De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Tenet (Bioscoop)

  1. #1

    Standaard Tenet (Bioscoop)

    Tenet (Bioscoop)

    Tenet is de nieuwe ingewikkelde maar regelrechte voltreffer van vermaard regisseur Christopher Nolan.

    LET OP: milde spoilers!

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Inderdaad prachtige film, maar helaas niet goed doordacht op het fenomeen tijdreizen . En dan nog goed nieuws, de bioscoop zal vol, voorzover je van vol kunt spreken.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 28-08-2020 om 13:02
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Inderdaad prachtige film, maar helaas niet goed doordacht op het fenomeen tijdreizen . En dan nog goed nieuws, de bioscoop zal vol, voorzover je van vol kunt spreken.
    Pieter, ik heb je post even aangepast want wat je benoemt is best een aardige spoiler. Maar ik ben het met je eens, mij viel het ook wel wat tegen dat het fenomeen inversie van materiaal aan het begin veel aandacht kreeg en daarna wat op de achtergrond werd gezet. Ook de oorzaak of methode (behalve die draaideuren) werden niet echt behandeld. . Bij ons zat de bioscoop ook vol, tenminste volgens mij alle beschikbare stoelen bezet.

  4. #4

    Standaard

    Ik denk dat dat heel gebruikelijk is bij sci-fi. Gebruik een concept of een idee en construeer er een menselijke geschiedenis omheen.
    Laatst aangepast door mark.langer : 11-12-2020 om 10:47 Reden: quote does not show correctly

  5. #5

    Standaard

    Ik heb 'm eergisteren gezien op BR. Best de moeite.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Ik vond het een hele fijne film, best ingewikkeld ook wel. Maar je blijft geboeid en ik vind de soundtrack ook zeer de moeite waard!

  7. #7

    Standaard

    Gisteren pas gekeken vanaf BR, wel op redelijk formaat van 85inch. Zeker een indrukwekkende soundtrack, de receiver moest een paar tandjes terug om overlast bij de buren te voorkomen. Snel verhaal, en ja, na een 1e kijkbeurt heb je dan zoiets van... die moet ik nog maar eens gaan kijken, denk dat ik hier en daar wat gemist heb en klopte het wel overal met dat achteruit praten. Was weer eens even genieten.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •