Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 115 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Mailtje van Amazon.es ontvangen (in het spaans):

    Hola:

    Hemos recibido nueva información sobre la fecha de
    salida a la venta del videojuego que compraste en preventa en el pedido que realizaste el 07 de junio de 2020 (Pedido nº: 403-1517531-1523569). El/los producto(s) siguiente(s) se van a enviar antes de lo esperado inicialmente en base a la nueva fecha de salida a la venta:

    "Mentiras Arriesgadas BD 1994 True Lies [Blu-ray]"
    Fecha de llegada estimada previa: 16 de junio de 2020 - 17 de junio de 2020
    Nueva fecha de llegada estimada: 15 de junio de 2020 - 16 de junio de 2020

    Si quieres comprobar la evolución de tu pedido mira en esta página de Mi Cuenta:

    .... (Dit is mijn orderlink (Track/Trace)

    Voor het gemak hier de tekst vertaald door Google:

    Hallo

    We hebben nieuwe informatie ontvangen op de datum van
    De videogame die je in voorverkoop hebt gekocht, is te koop aangeboden in de volgorde die je op 7 juni 2020 hebt geplaatst (bestelnr .: 403-1517531-1523569). De volgende producten worden eerder verzonden dan oorspronkelijk verwacht op basis van de nieuwe verkoopdatum:

    "Risky Lies BD 1994 True Lies [Blu-ray]"
    Vorige geschatte aankomstdatum: 16 juni 2020-17 juni 2020
    Nieuwe geschatte aankomstdatum: 15 juni 2020-16 juni 2020

    Als u de evolutie van uw bestelling wilt bekijken, zie dan op deze Mijn Account-pagina:

    .................

    Dus hij wordt in ieder geval verzonden. Wel een beetje een rare vertaling, maar goed.

  2. #52

    Standaard

    Het blijft me toch een raadsel hoe dit soort releases mogelijk zijn in Spanje. In geen enkel land zie je er zoveel als daar. Maar als ik zo hier en daar wat lees over de wetgeving dan heb ik toch niet de indruk dat ze daar iets echt heel anders doen dan in andere Europese landen.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het blijft me toch een raadsel hoe dit soort releases mogelijk zijn in Spanje. In geen enkel land zie je er zoveel als daar. Maar als ik zo hier en daar wat lees over de wetgeving dan heb ik toch niet de indruk dat ze daar iets echt heel anders doen dan in andere Europese landen.
    Van wat ik er van begrepen heb, is Spanje het enigste land waar ze uit mogen komen. Andere landen hebben een veel strengere wetgeving & in Spanje blijkbaar niet.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Van wat ik er van begrepen heb, is Spanje het enigste land waar ze uit mogen komen. Andere landen hebben een veel strengere wetgeving & in Spanje blijkbaar niet.
    Ik heb er wat artikelen over gelezen maar het is mij niet duidelijk wat er nu zo anders is aan de Spaanse wet. Wat ik bijv. lees over de duur van copyright en de uitzonderingen daarop ziet er niet heel anders uit dan wat andere Europese landen doen. Ik vraag me af of het verschil niet meer zit in de manier van handhaving van de wet. Het is apart.

  5. #55

    Standaard

    Hij is weer verkrijgbaar op Amazon.es & is goedkoper geworden (Verkoper: DVD Store Spanje), namelijk € 10,70:

    https://www.amazon.es/gp/product/B08...?ie=UTF8&psc=1

  6. #56

    Standaard

    Ik wacht met spanning op je review van de beeld en geluidskwaliteit en de extra's, subs etc... (en is er toevallig daar geen bootleg van The Abyss?)

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hij is weer verkrijgbaar op Amazon.es & is goedkoper geworden (Verkoper: DVD Store Spanje), namelijk € 10,70:

    https://www.amazon.es/gp/product/B08...?ie=UTF8&psc=1
    Verzendkosten van €13,- zijn dan wel weer aan de forse kant.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Verzendkosten van €13,- zijn dan wel weer aan de forse kant.
    Heb ik niet gezien, mijn verzendkosten waren nog geen 4 euro! (Maar dat was toen Amazon zelf waar ik het gekocht/besteld heb). Dit zal misschien komen omdat het een externe verkoper is?

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Heb ik niet gezien, mijn verzendkosten waren nog geen 4 euro! (Maar dat was toen Amazon zelf waar ik het gekocht/besteld heb). Dit zal misschien komen omdat het een externe verkoper is?
    Denk inderdaad dat het hem daar in zit.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Denk inderdaad dat het hem daar in zit.
    Maar dan toch een flink verschil zeg. Jammer dat er mensen zijn die flink willen profiteren van andere mensen.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar dan toch een flink verschil zeg. Jammer dat er mensen zijn die flink willen profiteren van andere mensen.
    Denk niet dat dit het is hoor. Amazon heeft internationale voordelige afspraken met postbedrijven, dat hebben wederverkopers vaak niet. Dus zit je voor een Europees pakketje zo op de 13,-.

  12. #62

    Standaard

    In ieder geval ben ik benieuwd naar de schijf, als ie volgende week op de mat valt (afgaande op de mail).

  13. #63

    Standaard

    Zijn er hier mensen die de schijf toch besteld hebben, ondanks het feit dat het een Bootleg is? Ik heb hem besteld omdat ik hem graag in een goede kwaliteit op Blu-ray heb, in plaats van de slechte DVD, waar we het tot nu toe mee moeten doen.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Ik wacht met spanning op je review van de beeld en geluidskwaliteit en de extra's, subs etc... (en is er toevallig daar geen bootleg van The Abyss?)
    Gezien de film te zien is op de diverse streaming diensten, zijn er ook bootlegs.
    Hoofdzakelijk in Oost-Europa en Rusland.


    The Abyss
    PG-13 • Adventure, Science Fiction, Action • Movie • 1989
    James Cameron's deep-sea thriller about a team of underwater oil drillers who encounter an alien presence.
    https://www.hulu.com/movie/the-abyss...e-3b0c0c345dee


    The Abyss
    Action, Suspense|PG-13|2 hr 20 min|1989|5.1|HD
    https://www.hbo.com/movies/the-abyss


    De diverse streaming diensten...


    HBO Streaming James Cameron’s ‘The Abyss’ in HD and Original Aspect Ratio!

    One of the most highly demanded Blu-ray releases is that of James Cameron‘s deep-sea sci-fi thriller The Abyss, in which a civilian diving team is enlisted to search for a lost nuclear submarine and face danger while encountering an alien aquatic species (IMDb).
    Cameron had expressed a desire to get remasters of both The Abyss and True Lies done by the end of 2018, and while this never happened, it’s possible they were completed over the past year.
    Back in March, Skip Kimball, who recently worked with Cameron on Avatar and Alita: Battle Angel, teased work had begun on a 4K remaster of the sci-fi classic that stars Ed Harris, Mary Elizabeth Mastrantonio, Michael Biehn, Leo Burmester, and Todd Graff.
    Now, while we wait for an official release and/or announcement, HBO has one final present to end the decade – their service is now streaming Cameron’s The Abyss in HD and its original aspect ratio! According to producer Spence Nicholson, who first caught wind of the newly added content, this streaming file comes via the new 4K transfer, although it appears to only be presented in HD.
    This is huge, huge, huge news for fans who have been clamoring for The Abyss on Blu-ray as its also the first time the film has been available in HD on a streaming service (that we’re aware of).

    https://www.justwatch.com/us/movie/the-abyss

    Die van Starz iheeft denk ik beste transfer want die heeft recente codes als DD+ (EAC) 5.1 geluid op 640kb/s...
    Laatst aangepast door Hombre : 12-06-2020 om 09:57
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #65

    Standaard

    DISC INFO:

    Disc Title: MENTIRAS ARRIESGADAS
    Disc Size: 38.555.973.492 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No
    Extras: 50Hz Content
    BDInfo: 0.5.8

    PLAYLIST REPORT:

    Name: 00000.MPLS
    Length: 2: 20:47.981 (h:m:s.ms)
    Size: 36.203.563.008 bytes
    Total Bitrate: 34,28 Mbps

    VIDEO:

    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 25800 kbps 1080p / 23,976 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio Spanish 2205 kbps 5.1 / 48 kHz / 2205 kbps / 16-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1152 kbps / 16-bit)
    Dolby Digital Audio Spanish 256 kbps 2.0 / 48 kHz / 256 kbps
    DTS-HD Master Audio English 2191 kbps 5.1 / 48 kHz / 2191 kbps / 16-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1152 kbps / 16-bit)
    Dolby Digital Audio German 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps
    Dolby Digital Audio French 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps
    Dolby Digital Audio Italian 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps

    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics Spanish 0,352 kbps
    Presentation Graphics Spanish 20,898 kbps
    Presentation Graphics English 21,977 kbps
    Presentation Graphics German 20,049 kbps
    Presentation Graphics French 19,597 kbps
    Presentation Graphics Italian 19,269 kbps
    Presentation Graphics German 0,235 kbps
    Presentation Graphics French 0,226 kbps
    Presentation Graphics Italian 0,200 kbps
    Presentation Graphics Portuguese 17,560 kbps

  16. #66

    Standaard

    Einglijk best vreemd dat er ook best veel andere talen op staan, terwijl de disc daar niet verkocht word...

    Maar nu het belangrijkste!!!!

    Hoe is de kwaliteit?????
    "A man's got to know his limitations", ...

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Einglijk best vreemd dat er ook best veel andere talen op staan, terwijl de disc daar niet verkocht word...

    Maar nu het belangrijkste!!!!

    Hoe is de kwaliteit?????
    Mijne is verstuurd & krijg hem dinsdag binnen (Althans dat geeft de Track & Trace aan). Ik laat wel weten hoe de kwaliteit is.

  18. #68

    Standaard

    Hier de Unboxing (Vanaf 1:50):


  19. #69

    Standaard

    Blijkbaar is de Blu-ray "geript" van het D-Theater format gebaseerd op D-VHS: https://www.myce.com/news/remember-d...hs-tape-79207/

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Blijkbaar is de Blu-ray "geript" van het D-Theater format gebaseerd op D-VHS: https://www.myce.com/news/remember-d...hs-tape-79207/
    Vanwaar trek je die conclusie? Ik zie dat niet zomaar in het artikel staan...

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vanwaar trek je die conclusie? Ik zie dat niet zomaar in het artikel staan...
    De link waar ik dat gelezen heb, mag ik helaas hier niet vermelden. Had trouwens nooit iets mee gekregen van D-Theater, dus vond de video interessant.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 18-06-2020 om 11:51

  22. #72

    Standaard

    De schijf zou afgelopen dinsdag bij me afgeleverd worden, maar helaas nog niks binnen, dit terwijl hij afgelopen zaterdag Duitsland heeft verlaten.

    Zie onderstaande (door Google vertaalde) Track n Trace, ik vind het een beetje erg langzaam gaan eerlijk gezegd.

    Dezelfde tekst staat er nog steeds op & als ik de code van DHL invul bij DHL krijg ik alleen te zien dat de zending gegevens zijn ontvangen.

    Volgens mij had hij er al lang moeten zijn:

    Wordt verzonden met DHL_CONNECT


    Tracking-ID: .................................................. ..........


    Zaterdag 13 juni
    11:17 uur
    Het pakket heeft een Amazon-installatie achtergelaten
    Schkeuditz, Sachsen DE


    06:38
    Het pakket heeft een Amazon-installatie achtergelaten
    Coslada, Madrid, (Spanje), Madrid ES



    Vrijdag 12 juni

    De bestelling is verzonden



  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De schijf zou afgelopen dinsdag bij me afgeleverd worden, maar helaas nog niks binnen, dit terwijl hij afgelopen zaterdag Duitsland heeft verlaten.

    Zie onderstaande (door Google vertaalde) Track n Trace, ik vind het een beetje erg langzaam gaan eerlijk gezegd.

    Dezelfde tekst staat er nog steeds op & als ik de code van DHL invul bij DHL krijg ik alleen te zien dat de zending gegevens zijn ontvangen.

    Volgens mij had hij er al lang moeten zijn:

    Wordt verzonden met DHL_CONNECT


    Tracking-ID: .................................................. ..........



    Zaterdag 13 juni
    11:17 uur
    Het pakket heeft een Amazon-installatie achtergelaten
    Schkeuditz, Sachsen DE


    06:38
    Het pakket heeft een Amazon-installatie achtergelaten
    Coslada, Madrid, (Spanje), Madrid ES



    Vrijdag 12 juni

    De bestelling is verzonden


    Ik heb ook 2 pakketten die op sortering blijven staan al 3 dagen. Net DHL eens even gecontacteerd.
    Nooit eerder problemen gehad.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik heb ook 2 pakketten die op sortering blijven staan al 3 dagen. Net DHL eens even gecontacteerd.
    Nooit eerder problemen gehad.
    Heb precies het zelfde. Ook zelfde locatie en datum en van Amazon een mail met daarin de opmerking dat het pakketje “misschien” tussen 17 en 22 juni aankomt. Indien niet dan kan ik vanaf de 23e een refund-actie aanvragen. Vreemd!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik heb ook 2 pakketten die op sortering blijven staan al 3 dagen. Net DHL eens even gecontacteerd.
    Nooit eerder problemen gehad.
    Ik weet niet wat er bij jou uitkwam, maar ik heb contact met ze opgenomen via Facebook & dit werd mij verteld:

    Hoi Raymond, wij voeren alleen de levering uit in Nederland en helaas hebben wij dit pakket nog niet ontvangen. Ik moet je aanraden om contact op te nemen met Amazon. Zij kunnen dit voor je nakijken en indien nodig vanuit het land van herkomst een onderzoek starten. Hopelijk is er dan snel meer duidelijkheid. Groetjes, Jip

    Even later zeiden ze dit:

    Hoi Raymond, ik ga er ook vanuit dat we het wel krijgen, het is namelijk wel aangemeld. Maar voor het fysiek binnen is zal je denk ik nog even moeten wachten. Groetjes, Judith

    Ik vind het wel raar hoor, het had er al moeten zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Heb precies het zelfde. Ook zelfde locatie en datum en van Amazon een mail met daarin de opmerking dat het pakketje “misschien” tussen 17 en 22 juni aankomt. Indien niet dan kan ik vanaf de 23e een refund-actie aanvragen. Vreemd!
    Dat ze gelijk beginnen over een Refund & niet over een Re-shipment. Erg raar of niet soms?

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 18-06-2020 om 12:43

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •