De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Shining/Doctor Sleep duopack vraag

    fee_786_587_png.jpg

    Beste leden,

    Ik zie dat er een duopack verschenen is met The Shining/Doctor Sleep.
    Nu vroeg ik me af of dit de verlengde geremasterde versie is van "The Shining", die bij de 4k editie zit.
    Of is dit de oude Warner Bros versie met PCM geluid.

    Ook vroeg ik me af of de Doctor Sleep in deze set de Director's Cut bevat, of enkel de bioscoopversie?

    Iemand die mij kan helpen?

    Alvast bedankt
    BD (1243) What i Watch

  2. #2

    Standaard

    Op bol.com staat een speelduur van 270 minuten. Als dit klopt gaat het dus niet om de directors cut. Dat zou veel te kort zijn.
    Anders kan je hem bestellen bij bol.com en gratis retourneren als het niet klopt.

  3. #3

    Standaard

    270 minuten = 4,5 uur. Noem ik niet echt kort. Ergo: ik ken geen film die zo lang duurt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    270 minuten = 4,5 uur. Noem ik niet echt kort. Ergo: ik ken geen film die zo lang duurt.
    Het gaat dan ook om 2 films.

    The DC van Doctor Sleep duurt 3 uur, en de International Cut van The Shining 2 uur. In dit geval gaat het dus om de bioscoopversie. Naar alle waarschijnlijkheid is het ook niet de 4K geremasterde versie, maar de al bestaande release.

    Ik geloof dat de 4K remaster van The Shining nog niet op een losstaande 1080p blu-ray is verschenen.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 23-03-2020 om 23:23

  5. #5

    Standaard

    'k Wou deze even kicken: de losse bluray van Doctor Sleep heeft zowel de theatrical als de director's cut (twee blurays). Is dit hetzelfde bij de bluray van Doctor Sleep in deze set of bevat die in de set maar één schijfje?
    Laatst aangepast door TomVDJ : 27-05-2020 om 16:42

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    'k Wou deze even kicken: de losse bluray van Doctor Sleep heeft zowel de theatrical als de director's cut (twee blurays). Is dit hetzelfde bij de bluray van Doctor Sleep in deze set of bevat die in de set maar één schijfje?
    Alleen de bioscoopversie.

  7. #7

    Standaard

    Bedankt voor de info. Dan ga ik toch voor de aparte bluray van Doctor Sleep gaan (met beide versies) en The Shining apart aanschaffen...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •