Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 94 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Wat een gepruts zeg...alleen al om die reden heb ik een ander product niet bij hun besteld maar een andere webshop (geen film, maar een HDMI-hub).

  2. #52

    Standaard

    Hier ook. Gewoon afwachten en zien wat er gebeurd.

    DHL zelf geeft aan het pakket vanavond te gaan leveren.

    Toevoeging: inmiddels aangekomen bij de cityhub.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 01-09-2020 om 15:29
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #53

    Standaard

    Ik keek even naar de voortgang van mijn pakket bij DHL. Zo te zien ben ik verkeerd ingevoerd als 'verkoper', vandaar de melding dat het pakket retour verkoper is. Rarara.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #54

    Standaard

    Ondanks de melding "onbestelbaar" en retour verkoper is het pakket zojuist perfect bezorgd. Sla mij maar lek ...
    Maar ik ben blij...
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #55

    Standaard

    Hier vanmorgen de levering aangekondigd en rond 18:00 uur bezorgd, zonder rare fratsen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #56

    Standaard

    Hier ook binnen! Heel goed ingepakt!!!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #57

    Standaard

    Zojuist heb ik hem ook ontvangen. Erg mooie box.

  8. #58

    Standaard

    Vanavond begonnen met 'Mr. Smith goes to Washington'. Schijf liep op moment vast. Bleek gigantisch smerig te zijn. Na schoonmaakbeurt speelt hij nu goed af.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #59

    Standaard

    Heel erg vreemde situatie. Geld is van de rekening sinds vorige week. Item wordt maar niet verstuurd en staat telkens op klaarmaken van verzending. Contact opgenomen en krijg telkens een andere uitleg. De ene zegt dat hij niet in stock is, terwijl dit volgens hun site wel het geval is. De andere meld dan dat er een probleem is opgedoken en dat ze een andere moeten opsturen. Hij staat na de chat/mails opeens op verstuurd, maar de traceercode is bij geen enkele van hun transporteurs bekend. Dit heb ik gemeld, maar de code ging online gaan eens het pakketje in mijn land is. Vandaag ging hij geleverd worden, maar nog steeds geen pakketje of traceerinformatie te zien. Wat een belachelijke situatie bij Amazon.nl...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #60

    Standaard

    Mooie box, maar ik weet nooit hoe ik dit soort dingen moet plaatsen. Heb liever iets wat ik normaal in de kast kan zetten, met op de rug titels....


    Ik hoop voor je, lorre, dat de box toch nog wordt geleverd.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  11. #61

    Standaard

    Bedankt! Ik hoop het ook. Vandaag terug contact en die heeft het allemaal uitgezocht omdat ze ook zag dat er iets niet klopte. Het pakketje zou effectief verstuurd geweest zijn en moet wachten tot 5 september om te zien of deze nog arriveert. Nadien kan ik mijn geld terugvragen of een nieuw exemplaar aanvragen. Heel bizar dit. Op mijn vraag waarom de traceercode nergens wordt herkend heeft ze niet geantwoord. In haar systeem ziet ze geen code, terwijl ik dit op mijn profiel wel zie. Ze begreep er zelf niets van zei ze. Nog nooit meegemaakt dit.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #62

    Standaard

    Mijn pakje was kwijtgeraakt. Moest ook wachten, maar ik heb aangedrongen om meteen een nieuwe te versturen. Ze hebben toen meteen een nieuwe bestelling geplaatst. Dus gewoon aandringen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #63

    Standaard

    jeetje lastig allemaal zeg... ik heb dan wel 98 euro betaald maar kreeg hem al 2dagen later binnen van Bookspot.

    Ik hoop dat je de box snel krijg want het is een beauty.

  14. #64

    Standaard

    Ze hebben me nu een vervanging opgestuurd. Gaat, als alles goed gaat, dinsdag arriveren. Wat een rot ervaring is dit zeg.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #65

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    Als je ziet voor hoeveel geld deze boxset in het buitenland te koop is, dan is dit echt een 'spotprijs', helemaal voor Premium-leden (71,99).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #67

    Standaard

    Gisteren Gandhi uit deze boxset bekeken. Echt schitterend! Je moet moet van de film houden, zo blijkt uit meningen van sommige forumleden. Maar als je je daar overheen gezet hebt, kun je drie uur lang genieten van een film in de beste kwaliteit die momenteel mogelijk is. Scherpte en detailweergave zijn voortreffelijk, zwartwaarden en contrast laten niets te wensen over, de kleuren 'spatten' van het scherm (zoals men pleegt te zeggen) en ook het geluid is bijzonder goed voor zo'n 'oude' film (1982). Qua beeld- en geluidskwaliteit is deze film zeker vergelijkbaar met Lawrence of Arabia uit deze boxset. En net als die film is Gandhi verspreid over twee UHD-schijfjes. Een goede zet gezien de lengte van de film. De knip zit precies halverwege, bij de Intermission (Pauze).

    Gandhi (4K) (A).jpg. Gandhi (4K) (B).jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #68

    Standaard

    Die melding op Amazon.nl was van mij. Na jarenlange afwezigheid op dit forum maar weer eens ingelogd. Prijzen op Amazon NL zijn soms verrassend laag. Van de week nwe Tears For Fears box Seeds Of Love (met BD 5.1 versie) ontvangen die foutief geprijsd op 18 Euro toch verzonden werd voor die prijs.

  19. #69

  20. #70

    Standaard

    Zo zie je maar weer: de 'early adapters' betalen zoals altijd weer de hoofdprijs. En zo 'Limited' is deze uitgave dus kennelijk ook weer niet. 75 euro is echt een spotprijs voor zo'n prachtige uitgave.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zo zie je maar weer: de 'early adapters' betalen zoals altijd weer de hoofdprijs. En zo 'Limited' is deze uitgave dus kennelijk ook weer niet. 75 euro is echt een spotprijs voor zo'n prachtige uitgave.
    Deze snap ik niet Marcel. Ik heb 75,99 betaald in de pre-order en vanwege die spotprijs heb ik hem toen besteld en niet hoeven wachten op een aanbieding.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Deze snap ik niet Marcel. Ik heb 75,99 betaald in de pre-order en vanwege die spotprijs heb ik hem toen besteld en niet hoeven wachten op een aanbieding.
    De goedkoopte pre-order prijs van deze uitgave in Nederland was bij bookspot.nl, voor 104,00 euro. Als premium lid betaalde ik 94,90 euro. Daarna heeft deze heel kort bij Amazon NL voor het door jou genoemde bedrag gestaan, dus jij heb echt een mooie deal gehad. Normaal gesproken gaan dit soort uitgaven na verschijningsdatum fors in prijs omhoog, zeker met zogenaamde gelimiteerde uitgaven als deze. Maar de box is overal nog volop verkrijgbaar, dus zo gelimiteerd is deze nu ook weer niet. Je ziet bijna altijd bij pre-orders dat de prijs snel na verschijnen opeens fors daalt. Dat is iets wat ik dus niet begrijp. Je zou verwachten dat de mensen die een product reserveren daarvoor altijd de laagste prijs krijgen. Dat deze na een jaar iets zakt, kan ik begrijpen, maar niet zo gauw als hier het geval is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De goedkoopte pre-order prijs van deze uitgave in Nederland was bij bookspot.nl, voor 104,00 euro. Als premium lid betaalde ik 94,90 euro. Daarna heeft deze heel kort bij Amazon NL voor het door jou genoemde bedrag gestaan, dus jij heb echt een mooie deal gehad. Normaal gesproken gaan dit soort uitgaven na verschijningsdatum fors in prijs omhoog, zeker met zogenaamde gelimiteerde uitgaven als deze. Maar de box is overal nog volop verkrijgbaar, dus zo gelimiteerd is deze nu ook weer niet. Je ziet bijna altijd bij pre-orders dat de prijs snel na verschijnen opeens fors daalt. Dat is iets wat ik dus niet begrijp. Je zou verwachten dat de mensen die een product reserveren daarvoor altijd de laagste prijs krijgen. Dat deze na een jaar iets zakt, kan ik begrijpen, maar niet zo gauw als hier het geval is.
    Duidelijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #74

    Standaard

    Tja, het zijn 6 catalogue films waarvan er maar 1 echt goed is en 1 ok (LoA, Dr Strangelove). De rest zijn films die op bluray de €5 bak niet zouden halen. En UHD discs gaan tegenwoordig ook al vrij rap richting het tientje (1917 bijv recent in 2 voor €22, zo heel lang is die ook nog niet uit). Ik vind €75 nog veel voor zo'n allegaartjesbox. Ik wil LoA heel graag hebben maar wecht wel op een standalone. Die nu nooit gaat komen zegt men. Maar wat is nooit

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Tja, het zijn 6 catalogue films waarvan er maar 1 echt goed is en 1 ok (LoA, Dr Strangelove). De rest zijn films die op bluray de €5 bak niet zouden halen. En UHD discs gaan tegenwoordig ook al vrij rap richting het tientje (1917 bijv recent in 2 voor €22, zo heel lang is die ook nog niet uit). Ik vind €75 nog veel voor zo'n allegaartjesbox. Ik wil LoA heel graag hebben maar wecht wel op een standalone. Die nu nooit gaat komen zegt men. Maar wat is nooit
    Smaken verschillen, zullen we maar zeggen . Gandhi en Mr Smith Goes To Washington zijn zeker klassiekers. De enige in de box waarbij je vraagtekens kunt zetten is A League of Their Own. Ik vind het een vermakelijke film, maar zeker geen klassieker. Over Jerry Maguire kun je discussiëren.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •