De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Doctor Sleep (UHD)

  1. #1

    Standaard Doctor Sleep (UHD)

    Doctor Sleep heeft een complete uitgave gekregen op UHD, met ook daarbij de Director's Cut op een aparte Blu-ray Disc.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zowel PowerDVD, AnyDVD als mijn receiver geven aan Dolby TrueHD 7.1 bij zowel de TC als DC, dus ik snap niet waarom je zegt dat de DC een 5.1 track heeft. En de cover zegt bij beide versies Dolby TrueHD Atmos 5.1, die is dus fout.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Zowel PowerDVD, AnyDVD als mijn receiver geven aan Dolby TrueHD 7.1 bij zowel de TC als DC, dus ik snap niet waarom je zegt dat de DC een 5.1 track heeft. En de cover zegt bij beide versies Dolby TrueHD Atmos 5.1, die is dus fout.
    Ik heb de DC niet volledig bekeken, vandaar dat ik uit ging van de backcover, ook vwb de specs van de TC BD. Ik ga het tzt nog een keer nakijken en zonodig aanpassen. Gelukkig is het niet zo'n groot verschil en is de beleving hetzelfde.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Zowel PowerDVD, AnyDVD als mijn receiver geven aan Dolby TrueHD 7.1 bij zowel de TC als DC, dus ik snap niet waarom je zegt dat de DC een 5.1 track heeft. En de cover zegt bij beide versies Dolby TrueHD Atmos 5.1, die is dus fout.
    Ik heb alle drie de discs nog even bekeken, en alle drie de versies bevatten een 7.1-track, dus dat is aangepast in de recensie.

  5. #5

    Standaard

    Ter aanvulling, de DC is op itunes wel in 4k beschikbaar.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Dit is wel degelijk een vervolg op de Stanley Kubrick film.
    Het verhaal van de film wijkt enorm af van het boek om aan te sluiten op de
    Kubrick film.
    Het boek van Doctor Sleep is het vervolg op het boek van The Shining ,de film is een vervolg op de Kubrick film: dit wordt zelfs letterlijk gezegd in de extra's.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •