Pagina 28 van 32 EersteEerste ... 18242526272829303132 LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 793 worden weergegeven.
  1. #676
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En die maaltijdbezorgers moeten maar zorgen dat ze om 20.30 uur klaar zijn. Van zelf koken ga je trouwens ook niet dood (tenzij je de verkeerde ingrediënten met elkaar mengt, natuurlijk...)
    Het lijkt me niet dat ze überhaupt nog moeten durven praten om de restaurants en horeca nog verder de grond in te trappen. Die worden al sinds september aan het lijntje gehouden, terwijl allang duidelijk is dat dit toen en nu echt totaal geen zin heeft. Tja, er zijn verder geen stokken meer om mee te slaan, dus dan grijpen we dat maar aan. Cijfertjes, cijfertjes en nog eens cijfertjes... Maar goed het algemene excuus voor alles 'Tja, corona hè..." verandert nu gewoon in: 'Tja, de Britse variant hè..." Niemand die nu nadenkt over de gigantische aftermath en die wordt straks vele malen groter dan ons 'zorgprobleem'. Het gaat allemaal nog wel wat worden nu het verkiezingstijd is... Voor mij persoonlijk verandert er weinig, maar ik gruwel van waar de andere mensen in dit land last van hebben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het lijkt me niet dat ze überhaupt nog moeten durven praten om de restaurants en horeca nog verder de grond in te trappen. Die worden al sinds september aan het lijntje gehouden, terwijl allang duidelijk is dat dit toen en nu echt totaal geen zin heeft. .
    Sinds oktober maar verder eens. En de steun moet omhoog. Teveel bedrijven krijgen nu gewoon te weinig.

  3. #678

    Standaard

    Ik vind het persoonlijk belachelijk dat de avondklok niet voor het betaald voetbal geldt, zie dit bericht. Als er één beroepsgroep is die niet een vitaal beroep uitoefent dan zijn dat wel onze verwende voetballers. Hoe moeilijk is het om alle wedstrijden in het weekeinde gewoon op 14.30 uur te laten spelen, zoals nog niet zo lang geleden heel gebruikelijk was? Komt ook de competitievervalsing door het spelen op verschillende tijdstippen ten goede. Bizar. Zoals alle bezwaren tegen de avondklok zo vreemd overkomen. Andere landen voeren dat zonder morren in, alleen in Nederland moeten 17 miljoen mensen hun plasje daarover doen. Kop op, zeg, het gaat voorlopig maar om twee weken (!) en wat heb je in deze donkere wintertijd na 21.00 uur nog buiten te zoeken terwijl alles toch dicht is (sportaccomodaties en -scholen, sauna's, winkels etc)? Blijf toch lekker binnen. Die avondwandeling kunnen je ook tussen 17.00 en 21.00 maken. Tijd zat!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vind het persoonlijk belachelijk dat de avondklok niet voor het betaald voetbal geldt, zie dit bericht. Als er één beroepsgroep is die niet een vitaal beroep uitoefent dan zijn dat wel onze verwende voetballers. Hoe moeilijk is het om alle wedstrijden in het weekeinde gewoon op 14.30 uur te laten spelen, zoals nog niet zo lang geleden heel gebruikelijk was? Komt ook de competitievervalsing door het spelen op verschillende tijdstippen ten goede. Bizar. Zoals alle bezwaren tegen de avondklok zo vreemd overkomen. Andere landen voeren dat zonder morren in, alleen in Nederland moeten 17 miljoen mensen hun plasje daarover doen. Kop op, zeg, het gaat voorlopig maar om twee weken (!) en wat heb je in deze donkere wintertijd na 21.00 uur nog buiten te zoeken terwijl alles toch dicht is (sportaccomodaties en -scholen, sauna's, winkels etc)? Blijf toch lekker binnen. Die avondwandeling kunnen je ook tussen 17.00 en 21.00 maken. Tijd zat!
    Nederland is toch een raar land kwa Corona acties: bijvoorbeeld het te langzaam vaccineren (Langzaamste land ter wereld zowat), kan echt wel stukken sneller. Er liggen zowat nog 400.000 flesjes in Oss, waarvan je uit 1 flesje meerdere doosjes kan halen. Misschien ook dat ze meer hadden moeten bestellen, of gaan aankloppen voor meer flesjes, en dat veel sneller. Niet bezuinigen, maar doorpakken. Op dit tempo is het dit jaar nog waardeloos & is bv het genieten van concerten zoals voorheen nog niet mogelijk (Dat denk ik althans). Wij worden geacht binnen te blijven door de dictators uit Den Haag, maar Talkshows laten ook gasten komen (ook niet essentieel lijkt me. Kan makkelijk via videoverbindingen of het overdag opnemen van intervieuws). Wat betreft dit voetbal: Draait ze allemaal om geld, dus daarom laten ze dat doorgaan.

  5. #680

    Standaard

    Er moet natuurlijk ook amusament voor de thuisblijvers zijn.
    'Dictators', als je dat vindt zou ik je maar snel uit de voeten maken...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #681

  7. #682

    Standaard

    Mensen die wat er nu gebeurt dicatoriaal vinden zijn niet helemaal goed in hun bovenkamer.

    Ga eens in China, Noord-Korea, Rusland of Wit-Rusland kijken, dat is een echte dictatuur.

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Jawel, daar zijn de eerste arrestaties: https://www.telegraaf.nl/nieuws/1424...k-in-rotterdam
    Dit is natuurlijk gewoon het verwachte "kat en muis" spelletje.

    Wel opvallende dat juist de gene die zich zo afgeven op de overheid (via demonstraties en in het algemeen) vaak de gene zijn die juist profiteren van alle voorzieningen in ons land, zoals sociale werkvoorzieningen en toeslagen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  9. #684

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het wordt tijd dat we van Urk maar weer een eiland maken. Slechts 2 man opgepakt. Hoezo? Iedereen die daar was hadden ze moeten oppakken en met 20 man in een cel gooien. We zijn als ordehandhavers nog steeds veel te lief voor dit gespuis. En natuurlijk al die auto's die daar stonden in beslag nemen (of nog liever: ook in de fik steken) Het wordt tijd dat we het leger of onze mariniers daar maar eens heen sturen. Die hebben toch niets te doen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vind het persoonlijk belachelijk dat de avondklok niet voor het betaald voetbal geldt, zie dit bericht. Als er één beroepsgroep is die niet een vitaal beroep uitoefent dan zijn dat wel onze verwende voetballers. Hoe moeilijk is het om alle wedstrijden in het weekeinde gewoon op 14.30 uur te laten spelen, zoals nog niet zo lang geleden heel gebruikelijk was? Komt ook de competitievervalsing door het spelen op verschillende tijdstippen ten goede. Bizar. Zoals alle bezwaren tegen de avondklok zo vreemd overkomen. Andere landen voeren dat zonder morren in, alleen in Nederland moeten 17 miljoen mensen hun plasje daarover doen. Kop op, zeg, het gaat voorlopig maar om twee weken (!) en wat heb je in deze donkere wintertijd na 21.00 uur nog buiten te zoeken terwijl alles toch dicht is (sportaccomodaties en -scholen, sauna's, winkels etc)? Blijf toch lekker binnen. Die avondwandeling kunnen je ook tussen 17.00 en 21.00 maken. Tijd zat!
    Zoveel verdienen de "verwende" voetballers niet bij clubs als Telstar, Almere City en PEC Zwolle.
    Als je deze sport (wat gewoon een bedrijfstak is) gaat plaatgooien raak je veel meer anderen dan de spelers zelf. Het gaat dan ver doorwerken: sponsoren gaan zich terugtrekken (waardoor clubs bv weer minder overhouden om in jeugd en damestakken te investeren en deze mogelijk deels gaan afstoten vanwege bezuinigingen), Betaalzenders krijgen minder inkomsten omdat kijkers hun lidmaatschap opzeggen (waardoor er bij deze zenders ontslagen gaan vallen).
    Alles tegelijk spelen heeft ook gevolgen; hoe minder men kan uitzenden hoe minder financieel aantrekkelijk het is.

    Verder iets met de romeinse uitspraak Panem et circenses.

  12. #687

    Standaard

    En dan is opeens het centrum van "mijn" stad vernield.
    Station geplunderd, auto's in de fik, horeca meubilair vernield. Één grote teringbende.

    Maar! Niet getreurd, want de "daders" zijn echte verzetshelden. Althans, zo noemen ze zich want ze komen op voor de vrijheid van de burger!

    Vervolgen, de bak in en de schade laten vergoeden. Dan maar de bedelstaf. (Maar ik vrees dat ze er allemaal mee weg gaan komen)

    #Eindhoven.

  13. #688

    Standaard

    Belachelijk wat er vandaag in Eindhoven is gebeurd.

  14. #689

  15. #690

    Standaard

    Demonstranten vechten tegen politie tijdens rellen in Eindhoven



    Bron: NieuwNieuws (Youtube kanaal)

  16. #691

    Standaard

    Het is op meerdere plekken in het land onrustig vanavond, wellicht "geïnspireerd" door wat er vanmiddag in Eindhoven en Amsterdam is gebeurd.

    https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nede...-venlo-tilburg

    Ik ben bang dat we hier voorlopig nog niet vanaf zijn.

  17. #692

    Standaard

    En het ergste is dat de relschoppers in Eindhoven en Den Haag helemaal niet tegen de regels demonstreren maar lekker willen rellen. Ik zag op Omroep Brabant veel jongeren uit bepaalde groepen. En die gingen later ook los in een stationswinkel.

  18. #693
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik was al bang dat de avondklok wel eens de druppel kon zijn. Het is gewoon bizar hoeveel dingen er gebeuren die iets meer dan een jaar geleden voor onmogelijk werden gehouden. Corona is straks misschien wel een klein onderdeel van 'het probleem' wat ons rest... Wat als straks het geduld van iedereen op raakt?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #694

    Standaard

    Ik blijf me verbazen over het ongeduld en onbegrip van zoveel mensen. Mensen moeten ook leren omgaan met teleurstellingen en tegenslagen. Dat hoort ook bij je persoonlijk ontwikkeling. Veel mensen in de leeftijdscategorie van 18-35 jaar kunnen daar kennelijk niet mee omgaan. Plus: we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, het raakt ons allemaal op de een of andere manier. Natuurlijk, de een wat meer dan de ander, maar dat is altijd zo geweest. Het leven kon niet op, alles ging voor de wind, en nu is er wat tegenwind en raken velen in paniek.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 25-01-2021 om 22:01
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #695

    Standaard

    En als je als jongeren etc problemen hebt met de maatregelen, maak je een delegatie en vraag je om een gesprek in Den Haag. Maar deze rellende gasten misbruiken gewoon de avondklok om te rellen en te plunderen. Misschien moeten ze gewoon het leger laten assisteren of wellicht de noodtoestand 's avonds uitroepen. En wellicht als uiterste middel de sociale media die ze gebruiken lamleggen. Als je nu niet harder gaat ingrijpen, vrees ik dat dit dagelijkse kost gaat worden.

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik blijf me verbazen over het ongeduld en onbegrip van zoveel mensen. Mensen moeten ook leren omgaan met teleurstellingen en tegenslagen. Dat hoort ook bij je persoonlijk ontwikkeling. Veel mensen in de leeftijdscategorie van 18-35 jaar kunnen daar kennelijk niet mee omgaan.
    Wat een zwakke generatie hebben we toch. Bied geen hoop voor onze toekomst.
    In andere land buiten Europa hebben mensen het veel zwaarder met alles. Met of zonder corona is niet van belang. Daar is armoede veel heftiger, en vooral geen vrijheid zoals we het hier in Nederland kennen.

    Edit: Gelukkig zijn er ook jongeren die hun beste kant hebben laten zien. Zo las ik dat jonge inwoners van Urk een crowdfundingsactie waren gestart om geld in te zamelen voor de heropbouw van de GGD-testlocatie. Op foto's zie ik dat er aantal jongeren in Den Bosch de bezems hebben gepakt.
    Dan nog over enkele FC Den Bosch-supporters (leeftijd onbekend). Deze mensen hebben het ziekenhuis in Den Bosch proberen te beschermen.
    Rest mij de vragen. Waarom moesten per se er winkels geplunderd worden. Waarom moest per se het ziekenhuis in Den Bosch een doelwit worden van de rellende idioten.
    Laatst aangepast door crocs : 26-01-2021 om 12:38

  22. #697

    Standaard



    Laatst aangepast door DVD Watcher : 26-01-2021 om 18:29

  23. #698

  24. #699

    Standaard

    Kabinet komt met route uit lockdown: eerst scholen open, dan avondklok weg, daarna winkels open



    Als de coronagrafieken verder dalen, gaan eerst de basisscholen en kinderopvangcentra open, daarna kan de avondklok de prullenbak in en pas dan kunnen middelbare scholen, winkels en contactberoepen weer stapsgewijs open. Dat zijn de contouren van een exit-strategie waar het kabinet vrijdag verder over spreekt.

    Volgens ingewijden willen de ministers komende vrijdag een klap geven op het stappenplan uit het strikte sociale slot waar Nederland sinds half december in zit. Details kunnen nog veranderen, meldt een bron, maar de eerste prioriteit is sowieso heropening van basisscholen en kinderopvangcentra. Daarna (of tegelijk) kan de controversiële avondklok worden geschrapt, gevolgd door heropening van middelbare scholen en - in stappen - detailhandel en contactberoepen. ,,Het is min of meer eruit zoals we erin zijn gekomen, qua volgorde. Met als prioriteit basisscholen open en avondklok eraf”, aldus een betrokkene.

    Er is nog wel een verschil tussen wat het OMT lijkt te willen en wat het kabinet wil doen. Zo zouden wetenschappers opperen iets langer te wachten en dan in één klap meer maatregelen los te laten. Maar het kabinet wil ook dat het OMT kijkt naar de mogelijkheid om meer stapsgewijs restricties af te schalen.

    De roep om een duidelijk stappenplan uit de harde lockdown klinkt al langer, premier Mark Rutte beloofde onlangs dat dit scenario er moet komen. Hij zei te werken aan ‘een
    roadmap, een routekaart’. ,,Waarin staat wat je kunt doen als het lukt, als het aantal besmettingen gaat teruglopen.” Die schets ligt nu dus op tafel.

    Hoewel de dagkoersen aanleiding geven tot enig optimisme zit Nederland met gemiddeld 4700 nieuwe infecties per dag en in totaal bijna 2300 opgenomen coronapatiënten nog altijd in de fase ‘zeer ernstig’. Wanneer welke versoepeling precies mogelijk is, is onbekend. Maar op het Binnenhof erkennen bronnen dat een ‘perspectief’ nodig is.

    Onderwijs
    Bij de heropening van het onderwijs speelt meer mee dan alleen het aantal besmettingen, weet een deelnemer van het OMT: ,,Iedereen wil dat scholen zo snel mogelijk open kunnen, dat gaat voorbij aan alleen epidemiologie, maar dat is aan de politiek.” De onderwijsachterstanden lopen op, ook psychologische effecten bij de jeugd zijn niet te onderschatten, waarschuwen experts.

    Vrijdag komt het OMT bijeen over de huidige staat van de coronaepidemie en spreken de experts over de Britse variant, de mogelijke heropening van het primair onderwijs vanaf 9 februari en de effecten van de avondklok. De signaalwaarden voor versoepelingen zijn nog niet in zicht: volgens een Catshuisnotitie van dit najaar is een ‘eerste versoepelingsstap’ logisch als er een week lang minder dan tien ic-opnames per dag zijn, en is het verder loslaten van restricties mogelijk bij minder dan drie ic-opnames. Momenteel moeten de intensive care-afdelingen dagelijks gemiddeld 30 nieuwe patiënten opnemen.

    Bron: AD.nl

  25. #700

    Standaard

    Persconferentie over corona met Mark Rutte en Hugo de Jonge



    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 02-02-2021 om 16:43

Pagina 28 van 32 EersteEerste ... 18242526272829303132 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •