Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 59 van 59 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Imports uit Duitsland zijn voor sommigen ook niet goed omdat men zich dan weer ergert aan het in hun ogen te grote leeftijdslogo op de hoes. Terwijl veel Duitse Blu-rays zogenaamde 'Wendecovers' hebben waarop dat logo ontbreekt. En dan die Duitse titel op de hoes: dan kan natuurlijk helemaal niet. Terwijl ze vaak voorzien zijn van een origineel Engels audiospoor én Engelse ondertitels. Maar sommige vooroordelen krijg je maar niet uitgeroeid. Dan mis je maar een hoop interessante uitgaven die alleen op de Duitse markt verkrijgbaar zijn.
    Ik moet zeggen dat ik me toch wel stoor aan Der Mann mit der Todeskralle, hoor. Zeker als op de disc zelf wel gewoon Enter the Dragon staat.

    Maar die grote, Duitse leeftijdslogo's stoor ik me helemaal niet meer aan, wendecover of niet. 95% van de tijd kijk je toch naar de rug.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Mijn god Gerco, wat een onduidelijk gebrabbel is dit zeg. Ik wist dat je strohalmen aanpakte om je gelijk te halen, maar dit slaat toch alles...

    Huh? Hier kan ik ook echt geen touw aan vastknopen. Dus omdat een fysieke winkel eruit ziet als een webwinkel wordt daar niks meer verkocht terwijl de webwinkels juist veel meer verkopen, ook door de massa? En weinig demo’s? Wanneer ben jij voor het laatst in een MM geweest? Die hoeven dan niet “goed” te zijn in jouw termen, maar het verkoopt wel.
    Wanneer je de info te letterlijk neemt, kan ik het me voor stellen dat het als gebrabbel over komt. Je moet dus wat verder kijkt dan je neus lang is om het te kunnen begrijpen.

    Er bestaat zo iets als dozen schuiven en verkopen. De kunst van verkopen is om mensen wat meer geld uit te laten aan een product waar ze langer plezier van kunnen hebben met de daarbij behorende nazorg en dus niet -zoals bij dozen schuiven- om de kastanjes uit het vuur van de inkoper te halen. Webwinkels werken dus meer als dozen schuivers, tenzij ze ook een fysieke winkel hebben en er mensen met kennis en verstand werken. Wat de gevolgen van het dozen schuiven zijn, kun je nu goed zien.

    Gelukkig zijn er ook nog fora waar mensen terecht kunnen als ze weer een geschoven doos hebben gekocht of om te voor komen dat ze er mee thuis komen.

    Als DFW wil dat we ook nog wat van hun kopen, moeten ze dus niet met dozen gaan schuiven. Of is dat ook te moeilijk om te begrijpen?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #53

    Standaard

    Alsof DFW zich ook maar iets aan zal trekken van die paar klagers die ontevreden zijn over de kwaliteit van hun films.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Wanneer je de info te letterlijk neemt, kan ik het me voor stellen dat het als gebrabbel over komt. Je moet dus wat verder kijkt dan je neus lang is om het te kunnen begrijpen.
    Zelfs dan komt het onduidelijk over Gerco. En ik ben niet de eerste en de enige die je deze feedback geeft.

    Er bestaat zo iets als dozen schuiven en verkopen. De kunst van verkopen is om mensen wat meer geld uit te laten aan een product waar ze langer plezier van kunnen hebben met de daarbij behorende nazorg en dus niet -zoals bij dozen schuiven- om de kastanjes uit het vuur van de inkoper te halen. Webwinkels werken dus meer als dozen schuivers, tenzij ze ook een fysieke winkel hebben en er mensen met kennis en verstand werken. Wat de gevolgen van het dozen schuiven zijn, kun je nu goed zien.
    Beide is een manier van verkopen. De MM bijvoorbeeld gaat uit dat de gemiddelde koper die er komt zelf onderzoek heeft gedaan en hooguit voor een paar vragen de verkoper een vraag stelt. Daarom lopen er zo weinig mogelijk rond en duurt het een eeuw voordat ze een vraag kunnen behandelen. De IKEA werkt ook zo. Daar worden medewerkers zelfs geinstrueerd niet zelf op de mensen af te stappen om ze te gaan helpen. En volgens mij is dat niet zonder succes. Coolblue bijvoorbeeld werkt weer anders. Die maken veel reclame met hun klantenservice en dat hun offline winkels echt bedoeld zijn om hulp te vragen bij een keuze. Zo werkt elke keten weer anders en eenieder bepaalt waar ze succesvol in zijn. En als klant heb je gelukkig de keuze voor welke winkelformule je kiest en waar je de voorkeur voor hebt.

    Gelukkig zijn er ook nog fora waar mensen terecht kunnen als ze weer een geschoven doos hebben gekocht of om te voor komen dat ze er mee thuis komen.
    Nou, das dan mooi toch voor die mensen dat willen?

    Als DFW wil dat we ook nog wat van hun kopen, moeten ze dus niet met dozen gaan schuiven. Of is dat ook te moeilijk om te begrijpen?
    Is het voor jou moeilijk te begrijpen dat DFW een andere verkooptactiek er op nahoudt? En die kan best niet aansluiten aan jouw behoefte, maar dat betekent toch niet dat zij zich moeten aanpassen? En wie weet wíllen ze wel dat type verkopers uit jouw doelgroep helemaal niks bij ze koopt. Of dat ze het niet veel kan schelen en dat het meegenomen is, als ze maar zwarte cijfers blijven draaien uit de doelgroep waarop ze zich wel richten. Ik zou je echt gaan richten op labels en uitgevers die wel uitgaven produceren die aansluiten aan jouw behoeften, want bij DFW gaan ze het overduidelijk niet doen. En jij blijft je dan frustreren op een forum en DFW doet er waarschijnlijk toch niet zoveel mee. En dan heb je uiteindelijk alleen jezelf ermee.

  5. #55

    Standaard

    Ik snap best dat mensen balen van de releases van Dutch FilmWorks als het gaat om kwaliteit.
    Maar aan de andere kant moet je ook kunnen begrijpen dat Dutch FilmWorks echt geen grof geld gaat uitgeven aan een mooie uitgave als ze met 2.000 exemplaren blijven zitten.
    De minimale hoeveelheid die je moet laten maken is 3.000 units en daar staat een kostenplaatje tegenover.
    Dus stel dat 3.000 Rambo blu-rays een kleine € 15.000,00 kost en dan ook nog een master moeten laten maken of inkopen dan zit je al gauw aan € 7,00 per disc en dan moet er nog verdiend worden door Dutch FilmWorks maar ook door bol.com enzo

    Ik vind het bijzonder dat een distributeur als Dutch FilmWorks nog altijd blu-rays maakt in een tijd waar de verkopen drastisch omlaag gaan en streaming de overhand heeft.
    Als ik in hun schoenen zou staan en dat geklaag zou moeten aanhoren/lezen dan zou ik zeggen de ballen met dvd en blu-rays, ik ga alles lekker via iTunes enzo verkopen/verhuren dan besparen we de kosten van discs.

    Over de kwaliteit kan je discussiëren maar het alternatief is importeren alleen heb je dan geen Nederlandse ondertiteling wat sommigen hier belangrijk vinden.
    Heb zelf de US versie op 4k disc en ik vind de transfer zeer goed te doen en er zit zelfs Dolby Atmos bij welke ook op de blu-ray staat.


    Conclusie Dutch FilmWorks gaat nooit iedereen 100% tevreden stellen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #56

    Standaard

    Ter aanvulling op Wedlock, het is inderdaad een kwestie van vraag en aanbod. Als ik mij niet vergis dan is overal de Rambo-trilogie (delen 1, 2 en 3) op 4k met HDR 10 en DTS Hd Master 5.1. uitgebracht. Ik wilde de Duitse UHD's kopen, maar heb na enig vergelijk toch gekozen voor de iTunes varianten (van DFW?) vanwege Dolby Vision. DFW heeft op deze wijze meer titels in 4k online beschikbaar gemaakt, die lokaal alleen als blu-rays te koop zijn. De winst - kosten ratio zal daarbij een grote rol spelen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #57

    Standaard

    De delen Rambo 1, 2 en 3 zijn uitgaven van Studio Canal op UHD. SC heeft een flinke catalogues en die werden hoofzakelijk door Universal uitgegeven.
    In de DVD periode waren er veel via Kinowelt en dat was ook bij RCV en enlek misschien DFW. Dat laatste weet ik niet meer.

    Persoonlijk vind ik de Duitse UHD van Last Blood beter dan de Lions Gate uitgaven.

    Is de Nederlandse markt (te) klein? Wel de Benelux is qua inwonertal bij elkaar groter dan Australië, dus het is maar net hoe je het bekijkt.
    En dan altijd weer de vraag waarom kan het in Scandinavië wel in kwantiteit en kwaliteit?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ter aanvulling op Wedlock, het is inderdaad een kwestie van vraag en aanbod. Als ik mij niet vergis dan is overal de Rambo-trilogie (delen 1, 2 en 3) op 4k met HDR 10 en DTS Hd Master 5.1. uitgebracht. Ik wilde de Duitse UHD's kopen, maar heb na enig vergelijk toch gekozen voor de iTunes varianten (van DFW?) vanwege Dolby Vision. DFW heeft op deze wijze meer titels in 4k online beschikbaar gemaakt, die lokaal alleen als blu-rays te koop zijn. De winst - kosten ratio zal daarbij een grote rol spelen.
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De delen Rambo 1, 2 en 3 zijn uitgaven van Studio Canal op UHD. SC heeft een flinke catalogues en die werden hoofzakelijk door Universal uitgegeven.
    In de DVD periode waren er veel via Kinowelt en dat was ook bij RCV en enlek misschien DFW. Dat laatste weet ik niet meer.

    Persoonlijk vind ik de Duitse UHD van Last Blood beter dan de Lions Gate uitgaven.

    Is de Nederlandse markt (te) klein? Wel de Benelux is qua inwonertal bij elkaar groter dan Australië, dus het is maar net hoe je het bekijkt.
    En dan altijd weer de vraag waarom kan het in Scandinavië wel in kwantiteit en kwaliteit?


    Inwoners aantal zegt niks. Procentueel gezien betalen duitsers bijvoorbeeld veel vaker met cash dan Nederlanders. Daarnaast maakt DFW ook geen Benelux uitgaves, want er zit zelden franse ondertitels of soundtrack op h.n discs
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  9. #59

    Standaard

    Deze vorige week aangeschaft, omdat ik er niet teveel geld aan wou uitgeven (enkel om collectie compleet te hebben). En ook eens vergeleken en inderdaad, de kleuren van de DFW uitgave zijn erg grauw en donker. Spijtig... Wist niet dat het zo'n verschil zou zijn...
    BD (1243) What i Watch

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •