De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.

Discussie: Stinky Tuna

  1. #1

    Standaard Stinky Tuna

    Heeft er iemand al iets gekocht via Stinky Tuna?
    Mijn eerste bestelling is net verzonden.
    Zij zijn vooral bekend vanwege hun MOD (Movies on Demand) van Netflix, zoals The Irish Man en The Babysitter.

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me toch niet helemaal legaal te zijn...
    Stinky tuna... something smells fishy indeed.
    Laatst aangepast door Werner : 23-06-2020 om 13:52
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    https://www.stinkytuna.com/product-p...-films-blu-ray

    Back to the Future deel 4 en 5?

    WHAT YEAR IS THIS?

    En deze:
    https://www.stinkytuna.com/product-p...ray-case-cover

    Een fanedit van The Empire Strikes Back....

    Niet helemaal legaal wat deze site doet.

  4. #4

    Standaard

    Jij durft; als een site er zo ziet, dan zou ik het niet aandurven om daar te bestellen.
    Ze hebben Song of the South op blu-ray,. dat zegt genoeg over hoe legaal ze bezig zijn.....hierover zeggen ze zelf:
    First of all, we offer many titles that do not have "originals." They have never been released on physical media before so we are the original. Is it as good as streaming quality? It's not just as good most of the time it's even better.
    En op de vraag "Hoe do you sell netflix movies" komt geen best antwoord....
    Good question and the simple answer is... we don't. We provide a service. The content of the Blu-ray and/or DVD's are transcribed to disc from a digital source by Netflix Media Services lawfully under Netflix's Terms Of Use. [Read section 4.6 for the specifics.] Our discs are intended as a viewing option for Netflix subscribers.The content is available with your subscription and our service is a way to view that content without a high speed internet connection available or offline in general.
    Mijn advies zou zijn: deze winkel vermijden.

  5. #5

    Standaard

    Ze verkopen zelfs de Star Wars Holiday Special op Blu-ray! George Lucas zal tevreden zijn
    Laatst aangepast door Werner : 23-06-2020 om 14:04
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Als de naam het niet al verraadt, dan de bovenstaande informatie wel. Duidelijk geen zuivere handel.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #7

    Standaard

    Voor de aardigheid: wat heb je er besteld, Jurgen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Voor de aardigheid: wat heb je er besteld, Jurgen?
    Song of the south, Alice in wonderland en the babysitter.
    The Irish man staat nog op mijn verlanglijst.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Song of the south, Alice in wonderland en the babysitter.
    The Irish man staat nog op mijn verlanglijst.
    The Irish Man komt bij Criterion uit, mocht je daar belangstelling voor hebben. Ben nu wel benieuwd geworden hoe de releases er uit zien trouwens.

  10. #10

    Standaard

    Song of the South is van Disney en die zal deze film nooit uitbrengen op blu-ray of welk formaat dan ook. Ik heb dan ook mijn twijfels als ik HD Remastered lees.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ze verkopen zelfs de Star Wars Holiday Special op Blu-ray! George Lucas zal tevreden zijn
    Die was beter dan The Rise of Skywalker die officieel is verschenen. (en dat zeg ik zonder ook maar enige vorm van sarcasme)

    Ik zie nu ook dat de de Ewok films op BR hebben. Die kwam ik 2 jaar geleden tegen op een beurs in Duitsland. Als het dezelfde versie is dan zijn het goedkope printjes in een keepcase met een gebrande disc.

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ze proberen het zo goed mogelijk te ‘verbergen’ maar ze zijn natuurlijk gewoon een bootleg site en Blu-rays zullen zeker op BD-R toekomen. De kwaliteit ... tja dat wordt afwachten maar zou me er zelf weinig van voorstellen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ze proberen het zo goed mogelijk te ‘verbergen’ maar ze zijn natuurlijk gewoon een bootleg site en Blu-rays zullen zeker op BD-R toekomen. De kwaliteit ... tja dat wordt afwachten maar zou me er zelf weinig van voorstellen.

    Dat is een feit, wordt trouwens ook vermeld op hun website. Maar hoe ze het doen bij bv The Babysitter of The Irish Man is me een vraag. Die films zijn enkel beschikbaar via Netflix. Ik weet niet of men via Netflix films kan downloaden en op schijf zetten?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat is een feit, wordt trouwens ook vermeld op hun website. Maar hoe ze het doen bij bv The Babysitter of The Irish Man is me een vraag. Die films zijn enkel beschikbaar via Netflix. Ik weet niet of men via Netflix films kan downloaden en op schijf zetten?
    Dat kan. Ze staan ook gewoon op torrent sites.

  15. #15

    Standaard

    Dit zijn de 3 blu's die ik heb besteld. Ze zien er vrij goed uit.


    20200713_162713.jpg20200713_162725.jpg

  16. #16

    Standaard

    Ja, dat ziet er wel echt uit als een bootleg.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •