De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Filmbranche lanceert de website ganaardefilm.nl

    Filmbranche lanceert de website ganaardefilm.nl

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Een beetje ongelukkig gekozen naam. Ik moest toch echt drie keer lezen wat er staat. Dacht dat het iets met 'aarde' te maken had.... Had dan gekozen voor ga-naar-de-film.nl.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Een beetje ongelukkig gekozen naam. Ik moest toch echt drie keer lezen wat er staat. Dacht dat het iets met 'aarde' te maken had.... Had dan gekozen voor ga-naar-de-film.nl.
    Ga dat maar eens uitleggen in een radiospotje: surf snel naar ga streepje naar streepje de streepje film.nl.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    De site even bekeken en wat titels ingevoerd zoals west side story. Op de site kwam de film uit 1961 (compleet met trailer en cast) tevoorschijn en gaat in premier 17 december 2020 in premiere, maar men doelt toch op remake van Spielberg? die inderdaad op 17 dec. in de bioscopen komt

  5. #5

    Standaard

    Ik zou graag weer een structurele website a la belbios.nl willen zien. Dan kon je snel zoeken waar een film komt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •