Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 115 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, dat weet ik. Maar bestellen gaat sowieso vreemd, want elke bestelling wordt direct geannuleerd. Erg vreemd.
    Das zeker vreemd. Wellicht kan je een mailtje sturen & informeren hoe dat kan gebeuren?. Ik kan geen spaans lezen of schrijven, dus ze in het spaans mailen gaat bij mij niet lukken.

  2. #27

    Standaard

    Ik wacht wel even totdat ie uit is en dan probeer ik het opnieuw. Het is geen must-have dus ik kan wel even wachten.

  3. #28

    Standaard

    Ik zou die release lekker laten voor wat het is. Ik heb een paar van dit soort Spaanse blu-ray's (Ryan's Daughter, The Cotton Club, Lord Jim en The Straight Story) en het zijn hele belabberde releases. Het zit niet ver af van bootleg-niveau.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik zou die release lekker laten voor wat het is. Ik heb een paar van dit soort Spaanse blu-ray's (Ryan's Daughter, The Cotton Club, Lord Jim en The Straight Story) en het zijn hele belabberde releases. Het zit niet ver af van bootleg-niveau.
    De DVD van True Lies die er nu is is al helemaal niks, dus mocht dit wel het juiste formaat hebben & bv wat scherper beeld en geluid, dan ben ik tevreden. En voor die prijs is de stap te wagen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 27-02-2022 om 13:19

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De DVD van True Lies die er nu is is al helemaal niks, dus mocht dit wel het juiste formaat hebben & bv wat scherper beeld en geluid, dan ben ik tevreden. En voor die prijs is de stsp te wagen.
    Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik heb met een vergelijkbare gedachte de eerder genoemde titels besteld en ik ga dat niet meer doen. Beeld en geluid van de releases die ik kocht waren nog niet eens zo slecht maar bij de twee Divisa-titels die er tussen zaten (The Cotton Club en The Straight Story) kon je de film enkel in het Engels bekijken met vaste Spaanse ondertiteling. Ik weet niet of Llamentol dat soort dingen ook doet maar van dat soort dingen wordt je niet blij.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, dat weet ik. Maar bestellen gaat sowieso vreemd, want elke bestelling wordt direct geannuleerd. Erg vreemd.
    Ik heb hem zojuist (Kwartier geleden) besteld & de bestelling staat nog gewoon open. Dus niet op geannuleerd. Wellicht zou je het nog eens kunnen proberen Rogier?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien tijd om de titel van het topic te wijzigen ?
    Is gebeurd: True Lies eindelijk op Blu-ray! (Spanje, Release: 10/6/2020, Regio B)

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Is gebeurd: True Lies eindelijk op Blu-ray! (Spanje, Release: 10/6/2020, Regio B)
    Zet je er dan wel bij dat het zeer waarschijnlijk een bootleg is? Anders geef je wel verkeerde informatie. Eigenlijk ook vreemd dat het kan op zo'n forum, verwijzen naar een zeer waarschijnlijke bootleg, maar goed, ik heb er geen last van hoor.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zet je er dan wel bij dat het zeer waarschijnlijk een bootleg is? Anders geef je wel verkeerde informatie. Eigenlijk ook vreemd dat het kan op zo'n forum, verwijzen naar een zeer waarschijnlijke bootleg, maar goed, ik heb er geen last van hoor.
    De info heb ik van Blu-ray.com & die beschouw ik als een betrouwbare Blu-ray site. Dat hun de titel daar weergeven, kan ik niks aan doen. Dus wat de titel van de topic betreft hoeft er niks aangepast te worden, want dat kan besproken worden in het topic. Feit is dat ie uitkomt op Blu-ray (gewone release of eventuele Bootleg, feit is dat het een Blu-ray is. Dus de titel is juist )

    En ik geef geen verkeerde informatie: Ik zeg alleen dat er een Blu-ray van uitkomt & die info is juist. Of het dan een Bootleg is of niet: Die info komt niet van mij, maar van Blu-ray.com & Amazon.es. Ik doe niks verkeerd hoor. Ik meld het alleen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 07-06-2020 om 16:55

  10. #35

    Standaard

    Het is wel duidelijk dat het hier om een bootleg gaat, maar het beeld en geluid schijnt een hele verbetering te zijn tov van de dvd, dus als je m voor een zacht prijsje kan krijgen: Why not? In ieder geval totdat de officiële release wordt uitgebracht.


  11. #36

    Standaard

    Als je dit soort releases koopt dan kun je misschien net zo makkelijk een torrent opzoeken. Van True Lies zal er vast wel een torrent van de HD-versie bestaan want hij is in HD op diverse streaming services te zien geweest (en misschien nog wel steeds).

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Als je dit soort releases koopt dan kun je misschien net zo makkelijk een torrent opzoeken. Van True Lies zal er vast wel een torrent van de HD-versie bestaan want hij is in HD op diverse streaming services te zien geweest (en misschien nog wel steeds).
    Ik hou me niet bezig met downloads etc. Ik hou van fysiek materiaal!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik hou me niet bezig met downloads etc. Ik hou van fysiek materiaal!
    Maar het maakt jou dus niks uit dat het geen officiële uitgave is?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Maar het maakt jou dus niks uit dat het geen officiële uitgave is?
    Ik heb uiteraard liever een officiele release, maar als deze kwa beeld & geluid beter is dan de belabberde dvd die er nu alleen maar van is verschenen, dan ben ik tevreden met deze al dan niet officiele uitgave. Tot de tijd dat de officiele uitgave dan verschijnt, blijf ik genieten van de film op deze schijf. Slechter dan de uitgave op DVD kan het nooit zijn.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De info heb ik van Blu-ray.com & die beschouw ik als een betrouwbare Blu-ray site. Dat hun de titel daar weergeven, kan ik niks aan doen. Dus wat de titel van de topic betreft hoeft er niks aangepast te worden, want dat kan besproken worden in het topic. Feit is dat ie uitkomt op Blu-ray (gewone release of eventuele Bootleg, feit is dat het een Blu-ray is. Dus de titel is juist )

    En ik geef geen verkeerde informatie: Ik zeg alleen dat er een Blu-ray van uitkomt & die info is juist. Of het dan een Bootleg is of niet: Die info komt niet van mij, maar van Blu-ray.com & Amazon.es. Ik doe niks verkeerd hoor. Ik meld het alleen.
    Als je zoveel waarde hecht aan de informatie van blu-ray.com (terwijl daar in de database ook heel veel verkeerde info staat, zoals blu-ray's die nooit zijn uitgebracht), dan heb je vast ook het forumdraadje gelezen over deze uitgave, waarin een soort bevestiging staat dat het een bootleg is. Dat er nergens een studiologo op de hoes staat, zegt genoeg.

    Er zijn zat lezers die niet heel het topic gaan doorspitten, maar aan de eerste post (waarin al zoveel info staat) genoeg hebben. Dan is het wel eerlijk dat ze meteen lezen dat het geen officiële uitgave is. Het is dan voor jou toch niet alleen een hele kleine moeite om daar even te vermelden dat het om een bootleg gaat, maar ook een echte aanvulling van de info over deze release.

    Ik begrijp trouwens heel goed dat je echt op een blu-ray release van deze film zit te wachten hoor, ik heb dat met The Abyss.

  16. #41

    Standaard

    Ik heb een custom bluray met 2 cuts van de film en allerlei extra's. Heeft iemand voor me gemaakt met een beschikbare 1080 rip die online zwerft. Hetzelfde met The Abyss
    Vind ik prima tot er een officiële uitgave komt, hoop stiekem dat als er iets officieels komt dat het wel meteen 4k is

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Ik heb een custom bluray met 2 cuts van de film en allerlei extra's. Heeft iemand voor me gemaakt met een beschikbare 1080 rip die online zwerft. Hetzelfde met The Abyss
    Vind ik prima tot er een officiële uitgave komt, hoop stiekem dat als er iets officieels komt dat het wel meteen 4k is
    Zijn er verschillende cuts van True Lies dan? Ik zie op IMDb dat er alleen een gecutte UK versie ooit bestond maar dat er sinds 2010 alleen uncut versies zijn uitgebracht.l Van The Abyss zijn de verschillende versies uiteraard bekend.

  18. #43

    Standaard

    de UK-versie staat er op in SD en de uncut in HD

  19. #44

    Standaard

    Er zijn inderdaad diverse versies van deze fim, maar dat is bijna altijd het geval.
    Want naast de bioscoop versie heb je de "Airline" en "Tv"versies en dan de "Home video versies".

    True Lies Comparison:
    - BBFC 15
    - German DVD
    https://www.movie-censorship.com/report.php?ID=2078645

    Technisch gaat dat nog een stukje verder, want omdat deze film op Super35 is geschoten zijn er ook diverse framings.
    Zo heeft er op HBO een HD versie in "open matte" gedraaid i.p.v. de "2.35:1 OAR", die wel weer in OAR HD op Starz werd vertoond.

    Ik weet niet of het van de crew mag en het gecensureerd word (die doet al moeilijk als je wijst op het gebruik van externe ondertietels bij de Oppo speler)
    maar dit zijn de specs van de BD van de D-VHS.

    True Llies (1994) BD25
    DISC INFO:
    Disc Title: True.L?ies.1994.BD25
    Disc Size: 20,009,484,288 bytes
    Length: 2:21:15.842
    Total Bitrate: 18.89 Mbps
    VIDEO:
    MPEG-4 AVC Video / 17126 kbps / 1080i / 23.976 fps / 16:9 / High Profile 4.1
    AUDIO:
    English / DTS Audio / 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 16-bit
    SUBTITLES:
    English / 39.643 kbps
    Dutch / 28.198 kbps

    BONUS MATERIAL:
    No bonus material has been included.

    Extra information:
    The source used for this release is D-THEATER (digital high-definition tape).
    Until the blu-ray finally will be released, this is most probably the best version available.
    This release looks undersized, but it actually is not. During the encoding process the x264 encoder
    constantly reached an optimal encoding quality (lowest quantizer that can be used) that made using
    a higher bitrate useless and automatically impossible.

    True Lies
    US D-VHS 20th Century Fox Home Entertainment
    MPEG-2 • 1920x1080
    Vs
    DE DVD Special Edition Kinowelt Home Entertainment
    MPEG-2 • 720x576
    https://caps-a-holic.com/c.php?d1=4516&d2=4518&c=1851
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #45

    Standaard

    Hmm, vind de DVD op zich nog wel overeind blijven tov de D-VHS. Die heeft wel iets meer scherpte, wat warmere kleuren en minder EE (valt vooral op bij het gezicht van Jamie Lee Curtis in de dansscène en bij de koplampen van de rode auto), maar verder vallen de verschillen mee.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 08-06-2020 om 11:18

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hmm, vind de DVD op zich nog wel overeind blijven tov de D-VHS. Die heeft wel iets meer scherpte, wat warmere kleuren en minder EE (valt vooral op bij het gezicht van Jamie Lee Curtis in de dansscène en bij de koplampen van de rode auto), maar verder vallen de verschillen mee.
    Maar hoewel het dus zo goed als zeker een bootleg versie is, ga je er wel op vooruit als je deze aanschaft. Ik schaf hem aan, omdat Arnold mijn held is & ik graag zijn films op Blu-ray ook heb. Mocht er later alsnog een officiele release uitkomen, dan kan die altijd nog aangeschaft worden.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je zoveel waarde hecht aan de informatie van blu-ray.com (terwijl daar in de database ook heel veel verkeerde info staat, zoals blu-ray's die nooit zijn uitgebracht), dan heb je vast ook het forumdraadje gelezen over deze uitgave, waarin een soort bevestiging staat dat het een bootleg is. Dat er nergens een studiologo op de hoes staat, zegt genoeg.

    Er zijn zat lezers die niet heel het topic gaan doorspitten, maar aan de eerste post (waarin al zoveel info staat) genoeg hebben. Dan is het wel eerlijk dat ze meteen lezen dat het geen officiële uitgave is. Het is dan voor jou toch niet alleen een hele kleine moeite om daar even te vermelden dat het om een bootleg gaat, maar ook een echte aanvulling van de info over deze release.

    Ik begrijp trouwens heel goed dat je echt op een blu-ray release van deze film zit te wachten hoor, ik heb dat met The Abyss.
    Titel van deze topic aangepast naar ''True Lies eindelijk op Blu-ray!!!, maar hoogstwaarschijnlijk een Bootleg versie!!! (Spanje, Release: 10/6/2020, regiovrij)''

    En mijn bestelling staat trouwens nog steeds open & is dus niet geannuleerd, zoals Rogier eerder vermelde toen hij hij hem had willen bestellen. Dus waarschijnlijk hebben ze die fout hersteld.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 08-06-2020 om 14:35

  23. #48

    Standaard

    Niet "hoogstwaarschijnlijk", het IS een bootleg. Staat niet voor niets op het bootleg subforum van MundoDVD.

  24. #49

    Standaard

    Hij is in ieder geval niet meer beschikbaar op Amazon.es.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    Niet "hoogstwaarschijnlijk", het IS een bootleg. Staat niet voor niets op het bootleg subforum van MundoDVD.
    Is nu wel goed aangepast!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hij is in ieder geval niet meer beschikbaar op Amazon.es.
    Mijn order staat nog steeds open, is niet geannuleerd.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •