Pagina 6 van 32 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 793 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    een Europese comissaris due geen idee heeft waar hij het over heeft aangezien Nederland geen problemen heeft met de capaciteit en het aanbod.
    Thierry Breton was een voormalige CEO van France Telecom. En je weet al wat voor toestand Frankrijk mbt internet heeft.Breton keek hij alleen naar Frankrijk, Spanje en Duitsland, aangezien hij relaties heeft (gehad) met shit providers zoals Orange/France Telecom, Telefonica en Deutsche Telekom. Kortom het is voor hun belang, niet for the greater good.

  2. #127

    Standaard

    Van mij mogen de sportbonden alle lopende competities voor de rest van dit seizoen afblazen. Geen kampioenen voor dit seizoen uitroepen (want dat zou niet helemaal eerlijk zijn) en kijken of we in augustus met een nieuwe competitie kunnen starten. Want de eerstkomende weken verwacht ik dat er toch niet gevoetbald, gehockeyd e.d. gaat worden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #128

    Standaard

    Toch niet normaal dat die stomme eikels allemaal naar het strand gaan nu, naar de bossen en gaan picknicken zo dicht op elkaar. Erg dom gezien de huidige stand van zaken nu, je zou bijna hopen dat ze ziek worden, misschien dat ze dan beter gaan nadenken. Stom achterlijk volk!!!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 22-03-2020 om 13:11

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Toch niet normaal dat die stomme eikels allemaal naar het strand gaan nu, naar de bossen en gaan picknicken zo dicht op elkaar. Erg dom gezien de huidige stand van zaken nu, je zou bijna hopen dat ze ziek worden, misschien dat ze dan beter gaan nakijken. Stom achterlijk volk!!!
    100% mee eens!

  5. #130

    Standaard

    Het IQ van een groep Nederlanders tijdens het Corona virus ondanks de waarschuwingen om binnen te blijven:


  6. #131

    Standaard

    En al deze realiseren zich niet dat zij een full lock down gewoon afroepen door zich zo te gedragen.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    En al deze realiseren zich niet dat zij een full lock down gewoon afroepen door zich zo te gedragen.
    Klopt Edgar, als ze zo eigenwijs zijn, dan mogen ze wat mij betreft ziek worden. Als ze niet willen luisteren, dan maar voelen luidt het gezegde!!!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 22-03-2020 om 14:19

  8. #133

    Standaard

    Eerst al het hamsteren en nu dit weer maken pijnlijk duidelijk hoe absurd dom een aanzienlijk deel van de Nederlandse bevolking is

  9. #134

  10. #135

    Standaard

    Ik hamster niet en moet dus gewoon boodschappen doen. Dat doe ik echter heel bewust en hou de anderhalve meter afstand aan. Ik verbaas mij over hoeveel mensen dat niet doen, het aantal mensen dat blijkbaar denkt dat een sjaal voor je gezicht helpt en het aantal mensen dat gewoon gezellig samenkomt. Ik val helaas zelf onder de groep kwetsbaren net zoals mijn vrouw dus boodschappen doen en vuil weggoien in de ondergrondse container om de hoek is echt de enige reden voor ons om naar buiten te gaan.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Eerst al het hamsteren en nu dit weer maken pijnlijk duidelijk hoe absurd dom een aanzienlijk deel van de Nederlandse bevolking is
    Het is inderdaad zorgwekkend dom gedrag. Ik moet zeggen toen corona hier nog niet was, was ik ook sceptisch over handen schudden en dat soort maatregelen maar hield mij er wel aan, uit voorzorg. Inmiddels de eerste week thuiswerken er op zitten en het onvermijdelijke is gebeurd, corona is helaas uitgebroken.

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    En al deze realiseren zich niet dat zij een full lock down gewoon afroepen door zich zo te gedragen.
    Eens. Ik vraag me alleen af of Nederland genoeg mensen qua politie/leger heeft om dat te controleren. Anders blijf je mensen hebben die gewoon op pad gaan.

  13. #138
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk dat er een paar redenen voor zijn.
    De hele week was het op de meeste plekken uitgestorven. Wellicht dacht iedereen dat ze dit weekend toch de enigen waren. Maar kennelijk dat iedereen dat...
    De markt waren ze afgelopen zondag even vergeten. Dat was vragen om problemen. Voor stranden geldt wellicht hetzelfde.
    Het is lente en de zon scheen, als het slecht weer was, bleef iedereen thuis.
    Moeders, vaders en kids die verplicht lang op elkaars lip zitten trekken het niet meer...
    De jeugd voelt zich daarnaast onsterfelijk en ondervinden zelf geen hinder en hebben verder niks te doen.

    Voor de duidelijkheid; absoluut geen goedkeuring, maar toch zal het iedereen opvallen dat het rustig is op straat. Liep ik van de week ergens, dan was ik vaak alleen en anders gingen we er beiden automatisch met een flinke bocht om elkaar heen. Op dit soort dwaze uitspattingen na, ervaar ik wel dat het serieus genomen wordt. Over het algemeen zijn wij als volk vrij volgzaam en al veel afstandelijker dan de zuidelijke landen. Moeten van de ene op de andere dag 100, dan doet het merendeel dat braaf. Swalbes in voetbal vinden wij matennaaierij, terwijl het elders in de wereld aangemoedigd wordt. Zien we samenscholingen op het strand of hangjongeren, dan gaat social media los en verklaart ze allemaal (terecht) voor idioot. Ik hoop dat ervoor zal zorgen dat dit straks snel beter gaat. Nu zal toch meer dan de helft van Nederland het serieus genoeg nemen en conract vermijden en zo bijdragen dat we geen Italiaanse praktijken krijgen. Als dat al niet onvermijdelijk is.

    Ik ben vandaag heerlijk in de tuin bezig geweest en ben nog niet eens klaar. Weer eens wat anders dan de hele week op het werk handschoenen dragen, 10x je handen desinfecteren en wassen en gigantisch droge handen hebben. Ga straks lekker een filmpje kijken en Corona even laten voor wat het is.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 22-03-2020 om 21:33
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #139

    Standaard

    In Amsterdam staat het Slotervaart ziekenhuis leeg. Zou het gezien de problemen, aantal medewerkers & ruimte elders, niet slim zijn om daar een groot gedeelte in te richten & daar dus een flink aantal mensen onder te brengen? Ruimte zat lijkt me, wat de andere ziekenhuizen in Nederland weer meer adem geeft. Wat vinden jullie???

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In Amsterdam staat het Slotervaart ziekenhuis leeg. Zou het gezien de problemen, aantal medewerkers & ruimte elders, niet slim zijn om daar een groot gedeelte in te richten & daar dus een flink aantal mensen onder te brengen? Ruimte zat lijkt me, wat de andere ziekenhuizen in Nederland weer meer adem geeft. Wat vinden jullie???
    Leuk bedacht maar je geeft zelf aan het staat leeg, volgens mij staat er werkelijk niets meer in, voordat je dat allemaal erin hebt en aangesloten ben je wel even bezig. Het idee is goed maar men zal eerst moeten kijken hoe snel het operationeel kan zijn en of het nodig is, wat op dit moment nog niet het geval is. Ik ga er van uit dat men daar al naar aan het kijken is met het oog op de huidige ontwikkelingen maar dat zal niet direct aan de grote klok gehangen worden, pas als het nodig is.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Eerst al het hamsteren en nu dit weer maken pijnlijk duidelijk hoe absurd dom een aanzienlijk deel van de Nederlandse bevolking is
    Ik woon vlak bij de Belgische grens en heb hier vandaag genoeg auto's met Belgische kentekens voorbij zien komen, ondanks dat de er op grote grensovergangen controles staan en de kleinere grensovergangen zijn gebarricadeerd met containers.
    er blijven nog altijd nog veel landbouwwegen en zandpaden die niet afgesloten zijn en dan hebben we hier ook nog Baarle-Nassau / Baarle Hertog dat qua infrastructuur bijna letterlijk een "maas in de wet is".

    100% controleerbaar is het nooit en ik lees in België ook berichten die wat met elkaar in tegenspraak zijn, enerzijds geld er in daar het verbod op onnodige verplaatsingen en het dringende advies "blijf op kot", maar de zelfde VRT nieuws site lees ik dat je wel een keer mag gaan wandelen en/of fietsen om toch eens buiten te komen en wordt dat zelfs ook geadviseerd omdat 24 op 24 binnen zitten andere gevolgen kan hebben.

    Ik denk dat we hier in NL afgelopen vrijdag al gelijke voet met België hadden moeten aanhouden met een verbod op niet essentiële verplaatsingen, het was wel erg naïef was om te denken dat de mensheid zich hier vrijwillig aan zouden gaan houden.
    Nu verwacht ik dat we dit Maandag alsnog afgekondigd gaan worden.

    Het gaat erg snel en het duurt even voordat iedereen de zich de ernst van de zaak zal realiseren.
    Naarmate de lock Down aanhoud zullen de frustraties en spanningen echter ook weer toenemen , zeker als het tot een echte Lock Down komt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik woon vlak bij de Belgische grens en heb hier vandaag genoeg auto's met Belgische kentekens voorbij zien komen, ondanks dat de er op grote grensovergangen controles staan en de kleinere grensovergangen zijn gebarricadeerd met containers.
    er blijven nog altijd nog veel landbouwwegen en zandpaden die niet afgesloten zijn en dan hebben we hier ook nog Baarle-Nassau / Baarle Hertog dat qua infrastructuur bijna letterlijk een "maas in de wet is".
    Ik las vanochtend in de Gelderlander dat veel Duitsers de grens overkomen om te winkelen omdat daar alles dicht is. Eigenlijk moet Nederland dat ook afsluiten. Voor hetzelfde infecteert die iemand in Nederland.

    In België denken ze dat het nog zeker 8 weken duurt: https://www.demorgen.be/politiek/mag...eken~b75623d2/

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Geen kampioenen voor dit seizoen uitroepen (want dat zou niet helemaal eerlijk zijn)
    Man City kan op 87 uitkomen. Ze moeten daarvoor alles winnen en Liverpool moet minimaal 7 van de 9 resterende duels verliezen.

    Hoezo niet eerlijk?



    Ik zou zeggen: bevries alles en zodra het weer kan hervat je de competitie. Desnoods in augustus. Het seizoen 20/21 begint daardoor automatisch later; dit los je op door dat seizoen in te korten.

    Je kunt nu wel alles annuleren maar wat als in NL de competitie in augustus kan beginnen maar in Italië pas in december?
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 23-03-2020 om 09:59

  19. #144

    Standaard

    Met "niet eerlijk" bedoelde ik bijv. Ajax nu tot landskampioen uitroepen omdat zij momenteel koploper in de Eredivisie zijn. Dat zou met name in Rotterdam (en in mindere mate in Eindhoven) niet echt goed vallen, denk ik zo. Dan maar geen kampioen in de Eredivisie dit jaar. Zo erg is dat nu ook niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #145

    Standaard

    Een aantal nieuwe maatregelen!!!


  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Met "niet eerlijk" bedoelde ik bijv. Ajax nu tot landskampioen uitroepen omdat zij momenteel koploper in de Eredivisie zijn. Dat zou met name in Rotterdam (en in mindere mate in Eindhoven) niet echt goed vallen, denk ik zo. Dan maar geen kampioen in de Eredivisie dit jaar. Zo erg is dat nu ook niet.
    AZ speelt CL, want die hebben de grootste kans om eerste te worden. Op basis van resultaten sinds de winterstop wordt Feyenoord tweede, PSV derde en Willem II of Ajax vierde. Dus die moeten het maar uitzoeken. Aangezien het onverstandig is om de wereldtop in Tilburg te laten spelen, wordt de winst zonder spelen aan Willem II toegekend en eindigt Ajax officieel als vijfde.

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    AZ speelt CL, want die hebben de grootste kans om eerste te worden. Op basis van resultaten sinds de winterstop wordt Feyenoord tweede, PSV derde en Willem II of Ajax vierde. Dus die moeten het maar uitzoeken. Aangezien het onverstandig is om de wereldtop in Tilburg te laten spelen, wordt de winst zonder spelen aan Willem II toegekend en eindigt Ajax officieel als vijfde.
    Ik had je hoog zitten, maar deze kromme redenering kan ik voor geen meter volgen... Valt in de categorie: Alkmaar komt in het alfabet vóór Amsterdam, dus....
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 24-03-2020 om 14:43
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #148

    Standaard

    Ik zie bij alle persconferenties e.d. tegenwoordig een gebarentolk, maar wat te denken van de grote groepen die geen of gebrekkig Nederlands verstaan? Hoe worden die geïnformeerd? Ik zag van de week een plaatje van een drukbezochte dagmarkt met behoorlijk wat allochtone medelanders. Weten die wel wat er speelt?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik had je hoog zitten,


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    maar deze kromme redenering kan ik voor geen meter volgen... Valt in de categorie: Alkmaar komt in het alfabet vóór Amsterdam, dus....

    (Het was satire en allesbehalve serieus bedoeld )
    Serieus: bevriezen en tzt hervatten, desnoods ná 1 juli.

    Over satire gesproken: Geert "Lockdown" Wilders op Twitter. Manmanman...die gast tweet obsessief als een klein kind alleen maar dat 'ie een lockdown wil.

    (Partij van de VRIJHEID....maar er voor pleiten dat iedereen een maand (of langer) in zijn/haar eigen huis zit opgesloten. )
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 24-03-2020 om 14:55

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zie bij alle persconferenties e.d. tegenwoordig een gebarentolk, maar wat te denken van de grote groepen die geen of gebrekkig Nederlands verstaan? Hoe worden die geïnformeerd? Ik zag van de week een plaatje van een drukbezochte dagmarkt met behoorlijk wat allochtone medelanders. Weten die wel wat er speelt?
    En jij denkt dat die mensen geen idee hebben van wat er speelt ? Is Turkse ondertiteling nodig ofzo ?

Pagina 6 van 32 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •