De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pioneer DVR-440H dvd speler opgenomen video overzetten naar USB of dvd?

    Vraagje over de Pioneer DVR-440H dvd speler. Ik wil graag de video's die daar op staan van familie, trouwfeest etc. overzetten naar een USB stick of branden op een dvdschijf. Weet iemand hoe dit moet en of dit kan? (Ik neem aan van wel, want het staat ook al op de speler).

    Het betreft niet mijn eigen speler, maar kreeg de vraag van goede vrienden van mij...

  2. #2

    Standaard

    Hallo, ik heb zelf de DVR-LX60 en even aangenomen dat die ongeveer hetzelfde werkt als de 440H. Om de opnames op de Harde schijf op DVD te zetten, doe de volgende stappen:

    1) Kies op de AB --> Home menu
    2) Kies 'kopiëren'
    3) Kies 'van harde schijf naar DVD"
    en volg dan de instructies zoals de keuze van de opnames die op de dvd moeten komen

    Naar USB heb ik nooit gedaan, weet ook zo niet uit het hoofd, of dat kan.

    Groeten Peter

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Hallo, ik heb zelf de DVR-LX60 en even aangenomen dat die ongeveer hetzelfde werkt als de 440H. Om de opnames op de Harde schijf op DVD te zetten, doe de volgende stappen:

    1) Kies op de AB --> Home menu
    2) Kies 'kopiëren'
    3) Kies 'van harde schijf naar DVD"
    en volg dan de instructies zoals de keuze van de opnames die op de dvd moeten komen

    Naar USB heb ik nooit gedaan, weet ook zo niet uit het hoofd, of dat kan.

    Groeten Peter
    Oké naar DVD zou ook al mooi zijn, kan ik ze van dvd eventueel nog overzetten naar de pc. Daar zijn wel programma's voor.

    Bedankt voor de tip.

    Mvg Wim Sikma

  4. #4

    Standaard

    Graag gedaan , in de handleiding staat dit beschreven op blz. 96 t/m 99 (Hoofdstuk 9), daar staan ook alle opties. Ik heb even online de handleiding opgezocht.
    Veel succes.

    Groeten Peter

  5. #5

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •