De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bestaat er een 2-DVD uitgave van Harry Potter - Gevangene van Azkaban MET slipcover?

    Naar aanleiding van mijn te koop gevraagd draadje (hier: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...-met-slipcover) vraag ik me af of er eigenlijk wel een 2-DVD benelux uitgave van De Gevangene van Azkaban bestaat met slipcover?

    Ik heb zelf deze versie:

    $_86.jpg

    Maar de past totaal niet in de reeks met die zwarte rand. Ik vroeg me dus af of er een uitgave met slipcover uitgebracht werd die wel dezelfde vormgeving heeft als de andere releases die in Nederland en België uitgekomen zijn. Iemand die deze toevallig in de collectie heeft?

  2. #2

    Standaard

    Ondertussen heb ik gevonden dat er voor de Franse markt wel een versie met slipcover uitgebracht is:

    $_86.jpg

    Maar hoe goed ik ook zoek, een Nederlandstalige (of Nederlands + Frans) versie vind ik niet. Vandaar dat ik begin te twijfelen of deze wel bestaat.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb alle Harry Potter-films op DVD gekocht op de dag dat ze uit kwamen, maar Prisoner of Azkaban had geen slipcover. De rest wel!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb alle Harry Potter-films op DVD gekocht op de dag dat ze uit kwamen, maar Prisoner of Azkaban had geen slipcover. De rest wel!
    Thanks. Dat bevestigt mijn vermoeden... De eerste twee waren ook mooie digipacks. Daarna zijn ze overgeschakeld op keepcases met slipcovers. Waarom Azkaban een andere behandeling kreeg, is me een raadsel...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •