De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Batman Forever (UHD)

    Ook Batman Forever schittert op 4K UHD.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik had van deze film veel meer verwacht, maar ben zwaar teleurgesteld. Wat ook niet helpt is dat ik een Jim Carrey-hater ben en (bijna) iedere film waarin hij 'speelt' er niet op vooruit gaat. Ook Tommy Lee Jones vind ik compleet niet op zijn plek in de rol van Two-Face. Val Kilmer als Batman kon mij ook niet overtuigen. Jammer.

    De UHD-uitgave is netjes, maar niet meer dan dat. Ik vond de zwartwaarden minder goed dan op "Batman Returns", maar de detaillering in de donkere gedeelten was redelijk tot goed. De kleurweergave was wel erg goed en ook de scherpte was prima. Ook op het geluid kan ik niets aanmerken. Dat was gewoon erg goed. Deze UHD-uitgave haalt voor mij echter niet het hoge niveau van "Batman Returns".

    Film: 5,5
    Beeld: 8,0
    Geluid: 9,0
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •