De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Matrix Reloaded (UHD)

    Het vervolg The Matrix Reloaded is nu ook beschikbaar op een geweldige UHD-uitgave.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Sta er van te kijken dat je deze en Revolutions nog zo'n hoge film score hebt gegeven.Voor mij persoonlijk is het die eerste film die het hem deed.

    Van mij hadden beide een punt lager gekregen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Sta er van te kijken dat je deze en Revolutions nog zo'n hoge film score hebt gegeven.Voor mij persoonlijk is het die eerste film die het hem deed.

    Van mij hadden beide een punt lager gekregen.
    Kan me voorstellen hoor. |k moet bekennen dat de tweede en derde films nu zoveel jaren later en ook op UHD toch een stuk beter te pruimen zijn. In de tijd dat ze uitkwamen kregen ze veel negatieve buzz en ook later op DVD en BD bleef dat hangen, ook bij mij. Nu kan ik ze wat meer waarderen voor wat ze zijn en het negatieve wat meer relativeren. Ik vond The Merovingian altijd nogal pompeus en irritant, maar nu vind ik hem wel grappig.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Kan me voorstellen hoor. |k moet bekennen dat de tweede en derde films nu zoveel jaren later en ook op UHD toch een stuk beter te pruimen zijn. In de tijd dat ze uitkwamen kregen ze veel negatieve buzz en ook later op DVD en BD bleef dat hangen, ook bij mij. Nu kan ik ze wat meer waarderen voor wat ze zijn en het negatieve wat meer relativeren. Ik vond The Merovingian altijd nogal pompeus en irritant, maar nu vind ik hem wel grappig.
    Dat kan.
    Misschien dat ik die eerste nog upgrade naar UHD.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat kan.
    Misschien dat ik die eerste nog upgrade naar UHD.
    Ze zijn het qua beeldkwaliteit en audio sowieso wel waard. Bij de release kon je de trilogie kopen voor 34,99 en veel mensen zijn toen ingestapt en ik ook. Nu kost ie 73,- en dat zou ik ook wel teveel vinden voor alle drie de films.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb dat negatieve rond de 2 opvolgers nooit zo begrepen. Natuurlijk, ze zijn minder dan de eerste die in zijn tijd ook erg vernieuwend was (bullettime), maar qua verhaal zijn ze meer dan redelijk en qua spektakel heel goed. Sommige effecten zijn nog steeds minder (de meerdere Smiths), maar dingen zoals bullettime, the Twins, de settings, de theorieën en vooral ook de gehele wereld die bedacht is, blijven prachtig. En Monica Bellucci is een effect op zichzelf .

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb dat negatieve rond de 2 opvolgers nooit zo begrepen. Natuurlijk, ze zijn minder dan de eerste die in zijn tijd ook erg vernieuwend was (bullettime), maar qua verhaal zijn ze meer dan redelijk en qua spektakel heel goed. Sommige effecten zijn nog steeds minder (de meerdere Smiths), maar dingen zoals bullettime, the Twins, de settings, de theorieën en vooral ook de gehele wereld die bedacht is, blijven prachtig. En Monica Bellucci is een effect op zichzelf .
    Helemaal mee eens J.P.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Ik weet me nog te herinneren dat ik het tweede deel in de bios zag en midden in het verhaal was daar plots het einde...abrubt zonder enige afronding Kortom, ze dwongen je nu bijna wel om het derde deel te gaan zien. Ik was daar toen 'not very amused' over en voelde me een beetje bekocht. Geld voor het derde deel hebben ze van mij daarna nooit meer gekregen Ik heb het laatste deel op tv gezien, en dat viel me toen bepaald niet mee. Ik heb het tot nu toe ook alleen nog bij het eerste deel gehouden in mijn verzameling. Ik vond de twee delen ook te veel willen invullen en verklaren. Zoveel mooier als ze sommige dingen tot de verbeelding hadden gelaten. Vind ik dan tenminste.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #9

    Standaard

    Reloaded en Revolutions moesten tegen de (te) hoge verwachtingen van het origineel opboksen. An sich zijn het best goede films.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik weet me nog te herinneren dat ik het tweede deel in de bios zag en midden in het verhaal was daar plots het einde...abrubt zonder enige afronding Kortom, ze dwongen je nu bijna wel om het derde deel te gaan zien. Ik was daar toen 'not very amused' over en voelde me een beetje bekocht. Geld voor het derde deel hebben ze van mij daarna nooit meer gekregen Ik heb het laatste deel op tv gezien, en dat viel me toen bepaald niet mee. Ik heb het tot nu toe ook alleen nog bij het eerste deel gehouden in mijn verzameling. Ik vond de twee delen ook te veel willen invullen en verklaren. Zoveel mooier als ze sommige dingen tot de verbeelding hadden gelaten. Vind ik dan tenminste.
    Deel 2 en 3 werden door de Wachowskis ook als 1 film gezien, niet voor niets zijn ze samen opgenomen en binnen een half jasr na elkaar uitgekomen. Beetje flauw imo om dan het derde deel links te laten liggen vanwege het einde, hetzelfde zou je bij Star Wars kunnen zeggen met TESB, die heeft ook geen echt einde . Probeer ze eens achter elkaar, misschien bevallen ze dan wel.

  11. #11

    Standaard

    The Empire Strikes Back heeft nog een soort van afronding. The Matrix Reloaded stopt midden in een scène, wat ik me er van herinner (ik heb het deel sindsdien nooit meer gezien). Als je een bioscoopkaartje koopt wil je toch een soort van minimale afronding zien. Toen kreeg ik het gevoel voor een half verhaal te hebben betaald met de 'verplichting' naar het volgende deel te gaan. Bij Star Wars of Lord of The Rings bijvoorbeeld had ik dat totaal niet. Voor het gehele verhaal zijn daar natuurlijk alle delen noodzakelijk, maar je kunt ook prima een deel los bekijken en het gevoel krijgen van een coherent verhaal met een begin midden en einde.

    Ook de twee delen samen voelen als een pure cash grab. Het voegt niks toe toe, behalve dat het alles voor de kijker wil invullen. Wat ik dus jammer vond. Ze hadden het bij één film moeten laten.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 17-04-2020 om 12:19
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #12

    Standaard

    Klopt hoor, ik herinner het me ook zo precies toen in de bioscoop. Dat einde komt nogal rauw op je dak omdat ineens middenin een scène de film
    stopt inderdaad. Dat had beter gekozen kunnen worden.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Klopt hoor, ik herinner het me ook zo precies toen in de bioscoop. Dat einde komt nogal rauw op je dak omdat ineens middenin een scène de film
    stopt inderdaad. Dat had beter gekozen kunnen worden.
    Tja, dat deden ze per slot van rekening met Back To The Future II ook.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Tja, dat deden ze per slot van rekening met Back To The Future II ook.
    Die heb ik nooit in de bioscoop gezien, pas later op DVD. En heel eerlijk, zo’n verschrikkelijk dan ben ik überhaupt niet van die trilogie...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Die heb ik nooit in de bioscoop gezien
    Ik wel. Zalige tijden waren dat!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •