Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.

Standaard

Je overdrijft wel een beetje met je 164" Claudio, het is maar 163" .
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Oh, laat dan maar zitten...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED 77GX6LA, Denon AVC-X8500H, OPPO UDP-203, Ziggo Mediabox Next, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox One X, PS4 Pro, Sony KDL 43W756 & KDL-32W706BAEP, Samsung Galaxy Note 10, Samsung Galaxy Tab S6.

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!

Standaard

LG antwoord op de opmars van Samsung, Barco en Sony.

https://www.digitalcinemareport.com/...ry/led-screens

Grappig is dat Samsung teamed met DTS en LG met Dolby.

Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    MicroLED word de toekomst voor de Bios en Thuis.

Overigens zet LG ook zwaar in op NanoLED.
    Heerlijk om te zien hoe men tegen elkaar opdrijft in ontwikkelingen, kwaliteit en grote
    "A man's got to know his limitations", ...

Registratie datum
    May 2002

Standaard

Samsung wil denk ik alles in eigen huis houden. Geen OLED afnemen van LG-displays en geen geld uitgeven om Dolby Vision te ondersteunen. DTS is erbij gebaat om terrein te winnen en zal eerder Samsung betalen of anders niks vragen. Dat LG Nanotechnologie aanbiedt zal met markt in een bepaalde prijsklasse te maken hebben. OLED zit nu eenmaal in een hogere prijsklasse die niet voor iedereen is, alhoewel ze die slag altijd zullen verliezen.

MicroLED zal hoop ik de toekomst worden, maar ook daar gaat de productie - zoals in het artikel al gezegd - moeizaam (bad yield) en zijn vooralsnog alleen geschikt voor zakelijke doeleinden en grote schermen op afstand, aangezien de pixels nog veel te groot zijn. Overigens blijkt ook MicroLED niet vrij van inbranden te zijn, maar hopelijk wordt dat straks een non-issue. Ze hebben nog even. Wat mij betreft mogen ze daar een jaar of vier over doen...

LG OLED 77GX6LA, Denon AVC-X8500H, OPPO UDP-203, Ziggo Mediabox Next, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox One X, PS4 Pro, Sony KDL 43W756 & KDL-32W706BAEP, Samsung Galaxy Note 10, Samsung Galaxy Tab S6.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht

Ben benieuwd wat dat gaat kosten dan. Mijn 65 inch tv is te klein op mijn kijkafstand. Vandaar nu weer een beamer in gebruik. Alleen 165inch kunnen veel mensen niet plaatsen gok ik hahahaha maar is niet overdreven. Ik kijk op 4/4.5m naar een 150inch scherm op de beamer en is niet overdreven.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Registratie datum
    May 2002

Standaard

Ik denk dat je daar wel een goed gevulde middenklasser voor kunt kopen... Als het beter is dan OLED, zullen de prijzen ook hoger worden dan de huidige 8K-OLED's en daar kun je al een leuk autootje voor kopen.

Standaard

ja, ik wacht nog wel even dan hahaha. Microled wordt denk ik wel de volgende tv die ik koop, mits ze betaalbaarder worden. en dan een 88 inch scherm ofzo. 8K zie ik nu nog het nut niet van in. Op normale formaat tv's in ieder geval niet. Maar zal wel weer gemeengoed zijn over een jaar of 5.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten