De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jack Ryan - Seizoen 2 (Blu-ray)

    Jack Ryan - Seizoen 2 (Blu-ray)

    Ook seizoen 2 van de succesvolle TV-serie Jack Ryan krijgt een zeer nette uitgave op Blu-ray Disc.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zo, dat is een snelle review, Rogier! Deze Blu-ray is nog maar net uit.
    Ik heb net seizoen 1 op Blu-ray bekeken. Jammer dat het maar 8 afleveringen waren, want ik was aangenaam verrast door de vaart en de spanning van het verhaal. Zo te lezen zit het met de beeldkwaliteit van seizoen 2 dus ook wel snor. Die vond ik van seizoen 1 ook al zeer goed. Seizoen 2 heb ik wel binnen (de UK-uitgave, met Nederlandse ondertitels), maar is voorlopig nog niet aan de beurt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zo, dat is een snelle review, Rogier! Deze Blu-ray is nog maar net uit.
    Ik heb net seizoen 1 op Blu-ray bekeken. Jammer dat het maar 8 afleveringen waren, want ik was aangenaam verrast door de vaart en de spanning van het verhaal. Zo te lezen zit het met de beeldkwaliteit van seizoen 2 dus ook wel snor. Die vond ik van seizoen 1 ook al zeer goed. Seizoen 2 heb ik wel binnen (de UK-uitgave, met Nederlandse ondertitels), maar is voorlopig nog niet aan de beurt.
    Hoi Marcel, ik had het tweede seizoen al bekeken op Prime (zie streaming recensie) dus qua beoordeling van de serie hoefde ik niet alle afleveringen volledig te bekijken. Dat scheelt een hoop tijd.

  4. #4

    Standaard

    Hoe verhoudt zich de beeldkwaliteit van de blu-ray tot die van prime? Is de blu-ray 24p? Prime is dacht ik 4k voor deze serie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Hoe verhoudt zich de beeldkwaliteit van de blu-ray tot die van prime? Is de blu-ray 24p? Prime is dacht ik 4k voor deze serie.
    Ja, de BD is 24p en ik zag eerlijk gezegd niet heel veel verschil met de Prime-versie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •