen werkloos wordt als het tot eind 2021 duurt dan kan je de gezondheidszorg ook gedag zeggen. Het geld is dan op.
    Het gaat er niet zo zeer om dat je naar IKEA gaat maar dat je daarvoor in de rij gaat staan.
    Dat is natuurlijk iets heel persoonlijks en misschien ben ik een fossiel
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    In Duitsland heeft versoepeling geleid tot weer meer patiënten dus ik veracht dat het kabinet hier niet veel anders kan de huidige maatregelen nog een tijd aan te houden.

    Veel mensen die nergens geen fuck om geven maken het voor jou en mij wel lastig op deze manier.
    Dat is natuurlijk heel logisch en was ook gewoon verwacht, dat er bij elke versoepeling tijdelijk een kleine stijging ontstaat.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk heel logisch en was ook gewoon verwacht, dat er bij elke versoepeling tijdelijk een kleine stijging ontstaat.
    En daarom verwacht ik hier nu nog geen versoepeling.Dit weekend heeft men hier bewezen[bepaalde lui dan] dat dat hier nog niet kan.

  12. #312

    Standaard

    Hopelijk komt er geen versoepeling, dat kan het domme Nederlandse volk niet eens aan. Intelligente lockdown is al moeilijk te begrijpen.


    Wat ik ook heel belangrijk vind is goede en juiste informatie over coronavirus. Misinformatie en fake news is gevaarlijk.


    https://www.bright.nl/nieuws/artikel...-sociale-media


    Conclusie: Ze mogen geloofwaardig overkomen, zodat het domme Nederlandse volk hun eigen bevestigingsgevoel gaat krijgen van hun eigen coronavirus "complottheorie" onderzoek.


    De volgende websites met hun fake corona news gewoon vermijden! Gezond verstand gebruiken is niet moeilijk.


    De Dagelijkse Standaard, Sceptr, Fenixx, Xander Nieuws en Amalek.
    Youtube-video’s van Robert Jensen, Ongehoord Nederland en Café Weltschmerz

  13. #313

    Standaard

    Bij versoepeling gaan hier in NL mensen weer massaal de straat op.Je kan gewoon naar een MM of bouwmarkt als je zelf even nuchter denkt en er de rem nog even op houd in je doen en laten.

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    En daarom verwacht ik hier nu nog geen versoepeling.Dit weekend heeft men hier bewezen[bepaalde lui dan] dat dat hier nog niet kan.
    Ik vrees dat als het aan Rutte ligt dat we zeker tot eind september binnen zitten. Die spoedwet gaat namelijk tot eind september gelden dus tot die tijd mogen de regels wettelijk gehandhaafd worden. En aangezien Rutte bang is voor de ziekenhuizen en zijn oren laat hangen naar een paar medici vrees ik dat je straks heel veel bedrijven kan vergeten. Die vallen straks allemaal om. En dat alleen maar omdat ze hier zo anti mondkapjes zijn waar ze elders wel mee gaan werken. Om nog te zwijgen dat ze hier nog niet eens een inkoop voor elkaar krijgen. In Luxemburg b.v. hebben ze al miljoenen in 1 keer verdeeld.

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik vrees dat als het aan Rutte ligt dat we zeker tot eind september binnen zitten. Die spoedwet gaat namelijk tot eind september gelden dus tot die tijd mogen de regels wettelijk gehandhaafd worden. En aangezien Rutte bang is voor de ziekenhuizen en zijn oren laat hangen naar een paar medici vrees ik dat je straks heel veel bedrijven kan vergeten. Die vallen straks allemaal om. En dat alleen maar omdat ze hier zo anti mondkapjes zijn waar ze elders wel mee gaan werken. Om nog te zwijgen dat ze hier nog niet eens een inkoop voor elkaar krijgen. In Luxemburg b.v. hebben ze al miljoenen in 1 keer verdeeld.
    Zelf hoop ik dat de mondkapjes er rap gaan komen en dat begin Juni een groot deel van de bedrijven weer kan gaan draaien.Tot september zo doorgaan is idd een ramp voor de economie.

    Zou verschrikkelijk zijn als mijn vriendin straks niet terug kan in de catering[20 jaar in dienst]

  16. #316
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Naast uitverkochte mondkapjes, zijn nu opeens alle handschoenen in Nederland uitverkocht. Ik werk in de zorg en kan ze nu alleen nog met heel veel speurwerk krijgen of tegen waanzinnige prijzen. Ik vermoed dat iedereen verwacht dat als er straks versoepeld wordt, je minimaal handschoenen nodig heeft en dan gaat Nederland weer hamsteren. Klaar voor de versoepeling...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zelf hoop ik dat de mondkapjes er rap gaan komen en dat begin Juni een groot deel van de bedrijven weer kan gaan draaien.Tot september zo doorgaan is idd een ramp voor de economie.

    Zou verschrikkelijk zijn als mijn vriendin straks niet terug kan in de catering[20 jaar in dienst]
    Net als in België zelf mondmaskers maken. Iedereen krijgt daar één mondmasker van de staat al zullen die nog niet allemaal beschikbaar zijn als maandag de scholen open gaan.
    Mijn tante en nichtje zijn volop maskers aan het maken voor de kinderen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #318

    Standaard

    https://www.tixan.nl/ hier heb ik mijn kapjes gekocht, voor het geval dat ze gebruikt moeten worden.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Net als in België zelf mondmaskers maken. Iedereen krijgt daar één mondmasker van de staat al zullen die nog niet allemaal beschikbaar zijn als maandag de scholen open gaan.
    Mijn tante en nichtje zijn volop maskers aan het maken voor de kinderen.
    Top dat jou tante en nichtje dat doen.

    We komen alleen verder als iedereen een masker gaat dragen.Op de manier hoe ik met deze situatie om ga ben ik zelf niet zo bang om besmet te worden en met een masker op nog minder.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-04-2020 om 16:14

  20. #320

    Standaard

    Ik ga toch echt geen masker dragen.

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ga toch echt geen masker dragen.
    Is dit een grap ofzo ? Je snapt toch dat ik mondmasker bedoel hé

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Is dit een grap ofzo ? Je snapt toch dat ik mondmasker bedoel hé

    Ja, dat snap ik. En nee, het is geen grap. Ik ga echt geen mondmasker dragen.

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, dat snap ik. En nee, het is geen grap. Ik ga echt geen mondmasker dragen.
    Mag ik vragen waarom niet Rogier ?
    Als het helpt dat de economie weer stap voor stap kan gaan draaien dan scheelt dat toch veel financiële zorgen.

    Het is allemaal niet zo simpel want zo zou ik nooit aan niet app[als die er komt] mee doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-04-2020 om 17:05

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mag ik vragen waarom niet Rogier ?
    Als het helpt dat de economie weer stap voor stap kan gaan draaien dan scheelt dat toch veel financiële zorgen.
    Omdat ik niet geloof dat een masker dragen ons verder gaat helpen. Een deel zal vast veilige mondkapjes gaan dragen maar ook een deel niet en dan ben je nog verder van huis, zeker als men zich dan veilig waant en nog losser wordt met de 1.5m.

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Omdat ik niet geloof dat een masker dragen ons verder gaat helpen. Een deel zal vast veilige mondkapjes gaan dragen maar ook een deel niet en dan ben je nog verder van huis, zeker als men zich dan veilig waant en nog losser wordt met de 1.5m.
    Denk jij dat zo veel mogelijk binnen blijven dan voor de komende tijd de beste oplossing is ?

Pagina 13 van 32 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •