De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mission: Impossible (UHD)

    Ethan Hunt is zijn eerste Mission: Impossible avontuur nu beschikbaar op 4K UHD.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Rogier,

    Ik neem aan dat deze UHD-uitgave er in HDR10 net zo prachtig uit ziet...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Bijzonder dat men er een Blu-ray heeft bij gedaan met Engels Dolby Digital-geluid en MPEG2-codering, terwijl er een uitgave is uitgebracht met Engel DTS-HD MA-geluid en een MPEG4-codering.

  4. #4

    Standaard

    Welke Blu-ray versie/uitgave heeft dan MPEG4-codering en DTS-HD MA 5.1 geluid? Ik zie alleen maar uitgaven met MPEG2 en Dolby Digital 5.1 als ik dvdcompare mag geloven.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je hebt de verkeerde pagina gelinkt Marcel, deze is voor de BD uitgaves, dus NL, IT, Scandinavië o.a.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Je hebt de verkeerde pagina gelinkt Marcel, deze is voor de BD uitgaves, dus NL, IT, Scandinavië o.a.
    Excuus, je hebt helemaal gelijk. even niet opgelet
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Welke Blu-ray versie/uitgave heeft dan MPEG4-codering en DTS-HD MA 5.1 geluid? Ik zie alleen maar uitgaven met MPEG2 en Dolby Digital 5.1 als ik dvdcompare mag geloven.
    Je link verwijst naar de DVD. Kijk maar eens hier: http://www.dvdcompare.net/comparison...hp?fid=10000#4

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Je link verwijst naar de DVD. Kijk maar eens hier: http://www.dvdcompare.net/comparison...hp?fid=10000#4
    De link die StefaanD ook al aangaf
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De link die StefaanD ook al aangaf
    Ik heb duidelijk zitten slapen...

  10. #10

    Standaard

    Ik heb de UHD-uitgave gisteren ook bekeken. Ik kan me op de meeste punten wel vinden in de recensie van Rogier. Beeld is echt erg goed: mooie contrastwaarden, goede tot zeer goede scherpte. Helaas kan HDR niet al zijn troeven uitspelen omdat de film te weinig dagscènes kent, veel speelt zich 's avonds of in het donker af. WCG (Wide Color Gamut) stelt zich over het algemeen zeer bescheiden op en is gelukkig niet zo onnatuurlijk prominent aanwezig als in andere films. Wel vond ik de gezichtskleur van de acteurs onevenwichtig, vaak te oranje aangezet, niet echt natuurlijk. Je ziet dat helaas bij meer UHD-presentaties. Kortom, een nette UHD-uitgave, maar geen demo-materiaal (voor mij dan).

    En dan de film: Spannend, vlot en op sommige punten compleet ongeloofwaardig (een helicopter die de Kanaaltunnel invliegt, dat kan (fysiek) helemaal niet, maar dat hoort nu eenmaal bij de Mission: Impossible-reeks) Voor de rest: Prima amusement!

    Film: 8,5
    Beeld (UHD): 8,0
    Geluid: 8,5
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    een helicopter die de Kanaaltunnel invliegt, dat kan (fysiek) helemaal niet
    De naam van de reeks geeft het al weg hè. Mission Impossible
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •