Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jesus Nava


    Maar superbit houdt juist in dat er geen extra's op staan, dus die 2-disc versies zullen wel niet komen
    En dat is dan ook voor mij voldoende reden om ze niet te kopen, want het een pure leugen dat Superbit gelijk moet staan aan geen extra's

  2. #27

    Standaard

    Originally posted by jeroenenagnes
    Op regiocode 1 zijn echter al WEL Superbit Deluxe versie's te verkrijgen
    Dan vind ik het idee helemaal onzin, ik dacht dat ze alle schijfruimte voor een betere beeldkwaliteit wilden gebruiken. Op deze manier is het helemaal geldklopperij

  3. #28
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jesus Nava


    Dan vind ik het idee helemaal onzin, ik dacht dat ze alle schijfruimte voor een betere beeldkwaliteit wilden gebruiken. Op deze manier is het helemaal geldklopperij
    Dat is een heel flauw excuus om geen extra's te geven hoor !!! Waarom worden die anders nu al bij zoveel niet "Superbit" films op een 2de disc gezet ? Dan wordt de 1e disc toch al enkel voor de betere beeld en geluidskwaliteit gebruikt ????

  4. #29

    Standaard

    Originally posted by Hans de Bisschop
    Dat is een heel flauw excuus om geen extra's te geven hoor !!! Waarom worden die anders nu al bij zoveel niet "Superbit" films op een 2de disc gezet ? Dan wordt de 1e disc toch al enkel voor de betere beeld en geluidskwaliteit gebruikt ????
    Ja, maar er zijn toch ook gewone uitgaves van films, waarbij de film over 2 dvd's is verspreid (godfather 2. lotr). Daar verwacht ik dan ook een goede beeldkwaliteit van. Daar staan dan ook geen extra's op, dus ik vind het hele systeem een beetje onzin. Maar jij bent er ook niet echt een voorstander van volgens mij!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jesus Nava


    Dan vind ik het idee helemaal onzin, ik dacht dat ze alle schijfruimte voor een betere beeldkwaliteit wilden gebruiken. Op deze manier is het helemaal geldklopperij
    Deze Deluxe uitvoeringen bestaan echter wel uit 2 DVD's waardoor dus net als nu op de eerste DVD alleen de film staat.


    Jeroen & Agnes.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  6. #31

    Standaard

    Ja lekker !, de massa wil extras .. heerlijke blur NTSC VHS troep op en ultra hoge bitrate zodat je alle chroma-bugs nog beter kun zien.

    DVD zou moeten staan voor een goede kwaliteit films maar vaak zie een bitrate waar je kots neigingen van krijgt. Mijn buurman met zijn finlux ziet het verschil niet en brult ook al om extras.

    Nee van mij mag elke bit zo effectief mogelijk gebruik worden om de film en haar geluid op een zo hoog mogelijk bitrate te coderen. Als die spiegeltjes en kraaltjes bewaren ze maar als ruilwaar voor een andere bevolkingsgroep, ik hoef geen trage full motions menu en het standaard bruine vingerwerk ... ik wil kwaliteit die mij als consument belooft is door de commerciele rakkers
    System Error

  7. #32
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door phuitema
    Ja lekker !, de massa wil extras .. heerlijke blur NTSC VHS troep op en ultra hoge bitrate zodat je alle chroma-bugs nog beter kun zien.

    DVD zou moeten staan voor een goede kwaliteit films maar vaak zie een bitrate waar je kots neigingen van krijgt. Mijn buurman met zijn finlux ziet het verschil niet en brult ook al om extras.

    Nee van mij mag elke bit zo effectief mogelijk gebruik worden om de film en haar geluid op een zo hoog mogelijk bitrate te coderen. Als die spiegeltjes en kraaltjes bewaren ze maar als ruilwaar voor een andere bevolkingsgroep, ik hoef geen trage full motions menu en het standaard bruine vingerwerk ... ik wil kwaliteit die mij als consument belooft is door de commerciele rakkers
    Leg mij maar eens uit hoe er detail verloren gaat als er 1 disc integraal dient voor de film en 1 voor de extra's !!??

    Als je je film dan persé wil gaan verdelen over 2 discs nou mij ook goed, maar denk er dan wel aan dat de kwaliteit minder goed zal als wanneer je ze over 3 discs gaat zetten ... en ga zo maar voort

  8. #33

    Standaard

    Ik denk ook dat het niet erg is dat er geen RMarcovision op zit, de kopers van deze dvd's kopen het voor de echte klwaiteit niet om het over te nemen...
    StarTrader

  9. #34

    Standaard 1 of 2 disks

    Die extras mogen van mij op een aprte DVD verkocht worden .. meestal voegt dat niets toe aan de kwaliteit van de film. een film over 2 dvd's verdelen heeft denk ik niet zoveel zin (of het moet een erg lange film zijn) omdat er een maximale bitrate bestaat.
    Maar ik denk dat hier een paar planken mis gelsagen worden. Als je denkt dat een film de gelijke kwaliteit heeft als een superbit dan zul eerst eens de bitrate naast elkaar moeten leggen. Onze zintuigen laten zich wel vaker bedriegen ..

    Patrick
    System Error

  10. #35

    Standaard

    Toch lijkt het er nu meer van te komen, de FRS heeft ze eindelijk op haar site staan:

    http://www.freerecordshop.nl/search/...tring=superbit

    30.99 ps - 10% of 4 euro chips actie
    StarTrader

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •