De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: 1917 (Blu-ray)

  1. #1

    Standaard 1917 (Blu-ray)

    1917 (Blu-ray)

    De verbluffende, visueel prachtige oorlogsfilm van Sam Mendes op Blu-ray Disc.

    Lees dit artikel

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Wat is dit voor een luie release zeg. Zelfs de extra's zijn niet ondertiteld. Die derderangs cowboy uitgeverspartijen is moedeloos om van te worden. En maar zeuren dat er zogenaamd te veel gedownload wordt.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Wat is dit voor een luie release zeg. Zelfs de extra's zijn niet ondertiteld. Die derderangs cowboy uitgeverspartijen is moedeloos om van te worden. En maar zeuren dat er zogenaamd te veel gedownload wordt.
    Wat nog meer dan dat zelfs de extra's niet ondertiteld zijn?
    Ik vind je reactie nogal kort door de bocht en vooringenomen. Staan er extra's op, valt er toch nog wat te klagen.
    Het komt veel vaker voor dat extra's niet ondertiteld zijn. Maar ze staan er wel op!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wat nog meer dan dat zelfs de extra's niet ondertiteld zijn?
    Ik vind je reactie nogal kort door de bocht en vooringenomen. Staan er extra's op, valt er toch nog wat te klagen.
    Het komt veel vaker voor dat extra's niet ondertiteld zijn. Maar ze staan er wel op!
    Ludo Keeris, wat dat betreft vind ik dat PieterV gelijk heeft. Het enige dat men moest doen was ook het gemakkelijkst, namelijk gewoon de UK 4K nemen en er NL ondertiteling op plaatsen. Neen, men moest weer moeilijk doen en de extra laag, die de film best nodig heeft weg te nemen. Ik ben uiteindelijk zeer tevreden met de UK uitgave. Vergeet niet, je betaald nog altijd de hoofdpot voor de NL 4K, dan wil je toch wel een product dat maximaal kan benut worden?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Het enige dat men moest doen was ook het gemakkelijkst, namelijk gewoon de UK 4K nemen en er NL ondertiteling op plaatsen.
    Zo werkt dat niet, helaas. Heeft alles met rechten, geld en wat nog meer te maken.

  6. #6

    Standaard

    Ik ben zelf van mening dat als je er extra's opzet op een Nederlandse release, je ze ook moet ondertitelen. Punt.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Is het audiocommentaar wel ondertiteld?
    Nee, geen enkele extra is ondertiteld. Staat ook in de recensie.

  9. #9

    Standaard

    Is een beetje het handelsmerk van de maatschappij. Bij de releases van The Walking Dead is al het bonusmateriaal van de US-release typisch overgenomen maar niet ondertiteld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Ik snap de reactie van Pieter V wel. Wat heb je aan niet ondertitelde extra's als je de Engelse taal niet (goed) machtig bent?

    Ik begrijp dat WW Entertainment de nieuwe naam is van eOne, dus het verbaast me niks dat ook deze release 'gebreken' kent. Daar staan ze tenslotte om bekend.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •