Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    DFW en 4k? Dat geloof ik niet. Wellicht zullen de transfers door paramount verzorgt worden maar het uiteindelijke product ligt in de handen van DFW.

  2. #27

    Standaard

    Het bericht van vandaag is niet echt verrassend. De grote uitgevers zijn al een tijdje hun aanwezigheid in Nederland (en de Benelux) aan het afbouwen en het overdragen van de distributie van fysieke media aan een lokale uitgever past wel in dat plaatje. In bijv. Duitsland zie je dat laatste al veel langer. Ik vermoed trouwens dat Paramount nog wel een flinke vinger in de pap gaat houden bij de manier waarop spullen uitgegeven gaan worden.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ben benieuwd welke titels ze dan gaan uitbrengen en tegen welke prijsstelling. Waarschijnlijk zullen de meeste titels dan ook Nederlandse ondertitels hebben, iets wat velen op dit forum blij zal maken. Slipcovers daarentegen kunnen mij persoonlijk gestolen worden. Die verdwijnen bij mij bij het uitpakken meteen in de prullenbak, vooral die Amerikaanse met zo'n raar uitgestanst gat aan de achterkant. (Sorry, Wedlock)
    Uitgestanst gat? Whuu? Ik kan me hier echt niets bij voorstellen. Heb je zo gauw een voorbeeld voor me?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Uitgestanst gat? Whuu? Ik kan me hier echt niets bij voorstellen. Heb je zo gauw een voorbeeld voor me?
    Dit bedoeld ie:

    Blu-ray back slipcover gestanst.jpg

  5. #30

    Standaard

    Dat kan goed nieuws zijn als Paramount niets verranderd als met Universal. Met name voor de niet grote films / afdankers die ze al door DFW, Eone of Disney lieten uitbrengen. Voorbeeld: De Grote Vriendelijke Reus opnieuw zouden uitbrengen als 3D 2 disc release. De discs zijn nu ''verkrijgbaar'' in twee aparte releases.

    Letterlijk dus het stokje van Universal overneemt en DFW juist gebruik gaat maken van Paramount hun disc kwaliteiten in Audio, Extra's met subs.

    Maar ik vrees juist dat straks geen extra's en geen atmos meer krijgen. Ook blijft DFW achter met het her uitbrengen na over name van A-Film.
    Laatst aangepast door pietdvd : 03-12-2020 om 11:27

  6. #31

    Standaard

    Ik zie hun uitgaves nog wel eens bij Boekenvoordeel staan, maar ik word er altijd een beetje verdrietig van hoe cheap die dingen eruit zien. Leuk als je geen eisen stelt aan je blu-rays en alleen de film wil zien.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik zie hun uitgaves nog wel eens bij Boekenvoordeel staan, maar ik word er altijd een beetje verdrietig van hoe cheap die dingen eruit zien. Leuk als je geen eisen stelt aan je blu-rays en alleen de film wil zien.
    Ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt, maar de prijs is er bij DFW-uitgaven dan meestal ook naar. Wil je een luxe uitvoering van een film, dan zul je dieper in je buidel moeten tasten. Ik zie zelf persoonlijk geen verschil tussen Nederlandse Blu-rays van toptitels en minder courante titels. Ze zitten allemaal in een Amaray case met een inlegvel, soms voorzien van een kartonnen hoesje met dezelfde afbeelding.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt, maar de prijs is er bij DFW-uitgaven dan meestal ook naar. Wil je een luxe uitvoering van een film, dan zul je dieper in je buidel moeten tasten. Ik zie zelf persoonlijk geen verschil tussen Nederlandse Blu-rays van toptitels en minder courante titels. Ze zitten allemaal in een Amaray case met een inlegvel, soms voorzien van een kartonnen hoesje met dezelfde afbeelding.
    Vaak goedkoop design, eco-case, weinig tot geen extras. Zoals ik al zei: leuk voor mensen die alleen de film willen hebben.

  9. #34

    Standaard

    Zeer verontrustend bericht dit

    Was altijd tevreden met Paramount disc, want die beknibbelen niet op audio en beeld bitrates en bit dieptes
    en gebruiken BD-50 ipv deze op een BD-25 te proppen met veel reclame erop als Dutch-Fubar-Works.
    En bij UHD hou ik helemaal mij hart vast...., want de autorisatie die zij doen voor hun BD en enkele UHD is beneden maats.
    Hopelijk zijn het toch Pan-EU uitgaven, dan kun je nog uitwijken naar andere landen.
    "A man's got to know his limitations", ...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Zeer verontrustend bericht dit

    Was altijd tevreden met Paramount disc, want die beknibbelen niet op audio en beeld bitrates en bit dieptes
    en gebruiken BD-50 ipv deze op een BD-25 te proppen met veel reclame erop als Dutch-Fubar-Works.
    En bij UHD hou ik helemaal mij hart vast...., want de autorisatie die zij doen voor hun BD en enkele UHD is beneden maats.
    Hopelijk zijn het toch Pan-EU uitgaven, dan kun je nog uitwijken naar andere landen.
    ik verwacht dat het enkel om de distributie, dus niet om de productie.

    Al sinds 2015 worden Paramount uitgaves hier in Europa distribueert door Universal (bron:https://variety.com/2015/biz/news/un...as-1201432299/) en dat contract loopt binnenkort af.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    ik verwacht dat het enkel om de distributie, dus niet om de productie.

    Al sinds 2015 worden Paramount uitgaves hier in Europa distribueert door Universal (bron:https://variety.com/2015/biz/news/un...as-1201432299/) en dat contract loopt binnenkort af.
    Dat is dan te hopen, anders ben ik er huiverig voor. Enkele DFW blu-rays die ik heb zijn niet zo best met kwaliteit.
    Laatst aangepast door Filmlover : 29-12-2020 om 16:43

  12. #37

    Standaard

    Benieuwd welke de eerste releases gaan zijn.
    Ik hoopte stillletjes op Picard, maar daar blijft het opvallend stil rond een NL release.

  13. #38

    Standaard

    De volgende website kwam ik halverwege december tegen over het nieuws dat Dutch Film Works vanaf 1 januari 2021 de distributie gaat verzorgen van de Paramount film- en televisietitels op 4K Ultra HD, Blu-ray en dvd. Bekijk de volledige artikel via deze weblink. https://www.entertainmentbusiness.nl...x-distribueren.

  14. #39

    Standaard

    Als ik naar Paramount releases kijk die door Universal zijn gedistribueerd, dan zie ik daar nooit een Universal logo op en de discs zijn vaak pan Europees, met vele leeftijdsclassificaties. Aangezien Picard in Duitsland en Frankrijk ook NL subs heeft, is de kans groot dat voor distributie door DFW ook zal gelden.

  15. #40

    Standaard

    Zouden we de Indiana Jones 4k Complete Collection hier krijgen die in de UK gepland staat voor midden juni?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zouden we de Indiana Jones 4k Complete Collection hier krijgen die in de UK gepland staat voor midden juni?
    Indiana Jones 4k? Waar heb je die info vandaan?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Indiana Jones 4k? Waar heb je die info vandaan?
    Er gaan geruchten dat een boxset wordt voorbereid voor een release midden juni:

    65EB4A4B-150B-411D-B052-CC4978BD19B8.jpg

  18. #43

    Standaard

    Misschien een domme vraag maar ik ken niets van distributie.
    Soms staat er op een bluray DFW en anderzijds heb je Paramount.

    Als er Paramount opstaat, doen zij dan al het werk en verkoopt Dutch Film Works dan enkel de bluray binnen de Benelux? En doet DFW dus niets aan de disc en/of beeld, audio zelf?
    En als er DFW opstaat, staan zij dan in voor het soort disc, audio en beeld. Maken ze dan zelf de uitgave met andere woorden?

    Of werkt het zo niet?
    Ik kan het niet echt volgen.

    Grt

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •