De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Standaard Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (Blu-ray)

Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (Blu-ray)

Birds of Prey is een chaotische en kleurrijke film die alleen wordt gered door Harley Quinn.

Lees dit artikel

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (Blu-ray)

Birds of Prey is een chaotische en kleurrijke film die alleen wordt gered door Harley Quinn.

Lees dit artikel
    "helaas is het enige wat je kan doen om deze track wel te beluisteren is de UHD-variant aanschaffen"

Of als je niet afhankelijk bent van NL subs, de UK blu-ray aanschaffen.

私の名前はタイスです

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    "helaas is het enige wat je kan doen om deze track wel te beluisteren is de UHD-variant aanschaffen"

Of als je niet afhankelijk bent van NL subs, de UK blu-ray aanschaffen.

We gaan bij reviews altijd uit van een vergelijkbaar exemplaar met Nederlandse ondertiteling, omdat veel mensen hier nog wel waarde aan hechten. Ik heb het er voor de duidelijkheid bijgezet.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    We gaan bij reviews altijd uit van een vergelijkbaar exemplaar met Nederlandse ondertiteling, omdat veel mensen hier nog wel waarde aan hechten. Ik heb het er voor de duidelijkheid bijgezet.
    Snap ik
    私の名前はタイスです

Standaard

Ligt helemaal in de lijn met mijn eigen bespreking. De waarheid zal er dus niet veraf liggen. Ik vind het een beetje spijtig want rond Margot Robbies vertolking was beslist een betere film te brouwen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten