Pagina 17 van 32 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 793 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Goeie actie van de Story baas:

    https://www.mediacourant.nl/2020/06/...e-halsema-aan/

    Eerst staat zoontje met een pistool te zwaaien van papa, en nu dit. Nee, tijd voor een gekozen burgemeester. Laat haar een voorbeeld nemen aan Eberhard van der Laan! Dat was een goede man. Bijna heel Amsterdam wilde denk ik dat mens van Halsema niet. Ik mag hopen dat ze zo snel mogelijk vertrekt, daarom hulde voor Story!
    Goede actie? Het staat iedereen uiteraard vrij om een mening te hebben over politici, maar iemands privé leven staat daar buiten mits die twee niet direct met elkaar in aanraking komen. GroenLinks heeft tien zetels in de Amsterdamse gemeenteraad, ze is dan misschien niet direct gekozen, maar om te zeggen dat bijna heel Amsterdam 'dat mens niet wilde" gaat ook wat ver..

  2. #402

    Standaard

    Ga de straat op in Amsterdam en vraag of ze daar blij zijn met Femke Halsema, ben bang dat je amper medestanders van haar te spreken krijgt. Ze doet meer slecht dan goed (denk aan dit, denk aan negeren Boerka-verbod om wat te noemen), dus wat dat betreft een goede zaak als ze weg is. Maar dat is mijn mening. Als er straks een enorme massa zieke mensen zijn & een boel mensen gaan overlijden daar, dan mag dat haar wel aangerekend worden. Ze had beter moeten nadenken & het zou beter zijn als ze weg is, beter nog als ze nooit gekozen was. Straks gaat ze zielig lopen doen als er daar veel zieken/doden zijn? Das dan haar schuld vind ik. Een ondernemer moet met meetlint zich in bochten wringen om te kunnen overleven wat betreft 1 1/2 meter, maar dit mag dan weer wel??? Ongelofelijk dat hier niet gelijk tegen op getreden werd. Dit is een wrede actie tegen al die welwillende ondernemers, of tegen al de zorgmedewerkers met een hart, wat zij niet heeft.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 02-06-2020 om 11:33

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Niet zo "triest" misschien, maar je kunt toch in de verste verte echt niet stellen dat we hier prima door één deur gaan. Het gaat daarbij overigens ook niet alleen in de omgang in het dagelijks leven. In de bovenste lagen van bedrijven, op tv etc. is diversiteit nog ver te zoeken.En een voorval als vorige week in Amerika heeft nog niet zolang geleden in zeer vergelijke vorm ook in Nederland plaatsgevonden.
    Nou het valt hier echt wel mee hoor.

    Heel het zwarte piet gebeuren is dat ook een milde vorm van racisme ?

    In mijn jeugd was ik blond en noemde men mij witte geit moest ik daar dan ook een punt van maken ?
    Als je als mens overal een punt van maakt ja dan ga je het zwaar krijgen in deze wereld.

    Femke Halsema:Meteen uit haar functie zetten + een grote boete.
    Maanden zijn we met z'n alle aan het strijden tegen het virus dus een harde aanpak is op zijn plaats tegen deze vrouw.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-06-2020 om 12:27

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Femke Halsema:Meteen uit haar functie zetten + een grote boete.
    Maanden zijn we met z'n alle aan het strijden tegen het virus dus een harde aanpak is op zijn plaats tegen deze vrouw.
    En moeten we dat met de burgemeester van Den Haag hetzelfde doen?
    Die greep niet in toen het op het strand van Scheveningen te druk werd.
    En die had het van tevoren wel aan kunnen zien komen, in tegenstelling tot de situatie in Amsterdam
    https://coronavirusactueel.nl/wedero...eg-te-blijven/
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    En moeten we dat met de burgemeester van Den Haag hetzelfde doen?
    Die greep niet in toen het op het strand van Scheveningen te druk werd.
    En die had het van tevoren wel aan kunnen zien komen, in tegenstelling tot de situatie in Amsterdam
    https://coronavirusactueel.nl/wedero...eg-te-blijven/
    Jazeker!

    En de mensen die naar Amsterdam zijn gegaan die wisten ook goed dat ze daar niet hadden moeten zijn.

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    En moeten we dat met de burgemeester van Den Haag hetzelfde doen?
    Die greep niet in toen het op het strand van Scheveningen te druk werd.
    En die had het van tevoren wel aan kunnen zien komen, in tegenstelling tot de situatie in Amsterdam
    https://coronavirusactueel.nl/wedero...eg-te-blijven/
    Verschil is dat in dit geval aan de mensen verzocht werd (door de politie, wellicht op verzoek van?) om niet te komen. Nogal een verschil met gisteren waar halsema er zelf vrolijk tussen loopt.
    (ik weet niet of de politie zo'n oproep doet ism de burgemeester)

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Verschil is dat in dit geval aan de mensen verzocht werd (door de politie, wellicht op verzoek van?) om niet te komen. Nogal een verschil met gisteren waar halsema er zelf vrolijk tussen loopt.
    (ik weet niet of de politie zo'n oproep doet ism de burgemeester)
    Precies! Oproepen om niet te komen, mensen komen toch en dan niet ingrijpen! In tegenstelling tot Amsterdam, waar de opkomst veel groter was dan verwacht.
    Volgens mij gebeurt zo'n oproep door de Veiligheidsregio, dat is een combinatie van burgemeesters uit de regio.

    Oftewel; het is gewoon heel lastig om eenduidig 'schuldigen' aan te wijzen. Halsema is een makkelijk doelwit, maar ik vraag me af wat jij in zo'n situatie zou hebben gedaan?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Precies! Oproepen om niet te komen, mensen komen toch en dan niet ingrijpen! In tegenstelling tot Amsterdam, waar de opkomst veel groter was dan verwacht.
    Volgens mij gebeurt zo'n oproep door de Veiligheidsregio, dat is een combinatie van burgemeesters uit de regio.

    Oftewel; het is gewoon heel lastig om eenduidig 'schuldigen' aan te wijzen. Halsema is een makkelijk doelwit, maar ik vraag me af wat jij in zo'n situatie zou hebben gedaan?
    Maatregelen nemen. Oproepen om niet meer te komen, politie inzetten om mensen terug te sturen. Dat soort zaken.
    In ieder geval niet er zelf vrolijk tussen gaan lopen, niks doen en het later goed proberen te praten.

    Overigens zijn de demonstranten die er waren (en wellicht besmet zijn) en geen afstand hielden enorme eikels. En ja, dat vind ik óók van de personen die buiten deze demonstratie zich niet aan de regels houden.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 02-06-2020 om 14:41

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Precies! Oproepen om niet te komen, mensen komen toch en dan niet ingrijpen! In tegenstelling tot Amsterdam, waar de opkomst veel groter was dan verwacht.
    Volgens mij gebeurt zo'n oproep door de Veiligheidsregio, dat is een combinatie van burgemeesters uit de regio.

    Oftewel; het is gewoon heel lastig om eenduidig 'schuldigen' aan te wijzen. Halsema is een makkelijk doelwit, maar ik vraag me af wat jij in zo'n situatie zou hebben gedaan?
    Halsema is nu eenmaal (politiek) eindverantwoordelijk, dus het logisch dat zij zoveel kritiek krijgt. Het is net zoals bij voetbal, daar ligt het ook nooit alleen aan de coach, maar die moet toch altijd rekenschap afleggen. Net zoals een CEO, directeur/eigenaar, voorzitter enz enz. Je weet als je dit soort posities gaat bekleden dat men uiteindelijk altijd naar jou gaat kijken. Daarnaast vond ik het van Halsema nogal naïef dat ze "overdonderd" was door de gehele situatie. Volgens mij loopt ze al een tijdje mee in de politiek en moet ze het credo "hope for the best, plan for the worst" toch nu wel kennen.

  10. #410

    Standaard

    Ook al heb je 'hope for the best, plan for the worst' dan nog kun je wel overdonderd raken. Ik kan me voorstellen door er juist tussen te gaan staan dat je heel direct meekrijgt wat er gaande is. Vanaf een beeldscherm aan de andere kant van de stad is dat toch lastiger. En dan moet je de afweging maken. Ga je 'opruimen'? Of laat je het z'n beloop? Ik ben in ieder geval blij dat ik niet in haar schoenen sta. Kritiek hebben is makkelijk. Roepen vanaf de zijlijn, om in voetbaltermen te blijven. Aan de zijlijn staan altijd honderden, zo niet duizenden coaches die het allemaal denken beter te weten. Maar wat je zegt, uiteindelijk moet de coach de beslissing nemen. Soms win je dan als coach, maar soms verlies je ook. Ik dit geval is het nog afwachten of het winst of verlies betekent en misschien weten we dat wel nooit.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #411

    Standaard

    Kom op Ludo, ze zit niet meer in de kleuterklas. Dit had ze aan kunnen zien komen. En ze had gewoon “iets” moeten doen. Niks doen is funest, ook als coach of directie. Beter iets doen dan niets zoals nu. Net zoals dat fiasco met dat nepwapen, dat had ze ook totaal verkeerd aangepakt. In de Tweede Kamer vond ik haar een stuk beter uit de verf komen, een stuk scherper. Nu als burgemeester vind ik haar totaal niet sterk overkomen.

  12. #412

    Standaard

    Vond zelf ook vooral dat Halsema het doet voorkomen alsof ze twee opties had: door laten gaan of (met geweld) ontruimen. Je had ook een beroep kunnen doen op de aanwezigen om zelf terug te keren of meer te verspreiden over de stad zodat de 1,5 meter kon worden nageleefd.

    Overigens is de burgemeester van Den Haag wel degelijk opgestapt n.a.v. de problemen rondom de jaarwisseling (niet dat Halsema nu van mij op moet stappen by the way).

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Kom op Ludo, ze zit niet meer in de kleuterklas. Dit had ze aan kunnen zien komen. En ze had gewoon “iets” moeten doen. Niks doen is funest, ook als coach of directie. Beter iets doen dan niets zoals nu. Net zoals dat fiasco met dat nepwapen, dat had ze ook totaal verkeerd aangepakt. In de Tweede Kamer vond ik haar een stuk beter uit de verf komen, een stuk scherper. Nu als burgemeester vind ik haar totaal niet sterk overkomen.
    Is dat zo? Ik denk dat iedereen de opkomst ruim boven verwachting vond. Dat is wat ik zo om me heen hoor.
    En als ze het wel aan had kunnen zien komen, wat dan? Mensen tegenhouden (met dwang)? Mensen wegsturen? En als die mensen daar geen gehoor aan geven? Nog meer dwang?
    Nogmaals, ik zeg niet dat ik voor of tegen Halsema ben, maar ik denk dat het vreselijk moeilijk is om in zo'n situatie altijd de juiste keuze (bestaat die wel?) te maken.
    Dat met dat nepwapen was een privéaangelegenheid, dat heeft niets met politiek te maken. Al wordt er wel met een politiek ook naar gekeken (je ligt altijd onder een vergrootglas). Halsema is geen Van der Laan, mee eens, maar om haar nu resoluut de grond in te boren gaat me wat ver.

    @Marcel: iets met appels en peren. De vorige burgemeester van Den Haag is opgestapt na een heel andere situatie, die heeft helemaal niets me corona te maken. En de huidige burgemeester is heel iemand anders.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    @Marcel: iets met appels en peren. De vorige burgemeester van Den Haag is opgestapt na een heel andere situatie, die heeft helemaal niets me corona te maken. En de huidige burgemeester is heel iemand anders.
    Excuus, ik had jouw eerdere bericht niet goed gelezen, dacht dat je er zelf naar verwees. Helemaal mee eens dat je die zaken niet met elkaar moet vergelijken.

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Is dat zo? Ik denk dat iedereen de opkomst ruim boven verwachting vond. Dat is wat ik zo om me heen hoor.
    En als ze het wel aan had kunnen zien komen, wat dan? Mensen tegenhouden (met dwang)? Mensen wegsturen? En als die mensen daar geen gehoor aan geven? Nog meer dwang?
    Ze had op kunnen roepen om afstand te houden, desnoods zelf met een megafoon. Dat is leiderschap tonen, je verantwoordelijkheid nemen. Niet ertussen gaan staan en lijdzaam toekijken hoe de menigte groeide en maar achteraf roepen dat je het niet aan zag komen. Ze had iets moeten laten zien. Zoals ik zei, niks doen is killing. Want als mensen er geen gehoor hadden gegeven dan had ze nog steeds geen mensen hoeven weg sturen, al dan niet met dwang. Maar ze had altijd kunnen zeggen dat ze een poging had gedaan. Nu kan ze dat niet, en dat is kwalijk.

    Nogmaals, ik zeg niet dat ik voor of tegen Halsema ben, maar ik denk dat het vreselijk moeilijk is om in zo'n situatie altijd de juiste keuze (bestaat die wel?) te maken.
    Het gaat niet om de juiste keuze maken, maar dat je laat zien dat je direct iets doet, actie onderneemt. En dat heeft ze niet gedaan.

    Dat met dat nepwapen was een privéaangelegenheid, dat heeft niets met politiek te maken. Al wordt er wel met een politiek ook naar gekeken (je ligt altijd onder een vergrootglas). Halsema is geen Van der Laan, mee eens, maar om haar nu resoluut de grond in te boren gaat me wat ver.
    Haar de grond in boren is een wat overdreven statement, ze heeft nu helaas in relatief korte tijd twee gigantische uitglijers gemaakt. Dat nepwapen was misschien een privé-kwestie, maar die jongen liep er wel mee over straat. Dus terecht dat ook dit wordt aangehaald.
    [/QUOTE]

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ze had op kunnen roepen om afstand te houden, desnoods zelf met een megafoon. Dat is leiderschap tonen, je verantwoordelijkheid nemen. Niet ertussen gaan staan en lijdzaam toekijken hoe de menigte groeide en maar achteraf roepen dat je het niet aan zag komen. Ze had iets moeten laten zien. Zoals ik zei, niks doen is killing. Want als mensen er geen gehoor hadden gegeven dan had ze nog steeds geen mensen hoeven weg sturen, al dan niet met dwang. Maar ze had altijd kunnen zeggen dat ze een poging had gedaan. Nu kan ze dat niet, en dat is kwalijk.
    Dat deden mensen al zoveel als mogelijk, heb ik van mensen begrepen die er aanwezig waren. Zoals ook bijna iedereen een mondkapje zou hebben gedragen. En nog meer afstand houden op een plein dat al vol is, tja, dat wordt toch lastig. Waarschijnlijk heeft ze de inschatting gemaakt terwijl ze daar stond: "men houdt afstand, men draagt mondkapjes, men is rustig, ik kan het beter zo laten dan me er mee bemoeien". Ik kan niet in haar hoofd kijken. Ze beroept zich op het demonstratierecht. Tja, waaraan geef je de prioriteit.
    Het gaat niet om de juiste keuze maken, maar dat je laat zien dat je direct iets doet, actie onderneemt. En dat heeft ze niet gedaan.
    Of wel. Soms is niets doen ook een keuze maken. Misschien wel een heel bewuste van haar, ik weet het niet.
    Haar de grond in boren is een wat overdreven statement, ze heeft nu helaas in relatief korte tijd twee gigantische uitglijers gemaakt. Dat nepwapen was misschien een privé-kwestie, maar die jongen liep er wel mee over straat. Dus terecht dat ook dit wordt aangehaald.
    Nou, ik hoor/lees anders de vreselijkste dingen op internet en social media. Er zijn al petities gestart...
    Dat nepwapen was van haar man (vriend?), niet haarzelf. Op het moment dat haar zoon daar mee over straat liep had zij niet eens weet van het bestaan van dat wapen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat deden mensen al zoveel als mogelijk, heb ik van mensen begrepen die er aanwezig waren. Zoals ook bijna iedereen een mondkapje zou hebben gedragen. En nog meer afstand houden op een plein dat al vol is, tja, dat wordt toch lastig. Waarschijnlijk heeft ze de inschatting gemaakt terwijl ze daar stond: "men houdt afstand, men draagt mondkapjes, men is rustig, ik kan het beter zo laten dan me er mee bemoeien". Ik kan niet in haar hoofd kijken. Ze beroept zich op het demonstratierecht. Tja, waaraan geef je de prioriteit.
    Of wel. Soms is niets doen ook een keuze maken. Misschien wel een heel bewuste van haar, ik weet het niet.
    Ben ik met je eens, bewust het laten gaan is dan ook een keuze. Maar dan had ze zich achteraf op moeten beroepen, die keuze om bewust niks te doen. Nu komt ze besluiteloos over en dat is nooit een goede eigenschap van een politicus.

    Nou, ik hoor/lees anders de vreselijkste dingen op internet en social media. Er zijn al petities gestart...
    Ja, dat vind ik ook niet goed, ook die heksenjacht van de Story. Erg kwalijk en totaal niet terecht. Dit moet in de politiek geregeld worden, niet buiten op straat.

    Dat nepwapen was van haar man (vriend?), niet haarzelf. Op het moment dat haar zoon daar mee over straat liep had zij niet eens weet van het bestaan van dat wapen.
    Die was van haar man en niet voldoende onklaar gemaakt. Tja, dat ze het allemaal niet wist betekent niet dat je er geen verantwoordelijkheid voor draagt. Maar het is goed dat ze niet vanwege deze affaire is/heeft moeten aftreden maar het telt wel op.

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Die was van haar man en niet voldoende onklaar gemaakt. Tja, dat ze het allemaal niet wist betekent niet dat je er geen verantwoordelijkheid voor draagt. Maar het is goed dat ze niet vanwege deze affaire is/heeft moeten aftreden maar het telt wel op.
    In de privésfeer vind ik zeker dat ze daar verantwoordelijkheid voor draagt, ben ik helemaal met je eens. Zegt blijkbaar wel iets hoe man en vrouw in dat gezin met elkaar omgaan...
    Ik zeg al, het is geen Van der Laan. Ze is toch duidelijk van een ander kaliber. Maar dat zijn er velen met haar.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #419
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is gewoon zo een gevoelig onderwerp dat je geen goed kunt doen. Ik denk bewust geen keuze maken achteraf zo slecht niet was. Wat als het wegsturen van mensen door politie en boa's vreselijk uit de hand was gelopen. Het is hier geen Amerika, maar mensen zijn boos en je weet niet wat er gebeurt nu mensen al 11 weken van slag zijn. Nu is er - terecht - verontwaardiging, maar veel meer dan dat niet. Volgende week zijn we dat weer vergeten, zeker als blijkt dat deze grote samenscholing geen gevolgen heeft voor de Coronacijfers. En anders laten we gewoon wat koppen rollen en gaan we weer over tot de orde van de dag. Laten we het niet hopen, want anders betaalt de horeca de tol. Misschien was het wel de Corona-stresstest.

    Het is wel dubbel als je net een lullige boete hebt gehad, omdat je in het park toch echt net iets te dichtbij zat. Leg dat nu maar eens uit...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #420

    Standaard

    Persconferentie premier Rutte over de vakanties & vragen over de demonstraties!



    Kijk hierboven de persconferentie terug!!!

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Persconferentie premier Rutte over de vakanties & vragen over de demonstraties!

    Kijk hierboven de persconferentie terug!!!
    Ik vond het echt een persconferentie waar je tussen de regels het advies kon lezen: blijf in Nederland.

  22. #422
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar dan verwelkomen we wel toeristen en is er straks écht niks meer te verkrijgen of alles wordt een heel stuk duurder. Zelfs buiten het hoogseizoen. Een beetje als; haal adem, maar niet te veel. Vrij kansloos dus.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #423

    Standaard

    Even een vraag aan de Belgische forummers. Hoe is momenteel de regel als je een winkelcentrum of supermarkt wil bezoeken? Is dat nog steeds qua aantal/tijd gelimiteerd? Ik las net ergens een half uur. We gaan eind volgende week een week naar Z-Limburg en normaal pakken we altijd het winkelcentrum in Rocourt mee. Mondkapjes hebben we in voorraad mede ook vanwege eventueel een keer naar Aachen.

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Even een vraag aan de Belgische forummers. Hoe is momenteel de regel als je een winkelcentrum of supermarkt wil bezoeken? Is dat nog steeds qua aantal/tijd gelimiteerd? Ik las net ergens een half uur. We gaan eind volgende week een week naar Z-Limburg en normaal pakken we altijd het winkelcentrum in Rocourt mee. Mondkapjes hebben we in voorraad mede ook vanwege eventueel een keer naar Aachen.
    Niemand trekt zich van de halfuurregel iets aan, wordt ook niet gecontroleerd. Bij een winkelcentrum rekenen ze zelfs een half uur PER WINKEL, dus vooraleer je die allemaal hebt gedaan ben je even zoet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Niemand trekt zich van de halfuurregel iets aan, wordt ook niet gecontroleerd. Bij een winkelcentrum rekenen ze zelfs een half uur PER WINKEL, dus vooraleer je die allemaal hebt gedaan ben je even zoet.
    Bedankt. We hebben al nagedacht en gaan zeker een keer naar de Cora in Rocourt. Ik wil zelf even bij de dvd's neuzen en de Franse treinbladen meenemen. Aachen willen we ook een keer meepakken. Daar is zeker die mondkap verplicht maar dan kunnen we toch even een halve dag winkelen en daar de treinenzaak bezoeken voor bladen.

Pagina 17 van 32 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •