De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Escape from Pretoria (Blu-ray)

    Escape from Pretoria (Blu-ray)

    Twee blanke activisten worden in Zuid Afrika opgesloten in de gevangenis, waarna ze maar een doel hebben: ontsnappen

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Keurige recensie bij nette, spannende film die ik - en waarschijnlijk met mij velen - onlangs op Netflix gezien heb.

    Eigenlijk is dit zo'n film die vraagt om een dikke making of waarin het echte achtergrondverhaal vertelt zou worden, in combinatie met commentaar van de regisseur, schrijver en/of acteurs en misschien nog wat uitleg volgt hoe ze op het idee kwamen om die close-ups van die sleutels er zo in te verwerken. Misschien, heel misschien, zou ik dan (net als toen ik 'vroeger' veel SE dvd's kocht) de blu-ray nog gekocht hebben ook (en niet omdat er een of andere geluidstrack op staat die ik met de koptelefoon op toch niet opvalt).
    Maar deze kale uitvoering is voor mij niet aantrekkelijk. Ik vraag me af voor wie wel.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Keurige recensie bij nette, spannende film die ik - en waarschijnlijk met mij velen - onlangs op Netflix gezien heb.

    Eigenlijk is dit zo'n film die vraagt om een dikke making of waarin het echte achtergrondverhaal vertelt zou worden, in combinatie met commentaar van de regisseur, schrijver en/of acteurs en misschien nog wat uitleg volgt hoe ze op het idee kwamen om die close-ups van die sleutels er zo in te verwerken. Misschien, heel misschien, zou ik dan (net als toen ik 'vroeger' veel SE dvd's kocht) de blu-ray nog gekocht hebben ook (en niet omdat er een of andere geluidstrack op staat die ik met de koptelefoon op toch niet opvalt).
    Maar deze kale uitvoering is voor mij niet aantrekkelijk. Ik vraag me af voor wie wel.
    Voor 95% van het kijkerspubliek... een zeer groot deel is (helaas) niet geïnteresseerd in extra's. Slechts een klein deel wel (en dat zit op dit forum )
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de film op netflix gezien en inderdaad, qua spanning zit het snor. Radcliffe heeft wat mij betreft ondertussen wel z'n Potter imago afgeschud door een reeks van heel verschillende soorten films te maken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •