De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bert Visscher - Zelden Zoiets Gezien => Uit de handel gehaald?

    Ik was op zoek naar de laaste show van Bert Visscher op DVD ("Zelden Zoiets Gezien") maar deze lijkt overal niet beschikbaar te zijn. Ik las in een review op bol.com dat er een fout op de DVD zou staan waardoor deze stopt tijdens het afspelen. Mogelijk een reden dat deze uit de handel genomen is?

    Heeft iemand hier meer info over? Heeft iemand deze DVD en indien ja, speelt deze goed af? In de review las ik dat hij zou stoppen na 1 uur 16 minuten...

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Ik was op zoek naar de laaste show van Bert Visscher op DVD ("Zelden Zoiets Gezien") maar deze lijkt overal niet beschikbaar te zijn. Ik las in een review op bol.com dat er een fout op de DVD zou staan waardoor deze stopt tijdens het afspelen. Mogelijk een reden dat deze uit de handel genomen is?

    Heeft iemand hier meer info over? Heeft iemand deze DVD en indien ja, speelt deze goed af? In de review las ik dat hij zou stoppen na 1 uur 16 minuten...
    Als je 100% zekerheid wil hebben, gewoon even mailen naar (Zie ''Contact'' op de website): https://www.bertvisscher.nl/

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Ik was op zoek naar de laaste show van Bert Visscher op DVD ("Zelden Zoiets Gezien") maar deze lijkt overal niet beschikbaar te zijn. Ik las in een review op bol.com dat er een fout op de DVD zou staan waardoor deze stopt tijdens het afspelen. Mogelijk een reden dat deze uit de handel genomen is?

    Heeft iemand hier meer info over? Heeft iemand deze DVD en indien ja, speelt deze goed af? In de review las ik dat hij zou stoppen na 1 uur 16 minuten...
    Ik heb net even mijn eigen exemplaar gekeken van 1 uur 10 tot 1 uur 20, en die speelt foutloos af.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als je 100% zekerheid wil hebben, gewoon even mailen naar (Zie ''Contact'' op de website): https://www.bertvisscher.nl/
    Beetje laat antwoord misschien, maar ik heb hen enkele maanden geleden inderdaad gemaild en kreeg te horen dat deze DVD inderdaad niet meer in de handel is en er geen plannen waren deze opnieuw uit te brengen

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    WOW, totally missed this! Bedankt voor de update!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •