Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 62 van 62 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Seizoen 7 bevat ook alle afleveringen van Johan en Pierewiet.
    Foutje, ik bedoel seizoen 8.

  2. #52

    Standaard

    Vanaf Seizoen 7 deze intro!!


  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GTST Bekijk bericht
    Vanaf Seizoen 7 deze intro!!
    De vorige zes seizoenen stond het filmpje van seizoen 1 op de muziek van seizoen 7, en dat stond als een tang op een varken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De vorige zes seizoenen stond het filmpje van seizoen 1 op de muziek van seizoen 7, en dat stond als een tang op een varken.
    Dat sloeg inderdaad nergens op. Dan hadden ze nog beter deze intro bij alle seizoenen kunnen doen vind ik persoonlijk.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GTST Bekijk bericht
    Dat sloeg inderdaad nergens op. Dan hadden ze nog beter deze intro bij alle seizoenen kunnen doen vind ik persoonlijk.
    Er is wel meer mis met die releases. Maar toch blij dat ze bij het (kortere) seizoen 8 Johan en Pirrewiet hebben toegevoegd voor de completisten onder ons.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #56

    Standaard

    Ik hoop binnen enkele jaren een betere uitgave te mogen tegenkomen, want deze gedrochten komen er niet in.
    Trouwens kan je alle afleveringen, ook die van johan en pierrewiet, in dezelfde verknipte vorm, terugvinden op youtube.
    Vooralsnog blijf ik bij de oude, eerste dvd uitgaven, die ook niet denderend zijn, maar tenminste niet verknipt.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik hoop binnen enkele jaren een betere uitgave te mogen tegenkomen, want deze gedrochten komen er niet in.
    Trouwens kan je alle afleveringen, ook die van johan en pierrewiet, in dezelfde verknipte vorm, terugvinden op youtube.
    Vooralsnog blijf ik bij de oude, eerste dvd uitgaven, die ook niet denderend zijn, maar tenminste niet verknipt.
    Wait, dus... officieel? Alles wat nu is uitgebracht? Damn, ik blijf me maar verbazen over die beslissing. Ik juich het vrij beschikbaar maken van materiaal alleen maar toe, maar dit is de tweede keer (na de heruitgave van OPPASSEN!!! op dvd) dat er nagenoeg direct bij een uitgave ook overgegaan wordt tot online gratis beschikbaar maken, met als gevolg dat de reden tot aankoop nagenoeg volledig verdampt.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Wait, dus... officieel?
    Dat laatste denk ik niet, nee.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #59

    Standaard

    Ja, ook Johan en Pierrewiet. En ik denk wel officieel, er is verwijzing naar de officiële smurfenwebsite van Nederland.

  10. #60

    Standaard

    Ze staan misschien online, tot dat er wellicht een moment komt dat ze niet meer te vinden zijn op Youtube. Daarom heb je meer aan een fysieke schijf vind ik. Fysiek prefereer ik boven streaming. Heb je de box in huis, dan heb je ze voor altijd, en dat is met streaming maar de vraag.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ze staan misschien online, tot dat er wellicht een moment komt dat ze niet meer te vinden zijn op Youtube. Daarom heb je meer aan een fysieke schijf vind ik. Fysiek prefereer ik boven streaming. Heb je de box in huis, dan heb je ze voor altijd, en dat is met streaming maar de vraag.
    Daar ben ik het volledig mee eens. Heel veel mensen vragen mij waarom ik nog zoveel dvd's koop juist om deze reden.

  12. #62

    Standaard

    Seizoen 9 wel de juiste intro! Toch ook wel een heel leuk seizoen vind ik zelf echt zonde dat ze zo abrupt gestopt zijn.


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •