De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Years and Years (Streaming)

    Years and Years (Streaming)

    Een duistere kijk op de nabije toekomst, wanneer rechts populisme aan de macht is

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vanaf vrijdag ook op NPO2 om 22:15.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vanaf vrijdag ook op NPO2 om 22:15.
    Zeker gaan kijken als je de gelegenheid hebt!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zeker gaan kijken als je de gelegenheid hebt!
    Het klinkt inderdaad interessant.

  5. #5

    Standaard

    Gezien op Movies en Series van Ziggo. Prachtige serie. Ben benieuwd of er tweede seizoen uitkomt, om onderwerp verder uit te diepen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Gezien op Movies en Series van Ziggo. Prachtige serie. Ben benieuwd of er tweede seizoen uitkomt, om onderwerp verder uit te diepen.
    Die kans is heel klein (zo niet nul) volgens schrijver Russel Davies:https://www.radiotimes.com/news/tv/2...ears-series-2/
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Ik heb gisteren afl 1 gezien maar kon me niet bekoren. Ik geef het nog 1 aflevering de kans. Is het weer zo dan stop ik ermee.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik heb gisteren afl 1 gezien maar kon me niet bekoren. Ik geef het nog 1 aflevering de kans. Is het weer zo dan stop ik ermee.
    1e aflevering was voor mij ook moeilijke start, was rommelig. Naarmate het verloop van de serie ging het beter.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Ook op Ziggo Movies en Series gekeken, en wat een prachtige serie.
    Het laatste deel is één van de beste finales die ik ooit heb gezien. Meeslepend en een geweldige sfeer.

    Emma Thompson is weer een klasse apart trouwens, wat een actrice.... Toevallig ook net Late Night gezien, daar is ze ook zo sterk in.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •