Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 188 van 188 worden weergegeven.

Standaard

Ik las het ook op een forum, ze worden niet meer verkocht. Ik heb dit jaar ook nog een exemplaar gekocht. De geschiedenis is niet altijd mooi maar om alles maar te wissen. Je kan het natuurlijk ook als educatie zien.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het was wat voorspelbaar maar amazon heeft (in ieder geval op .com en .co.uk) de actuele blu-ray-releases van de site verwijderd. En dat ze echt verwijderd zijn weet ik omdat de link naar de productpagina vanuit mijn bestelling nu een soort 404-error geeft.

Op andere sites is ie trouwens nog wel te bestellen (in ieder geval bij Eureka) maar het is natuurlijk de vraag hoe lang dat gaat duren.
    Bedoel je deze ? https://www.amazon.co.uk/Movie-Birth...1&s=dvd&sr=1-6 Die zie ik nog verkrijgbaar.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bedoel je deze ? https://www.amazon.co.uk/Movie-Birth...1&s=dvd&sr=1-6 Die zie ik nog verkrijgbaar.
    Nee, dat is een film uit 2016. Het gaat om de film uit 1915. Deze uitgaves zijn daarvan:

http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=20693

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Die eerste link gaat naar een dvd, de 2e link gaat naar de Twilight Time uitgave en die kost 60 pond excl. verzending.

De BFI uitgave op BD is de beste versie (beste beeldkwaliteit, 2 disk incl vele extra's) en was rond de 15 euro. Die versie en ook die van MoC, zijn niet meer te vinden op Amazon.

DVDPROFILER

Panasonic P55VT50; SONY STR-DN1080; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A); JBL L830/LC1/HLS410/Control One; BK Gemini II; Logitech Harmony Companion/Google Nest Hub; Nvidia Shield 2017; PS3 60GB

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is toch een boek Pep?

Slechte zaak dat amazon dit doet. Doet mij denken aan bol, die niet zo heel lang geleden ook een paar boeken uit de verkoop haalde.
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Op bol staan er nog een enkele uitgaves van Birth of a Nation van BFI, maar je gaat al gauw tegen de 40 euro.

Standaard

Je hebt helemaal gelijk. Ik zocht in DVD en Blu-ay en ging er blind vanuit dat......

Heb zelf de Kino en die heb ik in 2012 een zesje als waardering gegeven. De betutteling gaat momenteel wel heel ver, maar zal ook weer een keer minder gaan worden. Zo gaat dat met alles in de wereld, op en neer.
    DVDPROFILER

Panasonic P55VT50; SONY STR-DN1080; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A); JBL L830/LC1/HLS410/Control One; BK Gemini II; Logitech Harmony Companion/Google Nest Hub; Nvidia Shield 2017; PS3 60GB

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Die eerste link gaat naar een dvd, de 2e link gaat naar de Twilight Time uitgave en die kost 60 pond excl. verzending.
    Die kost 60 pond omdat ie OOP is en het sowieso een oude Amerikaanse release is. De huidige Britse versie is dus nog wel bij Eureka zelf te koop: https://eurekavideo.co.uk/movie/the-birth-of-a-nation/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Die kost 60 pond omdat ie OOP is en het sowieso een oude Amerikaanse release is. De huidige Britse versie is dus nog wel bij Eureka zelf te koop: https://eurekavideo.co.uk/movie/the-birth-of-a-nation/
    Ik snap dat de Twilight een OOP uitgave is. Het ging er echter over dat de bfi (beste versie) van Amazon is gehaald. De MoC is ook van Amazon verwijderd.

Maar bibliotheken weren nu ook boeken met Zwarte Piet. Toch een bijzondere ontwikkeling.

Standaard

Daarom had ik nog maar snel even Tropic Thunder meebesteld op Amazon Straks gaat die misschien ook OOP, je weet het niet meer tegenwoordig
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer

Ben ik in de picture?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Daarom had ik nog maar snel even Tropic Thunder meebesteld op Amazon Straks gaat die misschien ook OOP, je weet het niet meer tegenwoordig
    Het zou me niet verbazen. Ik sta nergens meer van te kijken.

Voor diegenen die trouwens, net als ik, een voorliefde hebben voor films uit de jaren 30 en 40: klassiekers als The Jazz Singer (de allereerste feature-length geluidsfilm) en Swing Time (volgens velen de beste van de Ginger Rogers/Fred Astaire-musicals) zouden wegens "blackface" ook wel eens onder vuur kunnen komen te liggen. Misschien goed om eens actief op zoek te gaan naar deze titels als je ze nog niet hebt en interesse hebt. Films met een accent op muziek uit die periode hadden vaak wel scenes met blackface en zouden dus in deze tijd wel eens minder goed verkrijgbaar kunnen worden.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten