De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard COVID-19: Alle bioscopen gesloten tot 1 juni

    COVID-19: Alle bioscopen gesloten tot 1 juni

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dat gaat een heel mager UHD/Blu-ray najaar worden.

  3. #3

    Standaard

    Of juist niet. Wat je niet in de bioscoop (meer) kunt zien, kun je dan nog wel op DVD, Blu-ray, UHD etc. inhalen, toch?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Of juist niet. Wat je niet in de bioscoop (meer) kunt zien, kun je dan nog wel op DVD, Blu-ray, UHD etc. inhalen, toch?
    Je bent neem ik aan toch op de hoogte dat films als 007 & F9 pas veel later gaan draaien
    Ik zie nog wel een hoop zomer blockbusters uitgesteld worden.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Je bent neem ik aan toch op de hoogte dat films als 007 & F9 pas veel later gaan draaien
    Ik zie nog wel een hoop zomer blockbusters uitgesteld worden.
    Zojuist bekend geworden dat Wonder Woman is uitgesteld naar (minimaal) 18 augustus
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Productie van The Batman volledig stilgelegd:https://www.pu.nl/artikelen/nieuws/p...e-coronavirus/

    We gaan de klappen van alle kanten merken.

  7. #7

    Standaard

    Sommige titels die net voor de sluiting in de bioscoop gingen draaien worden niet hervat als alles weer open gaat.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Sommige titels die net voor de sluiting in de bioscoop gingen draaien worden niet hervat als alles weer open gaat.
    Dus bv Black Widow krijgt geen bios maar Blu-ray release ?
    Benieuwd wat Warner met Tenet gaat doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-03-2020 om 16:47

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dus bv Black Widow krijgt geen bios maar Blu-ray release ?
    Benieuwd wat Warner met Tenet gaat doen.
    Nee, volgens mij bedoelt Ludo dat een film die net in première was gegaan in maart, niet meer terugkomt in de bios als deze weer opengaan.

  10. #10

    Standaard

    Via de Amerikaanse iTunes store worden films, die onlangs (voor het corona gebeuren) in premiere zijn gegaan, vervroegd digitaal uitgebracht. Onward (Bios release was 6 Maart), Dolittle, Bloodshot, Birds of Prey zijn enkele films die nu al verkrijgbaar zijn, volgende week volgen o.a. Sonic & Bad Boys for Life. De films Emma, The Hunt en The Invisible Man zijn momenteel te huur.

    Onward is in Amerika vanaf 6 April ook al te bekijken via Disney+.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nee, volgens mij bedoelt Ludo dat een film die net in première was gegaan in maart, niet meer terugkomt in de bios als deze weer opengaan.
    Op die manier.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •