Pagina 32 van 32 EersteEerste ... 222829303132
De resultaten 776 tot 793 van 793 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dan hebben ze in Portugal hun zaakjes beter voor elkaar.
    Precies en het continue gelieg en gedraaikont van de overheid hier helpt ook niet echt mee aan een betrouwbare beeldvorming.

  2. #777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    OMT in de bocht: https://nos.nl/artikel/2405168-omt-a...-nog-beslissen



    Je wordt niet uitgesloten. Of je vaccineert of niet. Maar dan moet je testen. Is hetzelfde als wel of geen rijbewijs nemen. Is en blijft je keuze.
    Met 2G in het vooruitzicht is alleen testen niet meer genoeg.

    Dan wordt het wel uitsluitbeleid als blijkt dat diegene negatief is getest en toch niet naar binnen mag.

  3. #778

    Standaard

    11-11 in Den Bosch, 25.000 polsbandjes verkocht:

    https://www.bd.nl/den-bosch-vught/li...-van~a332151c/

    (Mocht je het niet kunnen openen: Rechtermuisknop aanklikken & vervolgens ''link openen in incognitovenster'' aanklikken)

    Echt belachelijk, als hier geen vele besmettingen uit voortkomen weet ik het ook niet. Maar ja, das dan niet slim om er naar toe te gaan. En als ze ziek worden? Jammer dan.


  4. #779

  5. #780

    Standaard

    Tja, dat zijn nu net de (leeftijds)groepen waarin de meeste besmettingen voorkomen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #781

    Standaard

    Vrijdag een vervroegde persco.

    - Zaterdag of maandag weer in lockdown?
    - Horeca en niet-essentiële winkels gesloten?
    - Thuiswerken weer verplicht?
    - Alcoholverkoopverbod in supermarkten?

  7. #782

    Standaard

    Ik vrees dat het alle vier word.Het gaat echt niet goed als je naar de cijfers kijkt. Zo triest voor alle mensen die op noodzakelijke behandelingen moeten wachten. Het zou je moeder of vader zijn

  8. #783

    Standaard

    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!:

  9. #784

    Standaard

    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!:


  10. #785

    Standaard

    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!:


  11. #786

    Standaard

    Dit hadden ze veel eerder moeten doen, eind november al. Jammer dat ze niet meteen de 2G-maatregel hebben aangekondigd. Ben wel benieuwd hoe sommige eigenwijze, egoïstische groepen Nederlanders hier weer op gaan reageren.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #787

    Standaard

    2G werkt alleen als je het overal invoert, en dat gaat nooit gebeuren. Bovendien houdt 2G Omikron niet buiten de deur. De meeste besmettingen vinden namelijk nog altijd het meest plaats op het werk, school en thuis.

  13. #788

    Standaard

    Je hebt gelijk over 2G. Dat heeft geen zin als alles op slot gaat. Maar zodra er weer versoepelingen komen, moet men daar niet te lang mee wachten. Als mensen zich niet willen laten vaccineren (om welke (kul)reden soms dan ook), dan zul je ook de consequenties daarvan moeten accepteren. De goeden hoeven niet steeds maar onder de (kleine groep) kwaden te lijden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #789
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij zijn er geen goeden of kwaden, maar alleen mensen die aannemelijke informatie van ontelbare derden ('experts') als waarheid zien. Kortom, kies wat jij denkt dat waarheid is en laat anderen in hun waarde, maar ga niet met je vinger wijzen naar mensen die door de maatschappelijke controle als zwarte Piet worden weggezet. Dat is pure propaganda.Het kan na een aantal jaar toch allemaal anders blijken te zijn. Letterlijk niemand weet wat de juiste manier is, maar ik vermoed dat uiteindelijk blijkt dat geeneen maatregel de natuur in toom kan en zal houden...Ondertussen sterven alle geliefde normen en waarden een stille dood. Ben bang dat die naweeën nog veel langer zullen huishouden dan het virus...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #790

    Standaard

    Laten we heel eerlijk zijn, 2G heeft geen enkele nut. 2g is of corona gehad hebben of gevaccineerd zijn. Maar je kunt dan nog steeds corona bij je dragen en overdragen. De vaccinatie is helaas geen wondermiddel en verdrijft geen COVID, het zorgt alleen dat je minder ziek wordt als je het krijgt.
    De tweedeling tussen wel en niet gevaccineerd is dan ook volledig onnodig.
    We zijn nu eenmaal met veel te veel mensen op deze aardkloot en vernaggelen hem al een flinke tijd. Moeder Natuur doet zijn uiterste best om ons aantal te reduceren maar dankzij (of ondanks) ons denk vermogen blijven we ook daar tegen strijden. Hoe lang die strijd gaat duren weet ik niet,Hoe die strijd gaat verlopen weet ik ook niet. Wel wie hem gaat winnen tenzij we de aarde volledig opblazen. Hoe je het ook wend of keert wij zijn de verliezers. Door onze eigen arrogantie. Is dat negatief? misschien wel. Maar omdat ik e bewust ben van het hier en nu leef ik daar ook in zolang het nog kan. Ben ik gevaccineerd? Ja, 3 keer en geen booster omdat ik auto immuun heb. En ja ik wil ook mijn gezin beschermen en mijn collega's en virenden en familie. Maar dat doet niets af de situatie waar we nu in zitten en helaas voorlopig nog wel in zullen blijven.

  16. #791

    Standaard

    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!:
    Persconferentie Rutte en Kuipers:
    Kabinet kondigt nieuwe versoepelingen aan


    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-02-2022 om 18:36

  17. #792

    Standaard

    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!:
    Volg hier de coronapersconferentie met Ernst Kuipers


  18. #793

    Standaard

    Kijk hier de Corona-update terug van Minister Kuipers !!!:


Pagina 32 van 32 EersteEerste ... 222829303132

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •