De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De bioscopen zijn weer open!

    De bioscopen zijn weer open!

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zijn er hier al mensen die weer naar de bioscoop zijn geweest? Wat waren de ervaringen? Ikzelf ga 29/6 weer naar de bios.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Zijn er hier al mensen die weer naar de bioscoop zijn geweest? Wat waren de ervaringen? Ikzelf ga 29/6 weer naar de bios.
    Ik ga morgen, 3 films op de planning staan bij Pathe Eindhoven.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Zijn er hier al mensen die weer naar de bioscoop zijn geweest? Wat waren de ervaringen? Ikzelf ga 29/6 weer naar de bios.
    inmiddels alweer 4x geweest bij Pathe Arnhem. Netjes geregeld hoor. Het is rustig. Schoon. Vriendelijk. Niks aan het handje. Filmaanbod is natuurlijk nog wat pover, maar toch leuk om een aantal oude films op het witte doek te zien.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #5

    Standaard

    Wat heb je gezien, Wolverine?
    Zelfde vraag overigens aan de anderen, kwestie om eens te vergelijken wat er zoal draait. Ik ben nog altijd aan het wachten op Wonder Woman 1984 en Tenet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat heb je gezien, Wolverine?
    Zelfde vraag overigens aan de anderen, kwestie om eens te vergelijken wat er zoal draait. Ik ben nog altijd aan het wachten op Wonder Woman 1984 en Tenet.
    Ik ga morgenvroeg eerst naar ''Rundfunk: Jachterwachter'', vervolgens naar ''The Wretched'' & tenslotte ga ik naar ''I Still Believe''!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat heb je gezien, Wolverine?
    Zelfde vraag overigens aan de anderen, kwestie om eens te vergelijken wat er zoal draait. Ik ben nog altijd aan het wachten op Wonder Woman 1984 en Tenet.
    Tenet is uitgesteld tot eind augustus en Wonder Woman komt ook niet veel eerder.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Tenet is uitgesteld tot eind augustus en Wonder Woman komt ook niet veel eerder.
    Heb het juist gelezen. D'oh!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •