Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Question The Deer Hunter in een speciaal jasje

    Bij Media Markt zag ik een x een wel hele speciale uitvoering van The Deer Hunter liggen. De BD zat in een soort boekvorm dus niet in plastic. Echter daarna nooit meer gezien ook niet op internet.

    Iemand een idee welke versie dat zou kunnen zijn?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    Die film is onderdeel van de StudioCanal collection, en die komen allemaal in zo'n digibook.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #3

    Standaard

    Je bedoelt waarschijnlijk de onderstaande versie, dit is de Blu Ray uit de Studio Canal Collection.



  4. #4

    Standaard

    Die ik zag had een witte omhulsel. Hele vreemde omhulsel. Ruw afgewerkt in een boekvorm, maar als die uitkomt zoals hierboven Einzelganger dan wil ik hem ook wel hebben.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Die ik zag had een witte omhulsel. Hele vreemde omhulsel. Ruw afgewerkt in een boekvorm, maar als die uitkomt zoals hierboven Einzelganger dan wil ik hem ook wel hebben.
    Ik heb de Studio Canal-uitgave (zie de post van Einzelgänger) vorige maand nog gekocht bij Free Record Shop voor 14,99. Dus als je snel bent... Overigens hanteert FRS een beetje vreemd prijsbeleid de laatste tijd, waarbij met name van nogal wat Blu-rays de prijzen in de winkels lager zijn dan op internet.

  6. #6

    Standaard

    The Graduate is ook zo'n film uit die collectie. Bij Media Markt en Saturn hebben ze die geregeld in de bakken staan.

  7. #7

    Standaard

    Als we het over de Studio Canal-collectie gaan hebben kunnen we beter doorgaan met de discussie in het reeds bestaande topic:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=69631

  8. #8

    Standaard

    Weet iemand of the Deer Hunter een nieuwe transfer heeft gekregen? In Amerika is er zo te zien een digi-book en lijkt de transfer verbetert. De uitgave in Ned. komt in maart dit jaar.

    http://www.blu-ray.com/movies/The-De...Blu-ray/36392/
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Weet iemand of the Deer Hunter een nieuwe transfer heeft gekregen? In Amerika is er zo te zien een digi-book en lijkt de transfer verbetert. De uitgave in Ned. komt in maart dit jaar.

    http://www.blu-ray.com/movies/The-De...Blu-ray/36392/
    De US-uitgave is geen digibook, al lijkt het er wel een beetje op.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb nergens ook maar iets gelezen over een andere transfer, dus ik denk dat die hetzelfde is als de Europese uitgave.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Hmm okay.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb nergens ook maar iets gelezen over een andere transfer, dus ik denk dat die hetzelfde is als de Europese uitgave.
    ??? Nergens ook maar iets gelezen?
    De Universal transfer is absoluut niet dezelfde als de Studio Canal / Optimum transfer en dat is op heel veel plaatsen uitvoerig besproken.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    ??? Nergens ook maar iets gelezen?
    De Universal transfer is absoluut niet dezelfde als de Studio Canal / Optimum transfer en dat is op heel veel plaatsen uitvoerig besproken.
    Of de EU versie is beter dat ik het me daardoor niet herinner(is voor mij niet zo belangrijk dan).

    Ff gekeken op het blu-ray.com forum waar aangegven wordt of er betere versies zijn van BD's die niet uit de US komen:

    Deer Hunter, The
    US - DTS-HD MA 5.1 with no pitch issue, moderate DNR & EE, extras
    UK (Studio Canal) - DTS-HD MA 5.1 with pitch issue, DTS-HD MA 2.0 is problem free, no DNR or EE, extras (Region A & B)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    Als het leuk vindt moet je ook even de DVDBeaver vergelijking bekijken. Die heeft alle releases (DVD en Blu-ray) naast elkaar staan.

  15. #15

    Standaard

    "While we may not recommend a double dip for those that own the European 1080P - everyone else who should indulge in the Universal - one of the most powerful and emotive Blu-ray experiences that I have yet had."

  16. #16

    Standaard

    Ik begrijp niet dat er zo licht over die pitchfout in de Studio Canal 5.1 audio track wordt gedaan. Voor mij betekent het dat ik ik alleen de 2.0 track wil horen. Voor mij liever de Universal disc dus.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Ik begrijp niet dat er zo licht over die pitchfout in de Studio Canal 5.1 audio track wordt gedaan. Voor mij betekent het dat ik ik alleen de 2.0 track wil horen. Voor mij liever de Universal disc dus.
    Wat is een 'pitchfout'? Kan me daar totaal geen voorstelling van maken.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat is een 'pitchfout'? Kan me daar totaal geen voorstelling van maken.
    Met pitch wordt toonhoogte bedoeld. Die is bij de Studio Canal-uitgave niet juist.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Met pitch wordt toonhoogte bedoeld. Die is bij de Studio Canal-uitgave niet juist.
    Iets te hoog begrijp ik, waarvan je overigens alleen 'last' van schijnt te hebben bij de muziek. Als je de originele soundtrack niet kent, zal het wellicht amper opvallen.
    Er is ook niet veel over te vinden op het internet, dus de vraag is hoe hinderlijk dat nu is. Ik zal de Studio Canal-versie binnenkort eens bekijken. Benieuwd of het mij irriteert.

  20. #20

    Standaard

    Voor velen is het geen probleem maar het stoort mij altijd erg. Het is ook de reden dat ik vroeger altijd NTSC DVDs importeerde. PAL DVDs hebben altijd een 4% hogere pitch. Als je jarenlang Europese DVDs hebt gekocht zonder ooit iets te hebben gemerkt moet je je er idd niet druk om maken

  21. #21

    Standaard

    Heb de film bekeken en ziet er zeer goed uit. Prachtig beeld. Een paar kleine witte stipjes ontdekt in het begin, maar verder schoon.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  22. #22

    Standaard

    Afgelopen weekend eindelijk de film (NL versie) gekeken (ca. 5 jaar geleden gekocht). Echter er stonden geen extra's op.

    Is volgens mij gelijk aan deze versie http://www.dvdcompare.net/comparison...p?fid=15554#13 want als ik hem in de Engelse taal opstart krijgt ik het logo van Optimum Releasing. Mijn versie kwam ik een keepcase, met extra's vermeldt op de achterkant.

    Is hij misschien toendertijd opnieuw uitgebracht i.v.m. het pitchprobleem, en zijn ze de extra's vergeten? Iemand een idee?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Afgelopen weekend eindelijk de film (NL versie) gekeken (ca. 5 jaar geleden gekocht). Echter er stonden geen extra's op.

    Is volgens mij gelijk aan deze versie http://www.dvdcompare.net/comparison...p?fid=15554#13 want als ik hem in de Engelse taal opstart krijgt ik het logo van Optimum Releasing. Mijn versie kwam ik een keepcase, met extra's vermeldt op de achterkant.

    Is hij misschien toendertijd opnieuw uitgebracht i.v.m. het pitchprobleem, en zijn ze de extra's vergeten? Iemand een idee?
    Heb je al popup menu gebrobeerd, er zijn namelijk Bluray waar je alleen de extra's menu kan oproepen tijdens de film.

    Ik denk dat ik zelf de film nooit heb gekocht omdat ooit ergens heb gelezen dat er versie was met cover fout. Maar er zou ook goede moeten zijn. Misschien dat er verschil in barcode was (of kijkwijzer logo rechts of links), daar staat me iets van bij of was iets met Universal / Canal + dat goede uitgaven alleen Universal was.

    Heb je de barcode en misschien ook het jaartal dat er bij staat op de disc en achterkant.

    Op bol.com staat deze versie met balk onder en kijkcijfer rechts met barcode 5050582576917

    Laatst aangepast door pietdvd : 01-03-2021 om 16:57

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    De barcode is: barcode 5050582576917

    De disc heeft het artwork van de StudioCanal Collection, en dit komt ook voorbij op de disc.Het menu heeft de volgende keuze's: Start de film, selecteer een scene, audio. Met de pijl terug kun je voor een "land" kiezen. Zelfde menu komt naar voren met het pop up menu.

    De disc heeft als jaartal 2009 (toen is hij als digibook uitgebracht). De inlay heeft als jaartal 2013 (heruitgave in keepcase?)

    Bijlage 11791Bijlage 11790Bijlage 11792
    Laatst aangepast door Johan1967 : 01-03-2021 om 18:21

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •