De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alle 4 seizoenen in HD van MONTY PYTHON'S FLYING CIRCUS - compleet op DVD en Blu-ray

    Alle 4 seizoenen in HD van MONTY PYTHON'S FLYING CIRCUS - compleet op DVD en Blu-ray Disc

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 24-06-2020 om 21:31

  2. #2

    Standaard

    Wat moeten we nog meer zeggen over de meest geslaagde comedy show uit de televisiegeschiedenis?
    Dat eigen lof stinkt?
    Het is wel humor voor een héél select publiek. Ik kan er alleszins niet mee lachen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Jammer dat ze voor het boekje met de afleveringen bij de Blu-ray uitvoering, hetzelfde boekje hebben gebruikt als bij de DVD. Omdat hij niet past, hebben ze hem dubbel gevouwen.

  4. #4

    Standaard

    Weet iemand of de Nederlandse editie 1080i50 is?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat eigen lof stinkt?
    Het is wel humor voor een héél select publiek. Ik kan er alleszins niet mee lachen.
    Ik denk dat je met de opemring heel select publiek je enorm verkijkt. Monthy Python is in heel veel verschillende landen een enorm succes geweest en wordt door velen beschouwd als gronldeggers en grootmakers van de Britse absurde humor. Humor is uiteraard subjectief maar dit is echt geen "héél select publiek".

  6. #6

    Standaard

    Ik vind MP ook zeer geslaagd, maar als je meerdere afleveringen achter elkaar kijkt wordt het wel wat teveel van het goede en lang niet alle sketches zijn even geslaagd.

    Maar inderdaad was MP ook hee populair in de VS, een land dat ik nu niet bepaal associeer met zijn gevoel voor humor.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    Weet iemand of de Nederlandse editie 1080i50 is?
    De Nederlandse editie is in 1080i50 zoals het hoort en de kleuren zijn correct. Video bitrate op disc 1 is volgens BDInfo rond de 12-14mbps afhankelijk van de aflevering. Is aan de lage kant, maar ik moet zeggen dat het best meevalt met compressie artefacten. Die zijn vooral zichtbaar in shots van HD film scans met grof film grain. Audio is Dolby Digital 2.0 192kbps. Extra's zijn niet ondertiteld.

    Screenshot vergelijking met UK BD https://slow.pics/c/lhsU8Ytd

    Deze extras ontbreken

    Seizoen 2
    - It's a Living Extended School Prizes Filmed Material (1080i; 4:07)
    - It's a Living Reinstated content and alternative, censored sketch audio (1080i; 1:32)

    Seizoen 4 (ontbreken ook in Duitse Blu-ray)
    - The Great Birds Eye Peas Relaunch 1971 (1080i; 24:35)
    - Harmony Hairspray Relaunch (1080i; 6:21)
    - Close-Up Toothpaste Relaunch (1080i; 6:18)

    De studio audience countdown ontbreekt ook in alle afleveringen.

    Had beter gekund, maar voor de €25 die deze set nu kost op Bookspot en Amazon kan ik moeilijk klagen. Als ik de volle prijs had betaald was ik veel minder positief.
    Laatst aangepast door Scavenger : 15-08-2021 om 09:49 Reden: screenshot vergelijking

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •