Pagina 5 van 32 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 793 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Guess again.

    Hint: het is dezelfde groep die vooraan staat bij het klagen over vluchtelingen.
    Conclusie:Ze doen precies hetzelfde.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Supermarkten blijven altijd doordraaien. En er is altijd wel iemand die boodschappen voor je kan doen. Het is niet zo dat iedereen tegelijk ziek is. Dus gewoon onzin om extra's in te slaan.
    Gisteren in in de winkel, houdbare melk nagenoeg uitverkocht. Vandaag zal er weer voorraad zijn, verwacht ik. Maar toch. Er zullen in deze tijd vaker producten tijdelijk uitverkocht raken. Het is dan wel handig om thuis iets achter de hand te hebben. Je hoeft dan niet opeens naar andere winkels toe, maar je kunt rustig aan doen. Heb iets op reserve, morgen zie ik wel weer, kun je dan denken. Ik kan nu normale hoeveelheden inkopen, wetend dat ik altijd reserve heb. Door tijdig in te spelen op wat er nu gebeurd in de supermarkten, hoef ik niet extra belastend te zijn met hamsterinkopen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #103
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het algemene systeem heeft ook even nodig om uit te balanceren, na enkele weken past alles zich langzaam aan aan de nieuwe situatie. Dus ook de verhouding vraag en aanbod. Als iedereen voor weken in huis heeft gehaald en voorzien is, raken de supermarkt en zo hun spullen weer niet kwijt. Is een schrikreactie en iedereen heeft een paar weken nodig om aan de nieuwe werkelijkheid te wennen of het zelfs te accepteren. De mens is slim, maar de massa zijn....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Conclusie:Ze doen precies hetzelfde.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Guess again.

    Hint: het is dezelfde groep die vooraan staat bij het klagen over vluchtelingen.
    Bron? Bewijs?

    Iemand die op Yasser Feras of Rob Jetten stemt doet dat per definitie niet?

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Bron? Bewijs?

    Iemand die op Yasser Feras of Rob Jetten stemt doet dat per definitie niet?
    In deze moeilijke tijd ga je vanzelf de antwoorden krijgen
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-03-2020 om 14:07

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Bron? Bewijs?

    Iemand die op Yasser Feras of Rob Jetten stemt doet dat per definitie niet?
    Ik moest opzoeken wie Yasser Feras is. Blijkt Jesse Klaver te zijn. Nooit van Yasser Feras gehoord

    Maar nee, geen enkel reëel bewijs. Ik vermoed alleen dat het over het algemeen hysterische FVD/PVV stemmers zijn die als eerste zes pakken wc-papier zijn gaan kopen.

  7. #107

    Standaard

    In deze moeilijke tijden moet je het niet zoeken in politieke verschillen, maar moet je samenwerken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    In deze moeilijke tijden moet je het niet zoeken in politieke verschillen, maar moet je samenwerken.
    Be smart, Be like Pieter

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    In deze moeilijke tijden moet je het niet zoeken in politieke verschillen, maar moet je samenwerken.
    Zeg dat over dat samenwerken tegen die hamsteraars die met hun dikke vingers de schappen leeg kopen waardoor anderen achter het vissen .

    Als we hier ooit een zombieuitbraak krijgen is de paniek helemaal niet te houden.

  10. #110
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Misschien kan je met toilet papier die zombies tegen houden

    Afijn hier zitten wij ten zuidelijk van jullie inmiddels met een lockdown sinds deze middag. Plezant is anders maar het moet dan maar. Deze morgen brood gaan halen in lokale supermarkt, en meteen een tweede meegenomen voor in diepvries. WC-papier nergens te bespeuren maar had hemels geluk dat ik net de laatste handzeep kon meenemen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    WC-papier nergens te bespeuren maar had hemels geluk dat ik net de laatste handzeep kon meenemen.
    Zo lezend klinkt het alsof je de handzeep als alternatief voor wc-papier gaat gebruiken.

  12. #112

    Standaard

    Ik begrijp niet waarom er zo een run is op WC-papier? Sommige mensen slaan een voorraad in die goed is voor vijf jaar. Wij (we zijn met z'n tweeën, dat wel) gebruiken ongeveer 1 rol per twee weken. Met 20 rollen kunnen we maar liefst 40 weken vooruit... Of doen al die mensen het in hun broek van angst?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik begrijp niet waarom er zo een run is op WC-papier? Sommige mensen slaan een voorraad in die goed is voor vijf jaar. Wij (we zijn met z'n tweeën, dat wel) gebruiken ongeveer 1 rol per twee weken. Met 20 rollen kunnen we maar liefst 40 weken vooruit... Of doen al die mensen het in hun broek van angst?
    Google maar, het is iets psychisch. Kuddegedrag. Als men had gezegd dat het belangrijk was dat je contant geld zou hebben want anders kan je niet meer betalen of de pinautomaten zijn bijna leeg, dan was er een run op contant geld geweest.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wij (we zijn met z'n tweeën, dat wel) gebruiken ongeveer 1 rol per twee weken.
    Dat doen wij jullie niet na

  15. #115

    Standaard

    De coronacrisis heeft mogelijk gevolgen voor de beeldkwaliteit van Netflix. Overbelasting van het internet ligt op de loer, en de verlaging van de beeldkwaliteit zou dat moeten voorkomen. Het is een van de voorstellen die de Europese Commissie in Brussel met Netflix heeft besproken.De commissie roept de streamingplatformen op met internetaanbieders samen te werken en hun doorvoer van data aan te passen. Het idee is om de scherpe HD-kwaliteit automatisch naar standaard te verlagen als er te veel data wordt gebruikt.

    Internet verstopt

    Brussel maakt zich zorgen dat het groeiende gebruik van videostreamingsdiensten het internet kunnen 'verstoppen'.

    Bron rtlz: https://www.rtlz.nl/tech/artikel/506...t-coronacrisis

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    De coronacrisis heeft mogelijk gevolgen voor de beeldkwaliteit van Netflix. Overbelasting van het internet ligt op de loer, en de verlaging van de beeldkwaliteit zou dat moeten voorkomen. Het is een van de voorstellen die de Europese Commissie in Brussel met Netflix heeft besproken.De commissie roept de streamingplatformen op met internetaanbieders samen te werken en hun doorvoer van data aan te passen. Het idee is om de scherpe HD-kwaliteit automatisch naar standaard te verlagen als er te veel data wordt gebruikt.
    Lijkt me een goed plan! Internet is immers vele malen belangrijker dan een streamingdienst. Denk bijvoorbeeld aan alle mensen die nu gedwongen thuis moeten werken en daarvoor een goedwerkende internetverbinding nodig hebben. Als Netflix de enige manier is om je te vermaken, dan zijn we wel erg diep gevallen. Dan maar met wat mindere kwaliteit. Daar gaat niemand dood van.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #117
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Luxe probleem natuurlijk maar net een pakketje van Amazon UK wat terugkeert naar de UK, omdat ik volgens de transporteur DPD het pakket geweigerd heb. Klopt natuurlijk voor geen meter want het pakket is nooit ter bestemming aangekomen en gewoon in het depot blijven hangen. Bijzonder.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #118

    Standaard

    DPD is echt een ramp. Ik mijd webshops zoveel mogelijk die met hun samenwerken. Heel inflexibel en slechte service.

  19. #119
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Helaas weet je veelal niet welke transporteur een webshop gaat gebruiken. Kan me niet herinneren dat Amazon UK me ooit een pakketje via DPD heeft verstuurd. Voor de rest heb ik wel vaker pakketjes via hen en nog maar weinig problemen ondervonden.

    Terug on-topic, sinds afgelopen vrijdag moet ik van thuis uit werken, in mijn job (software support) lukt dit uiteraard wel heb alleen een internet aansluiting nodig. Maar loop ondertussen zowat de muren op. Denk dat ik deze middag toch nog maar eens naar buiten ga voor een wandeling om het hoofd wat leeg te maken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #120

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Voor de mensen die eens wat anders willen dan Netflix:

    https://mubi.com/showing

    https://picl.nl/
    Of pak gewoon eens een Ouderwetse Blu-ray of DVD!

  22. #122

    Standaard

    Ik las trouwens net dat ook Youp van 't Hek besmet is met het Corona virus & in het ziekenhuis ligt. Hopelijk gaat het voor hem en iedereen goed aflopen!

  23. #123

    Standaard

    Film1 niet alleen bij Ziggo en KPN maar ook bij SKV en TriNed gratis

    Nu Nederlanders vanwege het coronavirus wordt geadviseerd zoveel mogelijk thuis te werken en thuis te blijven om sociale contacten te vermijden, bieden diverse tv-distributeurs klanten gratis zenders aan. Een van de aanvullende tv-abonnementen die de komende weken zonder meerkosten aan alle klanten wordt geleverd, is van betaalzender Film1. Als eerste maakte KPN bekend dat klanten van Interactieve TV een maand gratis naar de vier lineaire Film1-kanalen konden kijken. Kort daarna volgde Ziggo die naast de lineaire kanalen ook het Film1 on demand-platform openstelde voor klanten die een digitaal tv-abonnement kopen.

    SKV
    Stichting Kabel Veendam (SKV) heeft ook besloten om de vier lineaire van Film1 de komende weken voor alle digitaal kijkende klanten open te stellen. In deze moeilijke tijd waarin corona voor vele Nederlanders het leven beheerst, zet SKV nog enkele zenders uit aanvullende tv-pakketten voor alle klanten open. Dit zijn de tv-zenders Nick Jr., Nicktoons, Nick Music, Comedy Central Extra, Baby TV, Nat Geo Wild en alle digitale themakanalen van publieke omroep NPO.

    TriNed
    TriNed kondigde eerder al aan een maand lang het gehele Pluspakket van meer dan veertig kanalen gratis aan alle klanten te leveren. Daar zijn nu ook de vier lineaire kanalen Film1 bijgekomen. TriNed - dat diensten via glasvezel levert - zet Film1 zowel via DVB-C als de Interactieve TV-decoder open. Toegang tot de Film1 GO app blijft voorbehouden aan klanten die een Film1-abonnement kopen.

    Bron: totaal.tv https://www.totaaltv.nl/nieuws/film1...trined-gratis/

  24. #124

    Standaard

    Netflix gaat het nu per direct ook uitvoeren: https://www.superguide.nl/nieuws/bev...box=1584649779

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Netflix gaat het nu per direct ook uitvoeren: https://www.superguide.nl/nieuws/bev...box=1584649779
    een Europese comissaris due geen idee heeft waar hij het over heeft aangezien Nederland geen problemen heeft met de capaciteit en het aanbod. Andere Europese landen echter wel, zoals bijvboorbeeld Belgie, Frankrijk, Duitsland. Daar kan de actie wel zoden aan de dijk zetten, in NL is het eigenlijk helemaal niet nodig.

Pagina 5 van 32 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •