De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Blue Beetle (UHD)

  1. #1

    Standaard Blue Beetle (UHD)

    Blue Beetle (UHD)

    Blue Beetle krijgt een 4K UHD/BD-uitgave die zowel technisch als op het gebied van extra's dik in orde is.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Jullie geven op jullie site een 7 en ik geef op mijn site ook een 7. Dan zal daar toch iets van waar zijn...

    De kans op een sequel is deze keer wel niet nul gezien de post credits scene. De film is ook voldoende "gescheiden" van de rest van het DC-universum om de potentiële Supermannen en Batmannen niet voor de voeten te lopen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Jullie geven op jullie site een 7 en ik geef op mijn site ook een 7. Dan zal daar toch iets van waar zijn...

    De kans op een sequel is deze keer wel niet nul gezien de post credits scene. De film is ook voldoende "gescheiden" van de rest van het DC-universum om de potentiële Supermannen en Batmannen niet voor de voeten te lopen.
    Tja, ik ben bang dat het een open einde blijft. Blue Beetle heeft te weinig connectie met andere DC helden dat hij bijv in een cameo of in een gecombineerde verhaallijn kan optreden. En deze film heeft een niet dusdanige deuk in een pakje boter geslagen dat een volwaardig solo-vervolg er gaat komen denk ik.

  4. #4

    Standaard

    Toevallig vandaag gekeken, was vermakelijk en voor mij ook een 7.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •