Pagina 4 van 32 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 793 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou ja, op normale dagen is het daar al vaak afgestorven, denk dat je daar nu alleen loopt. Maar sowieso wordt de scheidingslijn dan heel lastig bepalen. Dan moeten kledingwinkels, schoenenwinkels, kappers, slagers enz. nog eerder dicht, want daar is fysiek contact nog groter.
    Daarom ben ik er ook voor om los van de Apotheek & Supermarkt alles dicht te gooien.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Daarom ben ik er ook voor om los van de Apotheek & Supermarkt alles dicht te gooien.
    https://www.dvhn.nl/extra/Minister-B...-25468563.html

  3. #78

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Oke.
    Ze hebben je gehoord in Duitsland. Daar gaat het grootste deel van de winkels dicht.

  5. #80

  6. #81

    Standaard

    Ik hoop ook dat de Chinezen eindelijk lering trekken uit dit virus en alle markten daar voor het verhandelen van (wilde) dieren verbieden:

    Net als in het geval van SARS lijkt dit alles te zijn voortgekomen uit de handel in wilde dieren, wat virologen niet verrast. “Als we deze dierenmarkten zouden sluiten, zouden veel van deze uitbraken tot het verleden behoren,” zegt Ian Lipkin, directeur van het Center for Infection and Immunity van de Columbia University, wiens laboratorium met Chinese officials samenwerkte bij de ontwikkeling van een eerste diagnostische test voor SARS.
    Dat komt omdat zowel het SARS-virus als het nieuwe Wuhan-virus zogenaamde zoönotische ziekteverwekkers zijn, oftewel infecties die eerst bij wilde dieren voorkomen en pas daarna overslaan op de mens. Zoönotische virussen behoren tot de gevaarlijkste ter wereld. Zo ontstonden het aidsvirus HIV, Ebola en het H5N1-griepvirus allemaal in het wild voordat ze door nauw contact tussen wilde dieren en mensen op de mens werden overgedragen en tot internationale epidemieën leidden. In het geval van SARS werd bijna veertig procent van de eerste gevallen vastgesteld bij mensen die voedingswaren verwerkten en wilde dieren doodden en verhandelden. In de beginfase van de uitbraak werd de ziekte dan ook vooral aangetroffen bij mensen die op loopafstand van dierenmarkten woonden.

    Bron: National Geographic
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #82
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Daarom ben ik er ook voor om los van de Apotheek & Supermarkt alles dicht te gooien.
    De lijst die genoemd is van kinderen van ouders van essentiële beroepen die naar school/opvang moeten kunnen. Ik moet bijvoorbeeld blijven voldoen aan de zorgplicht. Let wel, we krijgen het hoe dan ook toch. De enige reden voor het sluiten van horeca, scholen enz. is puur om de zorg niet alsnog te laten klappen. Pas als dat blijkt, zullen ze nog verder gaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ze hebben je gehoord in Duitsland. Daar gaat het grootste deel van de winkels dicht.
    Nou dan ben ik benieuwd hoe de ontwikkelingen daar zullen gaan.

  9. #84

    Standaard

    En zodra de coronacrisis is afgelopen belanden we in een economische crisis.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    En zodra de coronacrisis is afgelopen belanden we in een economische crisis.
    Nee hoor. Dat gaat zo lang niet duren...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    En zodra de coronacrisis is afgelopen belanden we in een economische crisis.
    Door heel dit gebeuren zullen ook veel mensen in een depressie terecht komen.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik hoop ook dat de Chinezen eindelijk lering trekken uit dit virus en alle markten daar voor het verhandelen van (wilde) dieren verbieden:
    Ze kunnen beter andere maatregelen treffen zoals niet alle produktie daar en als een virus daar start meteen al het vliegverkeer uit China plat. De landen hebben m.i. te lang dat toegelaten waardoor Chinezen die hier woonden het virus konden meedragen. Tel daarbij op dat mensen ook daarna vrij Italië uit konden reizen en voila. De volgende keer graag sneller een lockdown van een besmet gebied. Dan houd je het virus daar. Cultuur daar zal niet snel veranderen dan kan je beter dit soort maatregelen uitvoeren.

  13. #88
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Door heel dit gebeuren zullen ook veel mensen in een depressie terecht komen.
    Ik denk wel dat het feit dat het letterlijk iedereen treft het wat minder stressvol maakt, maar ongetwijfeld. Iedereen dealt er hun eigen manier mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #89

    Standaard

    Hoe de fuck kan nou nog steeds de zuivelvoorraad en dan met name de yoghurt in de AH zo goed als leeg zijn???

    Wie koopt er in godsnaam zoveel yoghurt in het voren??

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Hoe de fuck kan nou nog steeds de zuivelvoorraad en dan met name de yoghurt in de AH zo goed als leeg zijn???

    Wie koopt er in godsnaam zoveel yoghurt in het voren??
    Domme mensen die zelf niet weten waarom.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Domme mensen die zelf niet weten waarom.
    Of slimme mensen. Maar las net op CNN ook advies om melk in te kopen en in te vriezen ingeval van totale lockdown.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #92

    Standaard

    Zou me ook niks verbazen als je een correlatie kan leggen tussen die hamsteraars en hun politieke voorkeur

  18. #93

    Standaard

    Zag net filmpje van Nederlandse in Italie, met advies om alvast wat eten in te kopen. Waar zij winkelt mogen momenteel maar 2 mensen gelijktijdig de supermarkt in. Hoop niet dat het hier ook zover komt, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Ben zelf een week of vier geleden begonnen bij de normale inkopen wat extra's in te kopen voor het geval dat. Hoef dus nu niet mee te doen aan die paniekaankopen van nu. Heb een kleine voorraad waar ik zo nodig een beroep op kan doen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #94

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ben zelf een week of vier geleden begonnen bij de normale inkopen wat extra's in te kopen voor het geval dat.
    Supermarkten blijven altijd doordraaien. En er is altijd wel iemand die boodschappen voor je kan doen. Het is niet zo dat iedereen tegelijk ziek is. Dus gewoon onzin om extra's in te slaan.

  21. #96

    Standaard

    Net bij de AH een vrouw achter me met een kop op het karretje zo vol.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Zou me ook niks verbazen als je een correlatie kan leggen tussen die hamsteraars en hun politieke voorkeur
    Groenlinks?

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Net bij de AH een vrouw achter me met een kop op het karretje zo vol.
    Wordt tijd dat ze Jumbo achteraan gaan. Die heeft een limiet per produkt ingesteld, las ik net.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Wordt tijd dat ze Jumbo achteraan gaan. Die heeft een limiet per produkt ingesteld, las ik net.
    Lijkt me een goed plan in deze lastige tijd.

    Ons beste wapen tegen corona:https://www.youtube.com/watch?v=7FXEOyticDQ
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-03-2020 om 12:45

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Groenlinks?
    Guess again.

    Hint: het is dezelfde groep die vooraan staat bij het klagen over vluchtelingen.

Pagina 4 van 32 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •