De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jaws 4K met gelijk een fout

    Heb je zo'n mooi exemplaar van Jaws zit er gelijk een fout in. Gaat gelijk fout bij het menu. Hij wil daar vaak niet starten. Ze zijn nu bezig met een replacement. Weet niet of dit ook geldt voor de Nederlandse uitvoering.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Heb je zo'n mooi exemplaar van Jaws zit er gelijk een fout in. Gaat gelijk fout bij het menu. Hij wil daar vaak niet starten. Ze zijn nu bezig met een replacement. Weet niet of dit ook geldt voor de Nederlandse uitvoering.
    Maandag krijg ik de FR/NL release. Dan zal ik checken.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geen last van op mijn OPPO. Moest wel even wennen, dacht dat ik de Blu-ray erin gestopt had, omdat ik voor het eerst extra's op een UHD zag, maar wauw wat een kwaliteit (Dolby Vision). Ik was echt verbaasd, prima beeld en kleuren en een hele mooie Dolby Atmos-track.

    Nederlandse versie overigens.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Hier geen problemen. Wel toevallig met de bijgeleverde standaard Blu-ray. Opnieuw afspelen en kon weer uit alle talen kiezen. NL/UK disc hier.
    Maar aan die 2012 disc is niets veranderd.

    @pjblack: Over welke buitenlandse uitgave gaat dit? Heb je meer info?
    Laatst aangepast door Pieter V : 12-06-2020 om 11:34

  5. #5

    Standaard

    Ja de normale blu ray is goed. Gaat alleen om de 4K. Daar stokt ie regelmatig bij het menu. Als de film eenmaal loopt geen problemen meer. De gewone blu ray is inderdaad hetzelfde als hiervoor. Ik heb de Special Edition van ZAVVI nu niet meer verkrijgbaar met boekje en een speciale slipcover waar de tanden bewegen. The UK version dus.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #6

    Standaard

    Ik heb even de mail gekopieerd. Het gekke is dat ZAVVI zelf de mail kennelijk niet heeft gestuurd. Heel erg gek.

    Thank you for placing order xxxxx with us for Jaws - Zavvi Exclusive 4K Ultra HD Collector's Edition Steelbook.

    We Just wanted to let you know we have discovered the booklet within the recent Jaws exclusive edition has an error and some of the pages have been printed in the wrong order. From Universal Pictures UK - we apologise for the printing error on the booklet for the Jaws 4K Zavvi exclusive Steelbook. We are currently re-printing the booklet and if you would like a replacement copy please send an email to UPHE.Trad@sonydadc.com with the subject ‘Jaws Replacement Booklet’.

    Please include your full postal address and proof of purchase by the 31st August 2020 and we will send you a new booklet in the post.

    Sorry for any inconvenience this may cause to you.

    If you require any further support or have any additional questions then please contact our customer service team who will be happy to help.

    Regards,

    Zavvi Nederland customer service
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  7. #7

    Standaard

    Hoe weet je van de replacement? Zie niks online staan over een foute disc. Alleen het foute boekje

  8. #8

    Standaard

    Deze mail hebben ze me zo gestuurd. if you would like a replacement copy . Ja ze hebben het ook over het boekje ja. Ik zal dat nog eens goed nakijken. Persoonlijk zou ik de fouten in daar niet zo erg vinden. Bij het opstarten van de blu ray zeker bij 4K heb je wel vaker opstartproblemen. Vaak helpt het als je het een paar keer opnieuw probeert. Bij het boekje zie ik geen gekke dingen. Volgorde anders? Boeit me niet zo. Belangrijkste is dat de disc goed werkt.
    Laatst aangepast door pjblack : 12-06-2020 om 16:51
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #9

    Standaard

    Ze hebben het in die mail echt alleen over het boekje, niet over de disc. Het zou heel goed kunnen dat het aan je speler ligt. Ik kan ook zo snel andere meldingen vinden van mensen die de disc hebben. Heb je de laatste update van je speler gedaan? Heb je een andere speler waar je het uit kunt proberen? Zie je krassen oid op de disc?

  10. #10

    Standaard

    Net de 4K disc 5 keer opgestart en film stukjes bekeken en heb geen problemen.

  11. #11

    Standaard

    Dit zijn volgens internet de specs voor de NL disc

    Disc Label: Jaws.1975
    Disc Size: 99,588,841,306 bytes
    Protection: AACS2
    Playlist: 00040.MPLS
    Size: 84,809,447,424 bytes
    Length: 2:03:56.345
    Total Bitrate: 91.24 Mbps


    (*) Indicates included stream hidden by this playlist.


    VIDEO:

    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-H HEVC Video / 70797 kbps / 2160p / 23.976 fps / 16:9 / Main 10 @ Level 5.1 @ High / 10 bits / 4000nits / HDR10+ v1 Profile B / BT.2020
    * MPEG-H HEVC Video / 5570 kbps / 1080p / 23.976 fps / 16:9 / Main 10 @ Level 5.1 @ High / 10 bits / 4000nits / Dolby Vision FEL / BT.2020


    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS Audio / English / 2.0 / 48 kHz / 448 kbps / 24-bit
    Dolby TrueHD/Atmos Audio / English / 7.1 / 48 kHz / 3709 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -27dB)
    DTS Audio / French / 2.0 / 48 kHz / 448 kbps / 24-bit
    DTS-HD High-Res Audio / French / 7.1 / 48 kHz / 2046 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
    DTS Audio / Italian / 2.0 / 48 kHz / 448 kbps / 24-bit
    DTS Audio / Italian / 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit
    DTS Audio / Czech / 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit


    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------

    Presentation Graphics English / 38.742 kbps
    Presentation Graphics French / 28.832 kbps
    Presentation Graphics Italian / 28.273 kbps
    Presentation Graphics Dutch / 30.083 kbps
    Presentation Graphics Danish / 30.818 kbps
    Presentation Graphics Finnish / 30.723 kbps
    Presentation Graphics Norwegian / 28.023 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De verkeerde foto's staan bij de namen. Dat is de fout.

    IMG_2384.jpg

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oei, dat is wel een behoorlijke fout. Gelukkig heb ik nog de speciale BD-uitgave in mooi boekvorm. Al van te voren had ik bedacht dat ik de disc daarin ga bewaren. Ik ben een zwaar fan van JAWS (zie onderschrift) en vindt dat er maar een poster mooi is en dat is de vintage (die ik ook groot in mijn huis heb hangen), geen van de huidige vind ik mooi, inclusief de steelbook. Is een beetje een tik...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14

    Standaard

    Ik kan me niet herinneren dat er een space station in Jaws zit.

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar wel het verzoek om een grotere boot...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Nee heb een rare afwijking. Er mag geen kras of beschadiging opzitten. Zelfs niet op de steelbook. En dat valt af en toe niet mee. Heb de laatste updates etc. Mijn speler is nu wel 4 jaar oud geloof ik. Een mooie pan. Maar ik heb het wel eens vaker als ik een disc opzet en hij het niet kan lezen. Dan gooi ik hem uit de lade en dan doet ie het vaak wel. Moet wel zeggen dat de 4K gevoeliger is dan de 2K schijfjes. Maar omdat ik het constateerde dacht ik dat ze het menu bedoelde van de disc. Boekje zie ik zelf geen gekke fouten. Komt soms wel voor dat je even geen beeld ziet. Vaak zet ik hem dan op de factory settings. Misschien volgend jaar weer een nieuwe speler. Trouwens Jaws is nog steeds een heerlijke klassieker om te kijken.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  17. #17

    Standaard

    Aha dat is het!!!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    De verkeerde foto's staan bij de namen. Dat is de fout.

    IMG_2384.jpg
    Aha dat is het ja!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Oei, dat is wel een behoorlijke fout. Gelukkig heb ik nog de speciale BD-uitgave in mooi boekvorm. Al van te voren had ik bedacht dat ik de disc daarin ga bewaren. Ik ben een zwaar fan van JAWS (zie onderschrift) en vindt dat er maar een poster mooi is en dat is de vintage (die ik ook groot in mijn huis heb hangen), geen van de huidige vind ik mooi, inclusief de steelbook. Is een beetje een tik...
    Disc schijnt toch goed te zijn. Alleen het boekje heeft wat foutjes. Afijn gelukkig heb ik nu wel beide versies. De oude digibook ook al met een fraaie transfer, maar de nieuwe 4K heeft een hele mooie slipcase met haaientanden die bewegen. Daarin een steelbook en boekje. Bij Zavvi overigens al niet meer verkrijgbaar.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •