Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 115 van 115 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Dit kreeg ik ook nog toe gemaild:

    Hola:

    Hemos recibido nueva información sobre la fecha de
    salida a la venta del videojuego que compraste en preventa en el pedido que realizaste el 07 de junio de 2020 (Pedido nº: .......................). El/los producto(s) siguiente(s) se van a enviar antes de lo esperado inicialmente en base a la nueva fecha de salida a la venta:

    "Mentiras Arriesgadas BD 1994 True Lies [Blu-ray]"
    Fecha de llegada estimada previa: 16 de junio de 2020 - 17 de junio de 2020
    Nueva fecha de llegada estimada: 15 de junio de 2020 - 16 de junio de 2020

    Si quieres comprobar la evolución de tu pedido mira en esta página de Mi Cuenta:

    ¡Esperamos volver a verte pronto!

    Atentamente,

    Servicio de Atención al Cliente
    Amazon.es
    https://www.amazon.es/

    Nota: este correo ha sido enviado desde una dirección e-mail que no acepta correos entrantes. Por favor, no respondas a este e-mail.

    *****
    ¿QUÉ HAGO SI QUIERO MODIFICAR O CANCELAR MI PEDIDO?
    Si tu pedido no ha entrado en proceso de envío, puedes modificarlo o cancelarlo accediendo a Mi Cuenta:
    https://www.amazon.es/mi-cuenta
    Si tu pedido ya ha sido enviado, no podrás realizar cambios ya que eso significa que está de camino a la dirección de entrega facilitada.

    *****
    ¿QUÉ PUEDO HACER SI SE HA ENVIADO UN PRODUCTO Y YA NO LO QUIERO?
    Si ya no quieres tu pedido, puedes rechazarlo en el momento de la entrega o devolverlo para que te reembolsemos el importe del mismo. Para saber cómo devolver un producto, visita la siguiente página:
    https://www.amazon.es/devuelve_un_producto

    *****
    ¿TIENES MÁS PREGUNTAS?
    Si tienes más preguntas sobre este pedido, puedes contactar con nuestro Servicio de Atención al Cliente haciendo clic en el siguiente enlace:
    https://www.amazon.es/contacto
    *****

    Dus aan de ene kant snap ik wel dat datums veranderen, wellicht zal hij misschien wel komen, maar ik blijf het raar vinden dat zo'n scherm van de Track N Trace niet veranderd in al die tijd. Het zou netjes zijn als zo'n DHL scherm iets veranderd, of tenminste een melding geeft en dus geen stilte. En misschien ongeduldig ik, maar toch raar dat het zolang moet duren gezien de afstand tussen beide landen. Als het nu uit Amerika zou komen ok, maar uit Duitsland? Dat had echt wel sneller gekund.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 22-06-2020 om 17:50

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Dus aan de ene kant snap ik wel dat datums veranderen, wellicht zal hij misschien wel komen, maar ik blijf het raar vinden dat zo'n scherm van de Track N Trace niet veranderd in al die tijd. Het zou netjes zijn als zo'n DHL scherm iets veranderd, of tenminste een melding geeft en dus geen stilte. En misschien ongeduldig ik, maar toch raar dat het zolang moet duren gezien de afstand tussen beide landen. Als het nu uit Amerika zou komen ok, maar uit Duitsland? Dat had echt wel sneller gekund.
    Ole!

    Is het niet wachten op “James Cameron die de film niet wil releasen” dan is het wel wachten op “DHL”.

    UPDATE: zie net bericht van Amazon dat als hij vandaag niet binnen komt ik morgen een refund-actie kan doen.
    Laatst aangepast door wolverine : 22-06-2020 om 18:01
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    ... UPDATE: zie net bericht van Amazon dat als hij vandaag niet binnen komt ik morgen een refund-actie kan doen.
    Dat is netjes, maar erg jammer, want veel mensen uit diverse landen krijgen & hebben hem wel gekregen & wij vissen wellicht achter het net als buurland van de verzendplaats

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat is netjes, maar erg jammer, want veel mensen uit diverse landen krijgen & hebben hem wel gekregen & wij vissen wellicht achter het net als buurland van de verzendplaats
    De routering bij Amazon is soms onnavolgbaar.
    Donderdag is er wat verzonden en gisteren is het aangekomen.

    Op vrijdag was het aangekomen bij Amazon in Krefeld (niet al te ver over de grens bij Venlo) om vervolgens naar Schonefeld, Brandenburg (bij Berlijn aan de andere kant van het land) te gaan.
    Daarna is het weer naar Keulen (weer terug dus naar de andere kant van het land) gegaan en van daaruit naar mij.

    Rare route.

  5. #105

    Standaard

    Iemand enig idee hoe ik geld terug kan vragen bij amazon.es? Is daar bijvoorbeeld een button voor? Vertaal me rot met google.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De routering bij Amazon is soms onnavolgbaar.
    Donderdag is er wat verzonden en gisteren is het aangekomen.

    Op vrijdag was het aangekomen bij Amazon in Krefeld (niet al te ver over de grens bij Venlo) om vervolgens naar Schonefeld, Brandenburg (bij Berlijn aan de andere kant van het land) te gaan.
    Daarna is het weer naar Keulen (weer terug dus naar de andere kant van het land) gegaan en van daaruit naar mij.

    Rare route.
    Inderdaad som heel gek, in UK lijkt mijn pakje op en neer te zijn gegaan:

    Monday, 15 June
    12:17 PM
    Delivered to customer
    DEPOT WADDINXVEEN,


    7:14 AM
    Out for delivery
    DEPOT WADDINXVEEN,



    Sunday, 14 June
    5:23 PM
    Parcel arrived at a carrier facility
    DEPOT VENLO,



    Saturday, 13 June
    10:17 AM
    Package departed an Amazon facility
    Dormagen, NW DE



    Friday, 12 June
    8:56 PM
    Package arrived at an Amazon facility
    Dormagen, Cologne DE


    3:42 PM
    Package departed an Amazon facility
    Garbsen, Hannover DE


    2:28 PM
    Package arrived at an Amazon facility
    Garbsen, Hannover DE



    Thursday, 11 June
    1:22 PM
    Package departed an Amazon facility
    Rochester, Kent GB


    8:25 AM
    Package arrived at an Amazon facility
    Peterborough, Cambridgeshire UK


    12:11 AM
    Package arrived at an Amazon facility
    Rochester, Medway GB



    Wednesday, 10 June
    12:09 PM
    Package departed an Amazon facility
    Rochester, Kent GB


    7:01 AM
    Package arrived at an Amazon facility
    Rochester, Medway GB



    Package has shipped



  7. #107

    Standaard

    Nou goed nieuws, ik heb hem binnen! Wel via de reseller met de duurdere verzendkosten, maar ik heb hem in ieder geval. Het is op zich een basic uitgave, maar de rode keepcase is leuk gedaan. Bij opstarten gaat de disc direct naar het menu. Hier zie je bewegende filmbeelden met daaronder de opzwepende score. De verdere menu-opties zijn statisch en in het hoofdmenu krijg je een pistooltje als cursor en bij andere menu’s een hand granaat. Leuk gedaan. Dan de film. Het begindeel van de film is niet optimaal met de titels niet strak op beeld (beetje telecine wobble) en best wat grain en een artefactje hier en daar. Ook is het beeld best wel wat soft. Daarna wordt het wel beter en wordt het beeld wat schoner en scherper. Bitrate is gemiddeld zo’n 25-27 mbps. Kleuren zijn soms wel een beetje vaal, vooral de huidtonen komen soms een beetje onnatuurlijk over. Verder bij heftige actiescenes wel wat extra bewegingsonscherpte en wat extra grain. Ondertiteling is goed gedaan. De vertaling is goed en de originele burnt-in subs (als Harry bijv Arabisch spreekt) zijn intact gelaten met verder geen extra ondertiteling erbij. De DTS-HD MA 5.1-track is verder echt best wel een goede track. Dialogen helder, mooie spreiding en ook het laag doet het goed. Bij actiescenes en ontploffingen opent de track zich helemaal lekker. De extra’s zijn ook best leuk met een making-of van 23 min, featurette van 7 min, interviews, premiere beelden (5 min) en een teaser trailer, tv spot en trailer. Al met al een best leuk in elkaar gezette release waarbij wel de beeldkwaliteit nog wel een beetje achterblijft. Zelfs op het medium BD kan er nog wel een strakkere scan gemaakt worden voor een betere 1080p-transfer. Een 4K transfer zou natuurlijk helemaal top zijn. Maar totdat JC over de brug komt is deze versie wel de beste hoe je de film kan bekijken. En dat is zeker geen straf, als je je verwachtingen wel bijstelt en geen topkwaliteit transfer verwacht.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou goed nieuws, ik heb hem binnen! Wel via de reseller met de duurdere verzendkosten, maar ik heb hem in ieder geval. Het is op zich een basic uitgave, maar de rode keepcase is leuk gedaan. Bij opstarten gaat de disc direct naar het menu. Hier zie je bewegende filmbeelden met daaronder de opzwepende score. De verdere menu-opties zijn statisch en in het hoofdmenu krijg je een pistooltje als cursor en bij andere menu’s een hand granaat. Leuk gedaan. Dan de film. Het begindeel van de film is niet optimaal met de titels niet strak op beeld (beetje telecine wobble) en best wat grain en een artefactje hier en daar. Ook is het beeld best wel wat soft. Daarna wordt het wel beter en wordt het beeld wat schoner en scherper. Bitrate is gemiddeld zo’n 25-27 mbps. Kleuren zijn soms wel een beetje vaal, vooral de huidtonen komen soms een beetje onnatuurlijk over. Verder bij heftige actiescenes wel wat extra bewegingsonscherpte en wat extra grain. Ondertiteling is goed gedaan. De vertaling is goed en de originele burnt-in subs (als Harry bijv Arabisch spreekt) zijn intact gelaten met verder geen extra ondertiteling erbij. De DTS-HD MA 5.1-track is verder echt best wel een goede track. Dialogen helder, mooie spreiding en ook het laag doet het goed. Bij actiescenes en ontploffingen opent de track zich helemaal lekker. De extra’s zijn ook best leuk met een making-of van 23 min, featurette van 7 min, interviews, premiere beelden (5 min) en een teaser trailer, tv spot en trailer. Al met al een best leuk in elkaar gezette release waarbij wel de beeldkwaliteit nog wel een beetje achterblijft. Zelfs op het medium BD kan er nog wel een strakkere scan gemaakt worden voor een betere 1080p-transfer. Een 4K transfer zou natuurlijk helemaal top zijn. Maar totdat JC over de brug komt is deze versie wel de beste hoe je de film kan bekijken. En dat is zeker geen straf, als je je verwachtingen wel bijstelt en geen topkwaliteit transfer verwacht.
    Met welke vervoerder is de jouwe binnengekomen Rogier? En hoelang heeft hij er over gedaan vanaf het moment van bestellen tot afleveren bij je?

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Inderdaad som heel gek, in UK lijkt mijn pakje op en neer te zijn gegaan:

    Monday, 15 June
    12:17 PM
    Delivered to customer
    DEPOT WADDINXVEEN,


    7:14 AM
    Out for delivery
    DEPOT WADDINXVEEN,



    Sunday, 14 June
    5:23 PM
    Parcel arrived at a carrier facility
    DEPOT VENLO,



    Saturday, 13 June
    10:17 AM
    Package departed an Amazon facility
    Dormagen, NW DE



    Friday, 12 June
    8:56 PM
    Package arrived at an Amazon facility
    Dormagen, Cologne DE


    3:42 PM
    Package departed an Amazon facility
    Garbsen, Hannover DE


    2:28 PM
    Package arrived at an Amazon facility
    Garbsen, Hannover DE



    Thursday, 11 June
    1:22 PM
    Package departed an Amazon facility
    Rochester, Kent GB


    8:25 AM
    Package arrived at an Amazon facility
    Peterborough, Cambridgeshire UK


    12:11 AM
    Package arrived at an Amazon facility
    Rochester, Medway GB



    Wednesday, 10 June
    12:09 PM
    Package departed an Amazon facility
    Rochester, Kent GB


    7:01 AM
    Package arrived at an Amazon facility
    Rochester, Medway GB



    Package has shipped


    Dan is het wel heel raar dat de jouwe wel in Nederland aankomt & de mijne blijkbaar niet:

    Wordt verzonden met DHL_CONNECT


    Tracking-ID: .............................


    Zaterdag 13 juni
    11:17 uur
    Pakket heeft een Amazon-installatie achtergelaten
    Schkeuditz, Sachsen DE


    06:38
    Pakket heeft een Amazon-installatie achtergelaten
    Coslada, Madrid, (Spanje), Madrid ES



    Vrijdag 12 juni

    De bestelling is verzonden




    De uren worden weergegeven in de lokale tijdzone.

  10. #110

    Standaard

    Ik zal even kijken Raymond en het zo nodig per PM laten weten. Zullen we dit topic verder schoon houden van ellenlange Posts met allerlei Track&trace info? Wordt een beetje erg off topic allemaal. En het gaat uiteindelijk om de release zelf, zullen we het daarover gaan hebben hier? Lijkt me goed plan

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zal even kijken Raymond en het zo nodig per PM laten weten. Zullen we dit topic verder schoon houden van ellenlange Posts met allerlei Track&trace info? Wordt een beetje erg off topic allemaal. En het gaat uiteindelijk om de release zelf, zullen we het daarover gaan hebben hier? Lijkt me goed plan

  12. #112

    Standaard

    Ik heb hem inmiddels opnieuw besteld via Amazon.es bij DVD STORE SPAIN. Hopelijk komt deze wel aan . De schijf zal in ieder geval beter zijn dan de dvd!

  13. #113

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Je pakje zou ook hier tussen gezeten kunnen hebben:

    https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nede...van-aliexpress
    Pffff, wat erg zeg. Echt klote voor alle gedupeerden. Hopelijk komt mijn 2e bestelling wel aan. Overigens heeft Amazon.es mij het geld teruggestort van de oorspronkelijke bestelling. Dus dat is wel netjes van ze, al had ik natuurlijk liever de schijf geleverd gekregen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 24-06-2020 om 06:58

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb hem inmiddels opnieuw besteld via Amazon.es bij DVD STORE SPAIN. Hopelijk komt deze wel aan . De schijf zal in ieder geval beter zijn dan de dvd!
    Deze order is straks gelukkig bezorgd & ditmaal niet door DHL, maar door Postnl. Toch raar dat de ene levertijd zo snel is & de andere is spoorloos lijkt het wel, want sinds 13 Juni is ie spoorloos.

    In ieder geval ben ik blij dat ik de film eindelijk nu op Blu-ray heb, maar jammer dat het zo'n gedoe heeft opgeleverd.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •