De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Ultieme camp! Ik herinner me nog dat hij hier in de (inmiddels afgebrande) bioscoop draaide. Toch heb ik hem nog altijd weten te ontlopen, maar zo'n mooie set is verleidelijk

    edit:

    Voor de liefhebber: hij verschijnt ook als steelbook bij Zavvi:

    Laatst aangepast door BigLebowski : 07-05-2020 om 19:39
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #3

    Standaard

    Ik zal de blu-ray weer eens bekijken, kijken of een upgrade de moeite waard is.

  4. #4

    Standaard

    Opvallend: Arrow gaat de UHD in Amerika uitgeven.

  5. #5

    Standaard

    Mocht iemand 'm gemist hebben: hij is opnieuw uitgebracht, ik zie 'm weer op amazon UK



    ik wilde eigenlijke de 'normale' uitgave kopen, wie kan mij overtuigen dat de Collector's edition echt de moeite waard is?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mocht iemand 'm gemist hebben: hij is opnieuw uitgebracht, ik zie 'm weer op amazon UK



    ik wilde eigenlijke de 'normale' uitgave kopen, wie kan mij overtuigen dat de Collector's edition echt de moeite waard is?
    Ik heb hem. Het is een mooie editie, maar dat zie je zelf op het plaatje ook wel. Heb nog geen tijd gehad hem te bekijken maar ik geloof dat beeld en geluid wel zeer goed was beoordeeld.

  7. #7

    Standaard

    Bedankt. Mijn twijfel komt meer om weer zo'n dik pakket met allemaal tierlantijntjes te kopen die ik misschien 1x inkijk. Ik denk er nog over.

  8. #8

    Standaard

    Ik zou het niet doen, Rogue. Bij een echt grote film zou ik het nog overwegen, zo'n speciale uitgave, maar bij 'Flash Gordon'? Hmmm.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •