De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek: Lower Decks

    Weet iemand of deze nog ergens te zien zal zijn bij een streamingdienst die wij ook in Nederland kunnen zien? Het begint al over een week, maar ik kan er nog niets van vinden.

    Ik ben zeker niet kapot van de trailer, maar ja, toch Star Trek, dus ik wil het toch zien.....


  2. #2

    Standaard

    Lower Decks is niet aangekocht door zowel Netflix en Amazon.
    Ze (Netflix als Amazon) zijn achteraf niet tevreden met de huidige Star Trek gang van zaken.
    Daardoor is het een CBS All Access exclusive geworden en alleen beschikbaar voor de US markt.

    Indien je Lower Decks toch wilt zien, dan zit je vast aan 1 aflevering van TNG [S7E15].

  3. #3

    Standaard

    Die trailer
    Dit is bedoeld als een soort van parodie mag ik hopen.

  4. #4

    Standaard

    Star Trek wordt wel nog altijd op blu-ray uitgebracht, dus zal hier ook wel mee gebeuren.

  5. #5

    Standaard

    Mmm, dat is een tegenvaller crocs, dan kies ik even een andere methode tot die van tmvde .
    En TWD, het ziet er inderdaad niet best uit, maar ja, toch wil ik het zien.

  6. #6

    Standaard

    Zo, dat viel erg mee! Een onverwacht leuke serie, die na een wat onwennige start steeds leuker en leuker wordt, met als absoluut hoogtepunt de finale (die erg leuk is, sta alvast klaar om te juichen ).
    Ik had na de trailer niet gedacht dat het nog wat zou worden, maar wel dus. Heel soms ook opvallend grof (qua geweld en een grappig gebruik van 'the F word). Sterkste punt zijn de karakters die redelijk te pruimen zijn, zeker de hoofdkarakters als Boimler en Mariner.

    Kom maar op met die blu-ray!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo, dat viel erg mee! Een onverwacht leuke serie, die na een wat onwennige start steeds leuker en leuker wordt, met als absoluut hoogtepunt de finale (die erg leuk is, sta alvast klaar om te juichen ).
    Ik had na de trailer niet gedacht dat het nog wat zou worden, maar wel dus. Heel soms ook opvallend grof (qua geweld en een grappig gebruik van 'the F word). Sterkste punt zijn de karakters die redelijk te pruimen zijn, zeker de hoofdkarakters als Boimler en Mariner.

    Kom maar op met die blu-ray!
    Ik begin me zorgen te maken over de bluray's, waar blijven de NL releases van Short Treks en Picard?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik begin me zorgen te maken over de bluray's, waar blijven de NL releases van Short Treks en Picard?
    Ik ben bang voor je dat die niet gaan komen. Picard staat wel bij Frankrijk als release, met NL ondertiteling. Natuurlijk afwachten of dat ook echt zo is.

  9. #9

    Standaard

    Serie staat nu op amazon prime!

    In de VS is er al sprake van een blu-ray, dus hopelijk aan deze kant van de oceaan ook .

  10. #10

    Standaard

    Heb gedeelte gezien op Amazon Prime. Vind er niet veel aan. Veel te hoog ADHD-gehalte.

    Groeten, Matthé

  11. #11

    Standaard

    Ondertussen is er een blu-ray (en een steelbook) aangekondigd voor de UK. Ik wacht wel op een prijsdaling, ga 'm voorlopig toch niet herkijken.




    Daarnaast is seizoen 2 begonnen op prime, eerste 3 delen (van de 10) staan er.

  12. #12

    Standaard

    Trailer seizoen 3.

    Meest verrassende nieuws: blijkbaar komt er een crossover met Strange New Worlds. Wat? Hoe? Live action en animatie...we zullen het zien.


  13. #13

    Standaard

    Seizoen 4 komt deze zomer. Waar in Nederland blijft even afwachten, ik vermoed dat de serie gewoon doorgaat op amazon prime. En ze hebben groen licht voor seizoen 5.

    Een betere serie dan je zou denken!

  14. #14

    Standaard

    Seizoen 1 heb ik op Paramount Network gezien, was inderdaad leuk.

  15. #15

    Standaard

    De seizoenen staan ook op amazon prime mocht je verder willen kijken. Of de seizoenen kopen natuurlijk .

  16. #16

    Standaard

    Erg irritant, seizoen 4 (al 4 delen onderweg) staat dus niet zoals de eerste 3 seizoenen op amazon. En ook niet op skyshowtime.

    Ik ben nu verplicht om ze op een andere manier te bekijken. Waarom is deze niet te zien?

  17. #17

    Standaard

    En seizoen 4 komt gelukkig toch nog op blu-ray uit op 16 april. Wel weer in de VS, maar ja, beter dan niets. Het zou best kunnen dat deze later weer in Duitsland uitkomt, zoals seizoen 3 dat in maart uitkomt (bijna een jaar na de release in de VS!! ).

    Aangezien ik seizoen 4 nog steeds niet heb gezien, denk ik toch dat ik voor de VS optie ga...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •