De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Tenet (Bioscoop)

Standaard Tenet (Bioscoop)

Tenet (Bioscoop)

Tenet is de nieuwe ingewikkelde maar regelrechte voltreffer van vermaard regisseur Christopher Nolan.

LET OP: milde spoilers!

Lees dit artikel

Standaard

Inderdaad prachtige film, maar helaas niet goed doordacht op het fenomeen tijdreizen . En dan nog goed nieuws, de bioscoop zal vol, voorzover je van vol kunt spreken.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 28-08-2020 om 12:02
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

Wat ik gezien heb

Mijn collectie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Inderdaad prachtige film, maar helaas niet goed doordacht op het fenomeen tijdreizen . En dan nog goed nieuws, de bioscoop zal vol, voorzover je van vol kunt spreken.
    Pieter, ik heb je post even aangepast want wat je benoemt is best een aardige spoiler. Maar ik ben het met je eens, mij viel het ook wel wat tegen dat het fenomeen inversie van materiaal aan het begin veel aandacht kreeg en daarna wat op de achtergrond werd gezet. Ook de oorzaak of methode (behalve die draaideuren) werden niet echt behandeld. . Bij ons zat de bioscoop ook vol, tenminste volgens mij alle beschikbare stoelen bezet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten